STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH Opole oferta pracy Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Stanowisko: STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Data publikacji: 2018-08-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kośnego 31b, 45-065 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, zlecanie bieżącejkonserwacji i robót remontowych, udział w komisjach powykonawczychrobót budowlanych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tymweryfikacja kosztorysów. Praca od 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyłącznie budowlane (średnie lub wyższe), znajomość zasad kosztorysowania,biegła obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy:
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Katowicka 23, 45-061 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: osobiście po kont. telefonicznym, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Katowicka 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 10.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługę klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca na czas zastępstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty znajduje się na stronie:http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=12&idz=675602
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2017-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż instalacji, praca na drabinach i rusztowaniach, praca z elektronarzędziami;miejsce pracy: Wrocław, aktualnie Dworzec Autobusowy, następnie według zleceń, praca na czas nieokreślony, jednozmianowa w godz. 8-16:00kontakt z pracodawcą: 604 076 778, 600 354 385sala B, F
ASC ADAM SKOWROŃSKI - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porzadek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S A - 2018-08-23 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
mycie samochodów, pranie tapicerki, odkurzanie, polerowanie powłok lakierniczych na samochodzie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Częstochowa (śląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy
Nimes Sp. Z.O.O. - 2017-12-06 - Iława (warmińsko-mazurskie)
praca kierowcy. Kursy po Trójmiescie.
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)
fryzjerstwo damskie i męskie: obsługa klienta, strzyżenie, modelowanie, farbowanie, czesanie, układanie włosówkreatywnośćdoswiadczenie mile widzianewynagrodzenie do uzgodnieniapraca w Bydgoszczy
Marlena Pachut PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "PACHROL" - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zabiegi kosmetyczne, manicure, pedicure, henna
SALON URODY "GRACJA" ANNA KORZIEWICZ - 2018-06-18 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż towaru,
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ruda Śląska (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o rozwój współpracy z tymi klientami. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego MRÓZ Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
W/g zawodu.
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
szycie odzieży roboczej
Magdalena Świerzewska GRAND SERVICE - 2016-08-29 - Gródek (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na rynku rosyjskim, przygotowywanie ofert handlowych, gotowośc do podróży służbowych zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kazimierz (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAG-BUD" Piotr Lipski - 2018-02-22 - Grajewo (podlaskie)
Wyjazdy po Unii Europejskiej, praca w ciągu tygodnia, weekendy w domu.
LOMB - TRANS Sylwia Kryszczuk - Szlendak Transport Krajowy i Międzynarodowy - 2018-04-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie kredytów, rachunków i kasowym
BANK SPÓŁDZIELCZY W WISZNICACH - 2017-05-30 - Lublin (lubelskie)
prace porzadkowe na terenie Gminy Srokowo
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac domowych , opieka nad dziećmi, sprzątanie i gotowanie.
AVIRMAA AVIRMED COG - 2018-01-08 - Gdynia (pomorskie)
zgodny z wykonywanym zzaawodem
NEXT GENERATION MD Spółka z o.o. - 2016-09-05 - Wojkowice (śląskie)
pełna księgowość , CIT, PIT, VAT , ZUS, listy płac, GUS ,
GEOTECH SP Z O O - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych zajmuje się między innymi realizacją działań dotyczących spraw organizacyjno administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:1.współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie porozumienia dotyczącego powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu;2.realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;3.wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;4.przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorczych dot. zadań realizowanych przez Wydział;5.zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe;6.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników;7.prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji;8.przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej;9.prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacja skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału;10.obsługa systemu korespondencji komputerowej;11.przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;12.edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej;13.prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaz i obsługa klientów sklepu, dbanie o czystość i porządek miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
usługi wulkanizacyjne,mechanika pojazdowa
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie rejestrów sprzedaży zakupów dla podatku od towarów i usług vat; terminowe wstawiane faktur vat; prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług oraz terminowe jej składanie w urzędzie skarbowym; prowadzenie rejestru faktur wpływających do ZPO; prowadzenie ewidencji środków trwałych ZPO; prowadzenie zagadnien związanych z ewidencją komputerową i funkcjonowaniem systemu finansowo-księgowego. Praca 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
Zdobywanie nowych firm, przyjmowanie zamówień. Wymagane: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w zawodzie. Tel.: 95 755 00 00 Małgorzata Zator.
ZAWADZKI ANDRZEJ FHU "DAPI" - 2017-07-18 - Sulęcin (lubuskie)
obsługa obiegu dokuemntów elektronicznych, aktualizacja danych w firmowym systemie zarządzania, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Plewiska (wielkopolskie)