SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI Markowa oferta pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,

Data publikacji: 2019-01-08

Lokalizacja: Markowa (podkarpackie)

Pracodawca: MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia od 2250,00 zł do uzgodnienia.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) posiadanie wykształcenia wyższego, z uzyskanym dyplomem magistra w jednej z dziedzin związanych z: zarządzanie kulturą, prawo, administracja, marketing, ekonomia, budownictwo,5) przynajmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku w administracji publicznej, instytucji finansów publicznych lub instytucji kultury,6) orientacja w pracy administracyjnej, znajomość procedur administracyjnych, 7) doświadczenie w pisaniu procedur i zarządzeń wewnętrznych,8) znajomość przepisów prawa regulujących organizowanie i prowadzenie instytucji kultury oraz ustawy o muzeach,9) znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego , 10) umiejętność pozyskiwania środków i przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych,11) znajomość niezbędnych procesów i procedur formalnych w stopniu umożliwiającym sprawne przygotowanie inwestycji do realizacji, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń,12) znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i wydatkowaniem funduszy pozabudżetowych oraz środków z UE,13) umiejętność czytania dokumentacji technicznej w podstawowym zakresie, 14) umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane,15) znajomość obsługi systemu Windows MS, Internetu; mile widziana znajomość obsługi elektronicznych systemów rejestrowania i obsługi wniosków jak OSF,16) mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Nazwa pracodawcy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Adres pracodawcy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Administracji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: łańcucki

Gmina pracodawcy: Markowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Markowa

Numer budynku pracodawcy: 1487

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.01.2019

Data dodania oferty pracy: 08.01.2019

Oferta pracy ważna do: 08.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (NR 5616) - od 1 850 PLN

Zakres obowiązków:- rozkładanie towaru (składanie produktów, mebli itp)- administrowanie budynkiem i dbanie o kwestie techniczne- bezpośrednia, fachowa obsługa klienta.
Hurtownia Artykułów Dziecięcych "SMYK" Remigiusz Kaczmarek - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 1 850 PLN

PROGRAMOWANIE STRON INTERNETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTOW GRAFICZNYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 2 564 PLN

Prowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu pożarnictwa i ratownictwa, zajęcia teoretyczne i praktyczne, nadzór nad sprawnością techniczną sprzętu pożarniczego, udział w przedsięwzięciach szkoły specjalistów pożarnictwa.
13. Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2017-08-08 - Grupa (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 3 REF. DO 30 R.Ż.) - od 2 100 PLN

oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Józefów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ HYDRAULICZNY - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-11-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - do 2 400 PLN

praca w biurze podróży, sprzedaż ofert turystycznych - multiagencja, sprzedaż ubezpieczeń podróżnychpraca na umowę na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w przedziale czasowym 10:00-20:00 według grafikuoferta dostępna w sali H
Travel.pl Krzysztof Dorsz - 2017-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)

ANIMATOR DZIECIĘCY - od 1 750 PLN

opieka nad dziećmi w sali zabaw, organizacja urodzin, organizacja pracy sali
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA NA DZIALE PIEKARNIA/ CUKIERNIA - od 2 700 PLN

Przygotowanie, produkcja i dekorowanie gotowych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW FLOTY - od 3 000 PLN

pozyskiwanie i realizacja zleceń transportu, współpraca z kierowcami, planowanie środków transportu uwzględniając czas pracy kierowców oraz przepisy transportowe, wsparcie techniczno-logistyczne floty
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Malbork (pomorskie)

SPECJALISTA BHP - od 2 400 PLN

bieżąca obsługa szkoleń BHP
"LAVORO" Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 100 - 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doboru produktów, usług, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA/INZYNIER DS. JAKOŚCI - do 3 000 PLN

ustalanie kryteriów kontroli jakości oraz współpraca przyprocesach wdrażania nowych produktów, w tym tworzeniedokumentacji jakościowej i instrukcji w celu zagwarantowaniaspełnienia wymagań jakościowych klientów zewnętrznych orazwewnętrznych, negocjacje z klientami oraz dostawcamiodnośnie warunków kontroli i odbioru produktów oraz procesów, nadzorowanie jakości produktów oraz procesów w czasieprodukcji, nowych uruchomień oraz podczas auditów produktu,procesu oraz auditów klienta, analiza reklamacji klientów,podejmowanie działań korygujących i doskonalących. trzy zmiany I. 06:00-14:00 II. 14:00-21:00 III.21:00-06:00
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-04-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

wykonywanie, projektowanie reklamy, wizytówek, działania markietingowe, wystawianie wezwań do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Nasielsk (mazowieckie)

SPECJALISTA FINANSOWY W SEKCJI FINANSOWEJ NA WYDZIALE AUTOMATYKI, ELEKTRONIKI I INFORMATYKI - od 4 300 PLN

Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie wyższe, pref.ekonomiczene; min. 3 lat stażu pracy, doświadczenie zawodowe w zakresie rachunkowości lub finansów, biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office, wysokie zdolności interpersonalne; zakres obowiązków: opracowywanie materiałów do miesięcznych i rocznych sprawozdań z wykonania planu rzeczowo-finansowego; przygotowywanie materiałów do sprawozdania Dziekana; współpraca w zakresie finansowym i analitycznym z jednostkami i komórkami orgniazcyjnymi Uczelni; obsługa finansowa faktur; sporządzanie umów zlecenie, dzieło oraz rachunków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD - 2 200 - 4 000 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO - 2018-10-23 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM - 2 460 - 5 500 PLN

Pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 150 PLN

Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI - 2 400 - 2 700 PLN

Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

Zakres obowiązków:•Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy i przygotowywanie ofert handlowych•Sprzedaż produktów stalowych ocynkowanych•Utrzymywanie kontaktów i współpracy z kontrahentami firmy•Doradztwo techniczne•Współpraca z innymi działami firmy•Monitorowanie rynku i konkurencjiOferujemy:•Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę•Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie•Uczestnictwo w rozbudowie firmy i tworzeniu jej wizerunku na rynku europejskim•Współpracę z firmami będącymi liderami w swojej branży•Jasno określone premie adekwatne do osiąganych wyników
PROFIL NR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2018-04-09 - Wojkowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CONTENT MARKETINGU - od 2 000 PLN

- analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, - profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług,- budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,- obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,- prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,- współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,- przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,- współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA POWIERZCHNI POD OPERACJĘ GALWANIZACJI - od 1 850 PLN

przygotowywanie powierzchni produkowanych wyrobów pod operację galwanizowania
ADJATECH Sp. z o.o.Sp. k. - 2016-05-09 - Janikowo (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Kierowca samochodu dostawczego
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Węgrów (mazowieckie)

SORTOWACZ ODPADÓW KOMUNALNYCH - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Puszcza Miejska (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 200 - 2 640 PLN

Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 3 500 PLN

księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabsko języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA - SERWISANT OD WYWAŻANIA KÓŁ SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I TERENOWYCH/DOPOSAŻENIE/16/4593 - od 1 850 PLN

wyważanie kól samochodów ciężarowych, osobowych i terenowych, montaż, demontaz kół
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPA - od 2 300 PLN

Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH - od 2 170 PLN

Obowiązki specjalisty;prowadzi sprawy płacowe pracowników w tym sporządza listy płac,prowadzi rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie,prowadzi rozliczenie z Urzędem Skarbowym.prowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami rozliczenia z PFRON.Sporządza sprawozdania do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie wynagrodzeń i zatrudnienia.Sporządza sprawozdania list płac oraz Polecenia Księgowania.Wprowadza do Systemu Informacji Oświatowej w zakresie wynagrodzeń,prowadzi kartoteki świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń ,rozlicza inwestycje,sporządza przelewy.
ZESPÓL SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 3 im.STANISŁAWA STASZICA w Kielcach - 2016-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA - od 3 000 PLN

- wymagane wykształcenie wyższe lub średnie- organizacja czasu pracy jednostki- planowanie harmonogramów i wizyt- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Centrum Medyczne SALUS Łukasz Rządkowski sp. j. - 2019-01-02 - Przemęt (wielkopolskie)


Wybierz powiat