STANOWISKO DS. PROMOCJI MIASTA W BIURZE PREZYDENTA Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2017-10-31
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. PROMOCJI MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie, administracja publiczna, turystyka, rekreacja, marketing
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień IT, obsługa komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office, znajomość przepisów prawnychwięcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko - ds. promocji miasta.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl
Ulica pracodawcy: Ratuszowa
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 31.10.2017
Oferta pracy ważna do: 15.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Czynności związane z zawodem tzn. samodzielnej realizacji kompletnych zleceń w procesie prac wykończeniowych pomieszczeń mieszkalnych i niemieszkalnych, tynkowanie, murowanie ręczne i mechaniczne przygotowywanie mieszanki betonowej na podstawie receptury, wylewanie i rozpościeranie róznych materiałów np: (beton, gips i innne), , przygotowywanie stali zbrojeniowej, montowanie oraz domontowanie form i deskowań, wykonywanie prac rozbiórkowych, wykańcznie, wygładzanie powierzchni betonowych, noszenie cegieł i innych materiałów budowlanych, posługiwanie się na rzędziami ręcznymi i innymi, stawianie szalowań i rusztowan, czyszczenie prosowanie cięcie i gięcie oraz montaż siatek i szkieletów, zbrojeniowych, , układanie i montowanie ich w deskowaniach luib formach, wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich, , prace związane z transportem, magazynowaniem oraz składowaniem materiałow wyrobów zbrojarskich, budowlanych, wykonywanie innych zadań
PROJEKTANCI KARIERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Opole (opolskie)
prowadzenie wózka widłowego czołowego, dbałość o miejsce składania, wizualne i jakościowe sprawdzanie materiałów, raportowanie zmian lokalizacji materiałów, I umowa na okres próbny, kolejna na 2 lata
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
kierowanie pojazdem powyżej 3,5 DMCzabezpieczanie przewożonych ładunków przy pomocy pasów mocujących i łańcuchów,codzienna obsługa pojazdu,dokonywanie odpraw celnych-na wskazanych urzędach, a także dokonywania wpisów w karnetach TIR
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Norwegia (Norwegia)
Praca na stanowisku garmażeryjnym, mięsnym, zmywanie
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA PATMEX MARIA PAŚCIAK - 2018-07-25 - Bachórz (podkarpackie)
segregacja odpadów, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Tymbark (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie działań promujących firmę pośród potencjalnych pracowników, prezentacja firmy, jej organizacji, metod pracy, pomoc w opisie oczekiwań firmy wobec potencjalnych pracowników, pomoc w tłumaczeniach dotyczących opisu stanowisk pracy i oczekiwanych wymagań zawierającyh słownictwo branżowe, pomoc w nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi pracownikami, pomoc w zbieraniu aplikacji i budowie bazy danych potencjalnych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
rejestracja gościpraca na dwie zmiany w godzinach 7.00 - 19.00 dokładne godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą możliwość umowy na czas nieokreślony
Fundusz Wczasów Pracowniczych - Międzyzdroje - 2017-04-27 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
jw.
Centrum Wspierania Rozwoju "RÓŻA" Joanna Bober - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubsko (lubuskie)
Kompleksowa obsługa księgowa Spółdzielni
"Społem" PSS Nakło - 2016-01-08 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta; współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta; współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych; monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie towaru dostarczonego do magazynu, podpisywanie dowodu przyjęć towaru, kontrolowanie stanu magazynu, pomoc w przeprowadzaniu inwentaryzacji magazynu, układanie przyjętych materiałów w magazynie, zabezpieczanie materiałów przed zniszczeniem i kradzieżą, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych i sprawdzonych dokumentów rozchodowych, prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Malanów (wielkopolskie)
Pracownik ochrony w Urzędzie Skarbowym w Myślenicach.Wymagana licencjaWymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.System pracy 24/24
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-08-24 - Myślenice (małopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedażusług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Obsługa pieca.
CHOJMEX Roman Moś - 2018-03-15 - Chojęcin (wielkopolskie)
Przygotowywanie produktów spożywczych na linii produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Śrem (wielkopolskie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-01-10 - Piła (wielkopolskie)
- Prowadzenie działań handlowych- Obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów- Realizacja planów sprzedaży oraz dbanie o dobre relacje z klientami- Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów
PHUW Alfa Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-06-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dokonywanie pomiarów elektrycznych, zakładanie instalcji domowych.
P.U.'NOR JAN" Norbert Janiga - 2016-07-28 - Legnica (dolnośląskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-02-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, obsługa klienta, zamawianie towarów, wypisywanie paragonów i faktur, inkasowanie należności za sprzedany towar
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Gorlice (małopolskie)
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji kierowcówwspółpraca z firmami zewnętrznymi (ubezpieczenia, przeglądy, karty paliwowe)
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Pińczów (świętokrzyskie)