STANOWISKO DS. BIUROWYCH + ST FP Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. BIUROWYCH + ST FP
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,- sporządzanie wykazów dokumentów na posiedzenia kolegium,- prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnieć nadzorczych podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii wydawanych przez składy orzekające Izby.
Data publikacji: 2016-01-28
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU,- sporządzanie wykazów dokumentów na posiedzenia kolegium,- prowadzenie statystyki w zakresie roztrzygnieć nadzorczych podejmowanych przez Kolegium Izby i opinii wydawanych przez składy orzekające Izby.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. BIUROWYCH + ST FP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 25.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
w/z
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Jawor (dolnośląskie)
pomocnicze czynności remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Skoczów (śląskie)
prace foziczne, obsługa podstawowych narzędzi budowlanych, przewożenie towaru na miejsce budowy
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Sierakowo (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)
realizacja spraw związanych z realizacją pojazdów i wydawaniem praw jazdy
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Świdnik (lubelskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warka (mazowieckie)
jw.
MS BUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Aplikacje przesyłać e-mailem arp (at) arp-pol.pl. Kontakt z pracodawcą osobisty pomiędzy god. 8:00 a 14:00.
ARP-POL JURASZ PIOTR - 2018-01-05 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe techniczne (specjalność: inżynier elektrotechnik) wymaganie niezbędne, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku. Szczegółowe informacje dotyczące naboru (m.in. wymagania niezbędne i dodatkowe, wymagane dokumenty i sposób składania dokumentów) umieszczone są na stronie www.znw.bip.lubelskie.pl symbol oferty KO.111.3.2016.JS Ogólny zakres obowiązków:nadzór w branży elektrycznej nad eksploatacją, remontami i konserwacją urządzeń oraz sieci, uczestniczenie w okresowych przeglądach zasobów będących w zarządzie ZNW w Lublinie, wynikających z zapisów Ustawy Prawo Budowlane, składanie wniosków, planów i harmonogramów prac remontowych zabezpieczających stan majątkowy zarządzanych obiektów w zakresie danej branży, przygotowywanie dokumentacji do remontów w branży instalacji elektrycznych i automatyki urządzeń, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji prac danej branży dla tematów wdrożonych do realizacji oraz współuczestnictwo w postępowaniach przetargowych wyłaniających wykonawcę robót, sporządzanie kalkulacji oraz rozliczenie odbiorców i dostawców w branży elektrycznej, nadzór branżowy zarówno w zakresie realizowanych inwestycji, jak i w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi, prowadzenie książek obiektów budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, reprezentowanie inwestora na realizowanych inwestycjach przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, uzgodnionym zakresem, zasadami wiedzy technicznej, przepisami oraz umową wykonania prac i pozwoleniem na budowę, sprawdzanie jakości wykonanych robót, planowanie, nadzorowanie, kontrolowanie robót remontowych urządzeń elektrycznych, uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń elektrycznych, przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru realizowanych robót z zakresu infrastruktury technicznej, przygotowywanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzania postępowania o zamówienie publiczne w zakresie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem, w szczególności: ustalanie wartości zamówienia publicznego, ustalenie trybu zamówienia, opracowanie szczegółowego opisu przedmiaru zamówienia, proponowanie kryterium oceny ofert adekwatnego dla danego przedmiaru zamówienia; planowanie oraz rozliczanie kosztów eksploatacji nieruchomości w zakresie branżowym, w ramach sprawowanej funkcji na stanowisku ds. eksploatacji nieruchomości w zakresie instalacji elektrycznych, pracownik zobowiązany jest do: reprezentowania ZNW w Lublinie jako Inwestora, poprzez sprawowanie na budowie podczas kontroli realizacji inwestycji czy remontów, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania wykonanych robót budowlanych danej branży, wbudowanych wyrobów i eliminowanie wyrobów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, uczestnictwa w odbiorach robót budowlanych, branży elektrotechnicznej i automatyki, uczestnictwa w odbiorach technicznych elementów budowlanych związanych z daną branżą, czy instalacji urządzeń oraz uczestnictwa w czynnościach odbiorowych robót obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, prowadzenia książek obmiarów oraz kontrolowanie rozliczenia budowy i remontów, oraz wykonywania zadań; realizowanie obowiązków z zakresu ochrony p.poż., kontrola dokumentów finansowych (faktur) w zakresie odpowiedzialności, zgodności z zawartymi umowami i obciążeniami odbiorców wraz z potwierdzeniem merytorycznym przed zapłatą, sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zawartymi umowami oraz kontrolowanie wydatków środków finansowych do wysokości limitów zatwierdzonych harmonogramów rzeczowo-finansowych na dany rok, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych zadań oraz powiadamianie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych przeszkodach w ich realizacji, obsługa interesantów, załatwianie skarg i wniosków w zakresie obowiązków, współpraca z Działami: Finansowo - Księgowym, Kadr i Organizacji w prowadzonych sprawach, zastępowanie innych osób w Dziale w czasie ich urlopu lub innej nieobecności w pracy, wykonywanie innych poleceń służbowych wydanych przez przełożonych lub Dyrektora.
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
Praca 5 dni w delegacji weekendy w domu:- jazda ciągnikiem siodłowym z naczepą ( plandeka lub chłodnia)- dostarczania ładunków z miejsc załadunkowych do miejsc rozładunkowych na Europy- dbanie o powierzony sprzęt
Firma Transportowa Piotr Müller - 2018-03-23 - Miedźna (śląskie)
malarz maszynowy, malowanie ścian w budynku maszyną malarską
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Mielno (zachodniopomorskie)
według klasyfikacji zawodów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Justyna Uhryn - 2018-03-20 - Złotów (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
praca z klientem, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych (produkty bankowe)
WABEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Śrem (wielkopolskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłekEwidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych Sporządzanie dokumenacji w zaresie realizowanych usług
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-10-27 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rachunkowości sum na zlecenie i depozytów sądowych w systemie SAP. Ewidencja wynagrodzeń biegłych , tłumaczy przysięgłych oraz kuratorów w systemie SAP (HR) oraz sporządzenie deklaracji podatkowych. Sporządzenie sprawozdań budżetowych. Sporządzenie raportów i analiz dotyczących planowania oraz wykonywania budżetu. Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Sąd Rejonowy w Łomży - 2017-08-21 - Łomża (podlaskie)
Obsługa wózka widłowego, praca na produkcji, obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Tychy (śląskie)
Sprawdzanie umów oraz kompletu dokumentów. Profesjonalna obsługa klientów. Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy stawianiu budynków jednorodzinnych.
Marcin Drozdowski " DAWMAR " - 2017-10-27 - Legnica (dolnośląskie)
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych.
DACH-SYSTEM Robert Demski - 2018-01-22 - Janowo (pomorskie)
montaż elementów reklam świetlnych, w tym instalacji elektrycznejwewnątrz reklam świetlnych na bazie technologii LED, - obsługa urządzeńfrezujących CNC oraz urządzeń do cięcia laserowego tworzyw sztucznych dlapotrzeb produkcji reklam świetlnych, - obsługa prostych programówkomputerowych do zarządzania pracą maszyn tnących, - składanie reklam wcałość, praca w godz. 8-16
Brandekor Pracownia Reklamy i Dekoracji Monika Andrzejewska - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
obsługa koparko-ładowarki
ELDREW MARIAN DZIOPA - 2016-02-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Praca przy maszynach - frezarkach.Praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2018-03-20 - Płońsk (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi wychowawcy w realizacji zadań edukacyjno - wychowawczych, opiekuńczych oraz terapeutycznych w grupie przedszkolnej dla dzieci z autyzmem
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Chorzów (śląskie)
praca biurowa: wystawianie faktur, przygotowywanie zleceń itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)