SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD Brzesko oferta pracy Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD
Wynagrodzenie: 2 200 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Data publikacji: 2018-10-23
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu AUTOCAD
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne. Umiejętność czytania rysunku technicznego oraz logicznego myślenia, dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy:
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Adres strony pracodawcy: www.szkloplast.pl
Ulica pracodawcy: Plac Kupiecki
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Usługi szklarskie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.10.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1)Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,2)Tworzenie prezentacji,3)Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,4)Organizacja eventów.Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-16 - Strzelinko (pomorskie)
Sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
Wyklejanie reklam na płytach PCV, poliwęglanowych, szkle.Obsługa maszyn poligraficznych.Gromadzenie informacji na temat produktu, usługi w Internecie.Montaż elementów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krzepice (śląskie)
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,- sporządzanie wykazów dokumentów na posiedzenia kolegium,- prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnieć nadzorczych podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii wydawanych przez składy orzekające Izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie PKPiP, PFRON, sprawozdawczości
Biuro Rachunkowe BILANS s.c. - 2016-02-19 - Bełchatów (łódzkie)
Fryzjerstwo damsko - męskie. Cięcie, koloryzacja, odżywianie układanie fryzur, upięcie
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
- prace remontowo budowlane w lokalach gminnych na terenie Gminy Wińsko
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wińsko (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w pizzerii
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzenie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-09-24 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta, sprzedaż towarów
Sklep Spożywczy Michał Raztawicki - 2017-08-31 - Konie (mazowieckie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B,umiejętność obsługi komputera, oraz doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej. Do obowiązków będzie należeć pozykiwanie nowych kontrachentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Bytów (pomorskie)
1. Przygotowanie poleceń przelewów. 2. Księowanie dochodów.3. Księgowanie wydatków.4. Przygotowywanie not księgowych.5. Przygotowywanie danych do raportów księgowych.6. Kontrola wpływających faktur w rejestrze.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa kluczowych klientów spółki z Białorusi, Rosji, Ukrainy, rozszerzanie bazy klientów, doradztwo techniczne klientom, stały kontakt z agencjami celnymi oraz firmami logistycznymi z Polski, Białorusi, Rosji i Ukriany
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
analizowanie cen warunków i terminów dostaw, wybór źródeł zaopatrzenia, penetrowanie rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie ogólnych warunków dostaw, załatwianie spraw związanych z reklamacjami.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
kontrola zgodności z obowiązującymi normami i certyfikacja produkcji
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-10-17 - Chorzów (śląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)