STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3 lata stażu pracy; biegła znajomość obsługi komputera; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób prawnych, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie klasyfikacji środków trwałych (KŚT), Ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; mile widziany staż pracy w księgowości; mile widziana praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; odpowiedzialność; zaangażowanie; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; bardzo dobra organizacja pracy własnej.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. Księgowości majątkowej, inwestycyjnej i zaangażowania środków budżetowych w terminie do dnia 19 marca 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 14.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawowanie bezpośrednio nadzoru nad podległym zespołem pracowników na budowie; organizowanie placu budowy oraz prowadzenie robót budowlanych, wodno-melioracyjnych; przestrzeganie przepisów na budowie oraz zgłaszanie wszelkich uchybień dla przełożonego; sporządanie wykazu potrzeb w zakresie odzieży ochronnej;sporządzanie obmiaru robót;potwierdzanie pracy sprzętu podpisywanie kart kierowcy, operatora; prowadzenie na bieżąco dokumentów budowy tj. dziennika budowy, książki obmiaru, listy obecności i inne; uczestnictwo w odbiorach robót; kontrola stanu technicznego narzędzi ręcznych i mechanicznych przed podjęciem pracy oraz po pracy tj. konserwacja bieżąca, zgłaszanie uszkodzeń; sporządzanie miesięcznych zestawień robót; sporządzanie miesięcznych rozliczeń dla pracowników ( karty pracy) i innych; sporządzanie przedmiarów robót i szkicy poglądowych drenarskich wraz z dokumentacją fotograficzną;godziny pracy 7.00-15.00, sobota 7.00-13.00;
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH ZGORZELEC - 2017-07-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
przewóz butli z gazem
Dragongaz Sp. Z.O.O - 2017-01-03 - Redaki (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Rypin, ul. Warszawska 103.
REJS Spółka z o.o. - 2017-05-10 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa recepcji.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
przygotowywanie przesyłek do wysyłki (pakowanie), sprawdzanie stanu magazynowego, rozładunek towaru oraz jego rozmieszczanie na półki magazynowe, czyszczenie elementów blacharskich (polerowanie), dbanie o czystość na powierzonym stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kobylnica (wielkopolskie)
sortowanie i pakowanie cebulek kwiatowych -praca przy taśmiePraca w Holandii
kontakt przez OHP - 2017-06-07 - Lublin (lubelskie)
Wspieranie kucharza w pracy w kuchni i przygotowaniu posiłków.
Kräutermühle Inh. Hannelore Motzek - 2018-03-02 - Niemcy (Niemcy)
Kierowca ciągnika rolniczego,mile widziane uprawnienia do obsługi kombajnu, istbieje mozliwość zakwaterowania w miejscu pracy - Oparzno.
Gospodarstwo Rolne Dariusz Hering - 2016-11-04 - Oparzno (zachodniopomorskie)
Nadzór nad chorobami zakaźnymi
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2018-01-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace przy produkcji kompozytów do zabudowy wnętrz w pojazdach szynowych
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2017-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zbieranie zamówień, pozyskiwanie kontrahentów
"M" Zakład Masarski Igor Pachwicewicz, Marek Bondarczuk, Łukasz Rutkowski Sp. Jawna - 2016-07-15 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- praca pod kierunkiem kierownika projektu,- realizacja, kontrola, prowadzenie prac na budowie,- zarządzanie zespołem 7 osób oraz materiałami,- kontrola stanów magazynowych,- zabezpieczenie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Actiris International Brussels - 2017-05-24 - Belgia (Belgia)
Szczegóły oferty: www.zuktczew.pl - Praca
Zakład Usług Komunalnych - 2016-03-17 - Tczew (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA oraz PEŁNA JEGO TREŚĆ DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej:http://bip.katowice.kwpsp.gov.pl/download/761.pdf- OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU KWALIFIKACYJNYM: Śląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej ogłasza postępowanie kwalifikacyjne w zakresie naboru do służby przygotowawczej na stanowisko stażysty w Samodzielnym stanowisku pracy ds. Polityki Informacyjnej w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach.- Liczba stanowisk i wymiar etatu: 1/1 - Stanowisko proponowane: stażysta w służbie przygotowawczej. Stanowisko docelowe (etatowe): starszy specjalista. System pełnienia służby: codzienny - ośmiogodzinny. Miejsce pełnienia służby: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36- INFORMACJE DLA KANDYDATA - Postępowanie będzie przeprowadzone wg terminarza: 09.09.2016 r. ogłoszenie naboru, 23.09.2016 r. zakończenie przyjmowania dokumentów,28.09.2016 r. opublikowanie listy kandydatów zakwalifikowanych do testu sprawności fizycznej, 04.10.2016 r. 05.10.2016 r. test sprawności fizycznej: próba wydolnościowa, próby sprawnościowe, sprawdzian lęku wysokości (akrofobia), w przypadku dużej ilości kandydatów termin próby sprawnościowej może ulec zmianie, 05.10.2016 r. opublikowanie listy osób przechodzących do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego, 10.10.2016 r. godz. 10.00 test wiedzy, 10.10.2016 r. rozmowa kwalifikacyjna,12.10.2016 r. wyłonienie najlepszego kandydata celem skierowania na badania lekarskie w celu stwierdzenia zdolności do służby. Zastrzega się zmianę terminów poszczególnych etapów postępowania w przypadku nieprzewidzianych okoliczności (np. warunki atmosferyczne, akcja ratowniczo gaśnicza itp.) Ewentualna zmiana terminu będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Komendy http://www.katowice.kwpsp.gov.pl/ a także na tablicy ogłoszeń wsiedzibie Komendy.- Zakres podstawowych zadań na proponowanym stanowisku:1. Prezentowanie w mediach stanowiska Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w zakresie ochrony przeciwpożarowej, ratownictwa i szeroko rozumianego bezpieczeństwa a także informowanie środków masowego przekazu oinicjatywach i przedsięwzięciach realizowanych przez Komendę Wojewódzką PSP.2. Inicjowanie nowych form popularyzowania działalności Państwowej Straży Pożarnej w tym prowadzenie akcji edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz inspirowanie podległych jednostek do podejmowania różnorodnych form propagowania zagadnień ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa.3. Opracowywanie serwisów prasowych i komunikatów.4. Udział w większych działaniach ratowniczo - gaśniczych oraz ich kompleksowa obsługa w zakresie współpracy z mediami. Tworzenie zespołów prasowych wsztabie akcji ratowniczo gaśniczej, organizacja kontaktów z mediami, prowadzenie briefingów i konferencji prasowych na miejscu zdarzenia.5. Aktualizowanie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach.- Praca: 7:30-15:30. - Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Podjęcia pracy w ramach stosunku służbowego na podstawie mianowania.- Wymagania stawiane kandydatom do służby w Państwowej Straży Pożarnej: Określone wart. 28 ust. 1 i 34 ust 4 i 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j . Dz. U. z 2016 r. poz. 603 z późn. zmianami) tj.: Posiadać obywatelstwo polskie, Nie być karanym za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, Korzystać z pełni praw publicznych, posiadać co najmniej średnie wykształcenie, posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia tej służby, posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej (tzn. odbyta zasadnicza służba wojskowa lub przeniesienie do rezerwy bez odbycia tej służby, bądź zwolnienie od obowiązku służby wojskowej- Z uwagi na rodzaj stanowiska i zakres obowiązków kandydaci muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku lub o specjalności: dziennikarstwo lub komunikacja społeczna, ewentualnie filologia polska uzupełniona o studia podyplomowe na kierunku dziennikarstwo lub komunikacja społeczna jest to wymaganie niezbędne.- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:a) Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe kierunki lub specjalności: dziennikarstwo lub komunikacja społeczna, ewentualnie filologia polska uzupełniona o studia podyplomowe na kierunku dziennikarstwo lub komunikacja społeczna; b) Pozostałe wymagania niezbędne: umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office, pakiet COREL, znajomość ustawy prawo prasowe, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej.c) Wymagania pożądane: doświadczenie na stanowiskach związanych z public relations (organizacja i prowadzenie konferencji i briefingów, udzielanie wywiadów itp.), udokumentowane doświadczenie w pracy z mediami, doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi (Twitter, Facebook, Instagram), umiejętność analitycznego myślenia, sprawnej organizacji pracy, terminowość, umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, dokładność, rzetelność, sumienność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KATOWICACH - 2016-09-09 - Katowice (śląskie)
planowanie produkcji - rozpisywanie receptur, konsultacje z dostawcami, negocjacje warunków dostaw
BREX Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Strzegowo (mazowieckie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Zabrze (śląskie)
Obsluga klientaUkładanie towaru
OWOCOWY RAJ S.C. KRZYSZTOF SZOPIAK, NATALIA SZOPIAK - 2017-05-31 - Wiercany (podkarpackie)
załadunek i rozładunek towarów
SAR-POL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie oddziałem firmy(biura handlowego) - po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w Aleksandrowie Kujawskim, możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania, pozyskiwanie nowych klientów, spotakania z klientami, raportowania sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami. praca w pakiecie Office(Word, Exel), tworzenie ofert i zamówień dla kontahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy, praca w programie e-nova. Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji. Obsługa komputera - praca w CRM-ie, edytorze tekstu i arkuszu kalkulacyjnym. Systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu. Samodzielna organizacja pracy własnej, realizacja wyznaczonych celów.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac związanych z zawodem malarz-glazurnik
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-03-02 - Chojnice (pomorskie)
Prace fizyczne związane z obsługą na fermie drobiu.
Gospodarstwo Rolne Joanna Jaros - 2017-10-12 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja dokumentów, wystawianie faktur, obsługa urządzeń biurowych.
"SKO-POL" Anna i Jerzy Włodarczyk Spółka Jawna Busko-Zdrój - 2016-11-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Cięcie, obróbka i montaż marmuru i granitu. Produkcja blatów kuchennych. Praca od: 8.00 - 16.00Wynagrodzenie brutto: do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Sułkowice (małopolskie)
pozyskiwanie źródeł informacji na rynku wietnamskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Wietnamu, obsługa poczty firmowej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnia projektowanie i utrzymanie optymalnej struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych TJO.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w palcówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek w sytemie informatycznym, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-06-18 - Łęknica (lubuskie)
Obsługa linii produkcyjnej, kontrola gotowych wyrobów.Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- mile widziane, zmysł techniczny, zaangażowanie i chęć do podjęcia pracy w systemie 2-zmianowym, sumienność i dokładność.
Work Service S.A Wrocław - 2017-04-07 - Komorniki (dolnośląskie)
Obsługa klienta, odpowiadanie na oferty, montaż komputera, diagnoza usterek.
SEBASTIAN PONIKOWSKI PROLINE - 2017-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)