SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD Brzesko oferta pracy Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD

Wynagrodzenie: 2 200 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.

Data publikacji: 2018-10-23

Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)

Pracodawca: Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ PROGRAMU AUTOCAD

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu AUTOCAD

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne. Umiejętność czytania rysunku technicznego oraz logicznego myślenia, dobra organizacja pracy.

Nazwa pracodawcy:
Wojciech Curyło Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Adres pracodawcy:
Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: brzeski

Gmina pracodawcy: Brzesko

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Brzesko

Adres strony pracodawcy: www.szkloplast.pl

Ulica pracodawcy: Plac Kupiecki

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: Usługi szklarskie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 23.10.2018

Oferta pracy ważna do: 30.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I EVENTÓW - od 2 770 PLN

1)Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych,2)Tworzenie prezentacji,3)Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami,4)Organizacja eventów.Praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-06-16 - Strzelinko (pomorskie)

REFERENT DS. ORGANIZACYJNYCH - 1 017,4 PLN

przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, podział korespondencji biurowej, prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Powiatowej PSP
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS REKLAMY - 1 017,4 PLN

Wyklejanie reklam na płytach PCV, poliwęglanowych, szkle.Obsługa maszyn poligraficznych.Gromadzenie informacji na temat produktu, usługi w Internecie.Montaż elementów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krzepice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 200 PLN

kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW - od 1 000 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI, R132/2906-1117/18 - od 4 927,3 PLN

- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. BIUROWYCH + ST FP - 997,4 PLN

- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,- sporządzanie wykazów dokumentów na posiedzenia kolegium,- prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnieć nadzorczych podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii wydawanych przez składy orzekające Izby.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)

KSIĘGOWY - od 2 500 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych, prowadzenie PKPiP, PFRON, sprawozdawczości
Biuro Rachunkowe BILANS s.c. - 2016-02-19 - Bełchatów (łódzkie)

FRYZJER - od 1 000 PLN

Fryzjerstwo damsko - męskie. Cięcie, koloryzacja, odżywianie układanie fryzur, upięcie
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA INFRASTRUKTURY - od 2 100 PLN

utrzymanie i naprawa infrastruktury technicznej, usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze brygady specjalistycznej, umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-02-20 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

- prace remontowo budowlane w lokalach gminnych na terenie Gminy Wińsko
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wińsko (dolnośląskie)

KELNERKA - od 13 PLN

Obsługa klienta w pizzerii
kontakt przez OHP - 2018-01-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTU - od 3 000 PLN

Realizacja projektu; obsługa organizacyjna i administracyjna szkoleń i doradztwa zawodowego; kontakty z Beneficjentami Ostatecznymi; rozliczenia z Beneficjentami Ostatecznymi; przygotowanie i przeprowadzenie promocji projektu; monitoring projektu i uczestników; dokumentacja projektu;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-09-24 - Zielona Góra (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów
Sklep Spożywczy Michał Raztawicki - 2017-08-31 - Konie (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 500 - 3 000 PLN

- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B,umiejętność obsługi komputera, oraz doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej. Do obowiązków będzie należeć pozykiwanie nowych kontrachentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Bytów (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

1. Przygotowanie poleceń przelewów. 2. Księowanie dochodów.3. Księgowanie wydatków.4. Przygotowywanie not księgowych.5. Przygotowywanie danych do raportów księgowych.6. Kontrola wpływających faktur w rejestrze.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW I LOGISTYKI - od 2 774,94 PLN

obsługa kluczowych klientów spółki z Białorusi, Rosji, Ukrainy, rozszerzanie bazy klientów, doradztwo techniczne klientom, stały kontakt z agencjami celnymi oraz firmami logistycznymi z Polski, Białorusi, Rosji i Ukriany
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

analizowanie cen warunków i terminów dostaw, wybór źródeł zaopatrzenia, penetrowanie rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy, wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie ogólnych warunków dostaw, załatwianie spraw związanych z reklamacjami.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLER W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI I NADZORU TECHNOLOGICZNEGO - od 3 000 PLN

kontrola zgodności z obowiązującymi normami i certyfikacja produkcji
"ALCHEMIA" S.A. Oddział Walcownia Rur Batory - 2018-10-17 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 2 100 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW Z PODWYKONAWCAMI, DOSTAWCAMI(NR 6263) - 1 850 - 2 800 PLN

- przygotowywanie umów- sporządzanie umów podwykonawców, aneksów, deklaracji- kompletowanie dokumentów- sprawdzanie zgodności treści umowym-ce pracy: Bydgoszcz, okolice Szubina, Białe Błota, okolice Żnina
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat