SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lublin oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 25, 20-410 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + PROWIZJA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
NOWOKOŚCIELNA 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: NOWOKOŚCIELNA
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 26.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów salonu. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 8-16 w Kołobrzegu, również w sobotę.
PIANA Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji technicznej i technologii produkcji, dobór, kalkulacja i przygotowanie rysunku technicznego wykonawczego i ofertowego, przygotowywanie i nadzór nad ofertami handlowymi, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych, udoskonalanie i rozwijanie techniczne produktów firmy
NavoTech Inżynieria Środowiska Sp. z o. o. - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kelnerska gości. Praca na umowę o pracę w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy w Kołobrzegu.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "NIWA" w Kołobrzegu - 2016-09-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORECA, kontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacji
LEPUS 2 Marian Zając - 2017-01-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-08-18 - Wędrzyn (lubuskie)
Brak danych
TRANSPORT Woźniakowski Jarosław - 2017-03-07 - Maszewo (zachodniopomorskie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów/pacjentów zagranicznych (budownie nowego rynku) oraz obsługa klienta ze szczególnym naciskiem na klientów z Bliskiego Wschodu (Katar, ZEA, Arabia Saudyjska)
Maraga Strefa SPA - 2016-09-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)
Bieżące wsparcie kierownictwa firmy we wszystkich sprawach zwiazanych z organizacją i logistyką szkoleń w tym za: kompleksową koordynację i zarzadzanie szkoleniami, nawiazanie utrzymanie kontaktów z klientami i trenerami, sporzadzanie ofert, przygotowanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie zapotrzebowania na artykuły biurowe i czystościowe, harmonogramy i rozliczenia godzin pracy portierów, sprawy związane z bhp
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2018-04-13 - Białystok (podlaskie)
PRACOWNIK działu kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista w zakresie rolnictwa, leśnictwa i mechaniki, przygotowanie, instalacja oraz kontrola systemu fertygacyjnego na plantacji borówki amerykańskiej, przeprowadzenie fertygacji oraz innych niezbędnych zabiegów pielęgnacji, instalacja konstrukcji, zadaszeń na plantacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Białousy (podlaskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)
specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie umów międzynarodowych. Obsługa międzynarodowych transakcji handlowych. Tłumaczenie rozmów podczas spotkań biznesowych, obsługa kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, prowadzenie i tłumaczenie korespondencji, doradztwo w zakresie ochrony i uprawy soi, udzielanie pełnej informacji na temat materiału siewnego, czynności diagnostyczne. Minimum 3 miesiące pracy w branży rolniczej. Znajomość rolnictwa i odmian nasion soi.
HODOWLA SOI AGROYOUMIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Prowadzenie procesu rekrutacji, weryfikacja kandydatów na wskazane stanowiska, wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
Staż na stanowisku pracy w zakresie:A. Upowszechniania informacji o usługach wewnątrz urzędu:- udzielanie informacji aktualnej pomocy i usługach świadczonych przez urząd i kierowanie do stanowisk merytorycznych,- wydawanie odpowiednich formularzy i informowanie klienta o sposobie ich wypełniania,-wyznaczanie terminów do rejestracji,- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.B. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:- wypełnianie karty rejestracyjnej,- zapoznanie bezrobotnego z oświadczeniem zawartym w karcie rejestracyjnej,- wprowadzenie informacji do bazy danych,- ustalenie statusu bezrobotnego i jego prawa do świadczeń,- wydanie stosownej decyzji,- przekazanie dokumentów do odpowiedniej kartoteki.C. Obsługa bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez świadczeń pieniężnych:- wydawanie decyzji o statusie bezrobotnego, o nabyciu lub utracie prawa do zasiłku,- wydawanie decyzji o utracie statusu bezrobotnego oraz dokonywanie odpowiednich zapisów w karcie rejestracyjnej oraz bazie danych,- weryfikacja dokumentów bezrobotnego,- wprowadzanie danych do bazy komputerowej,- przyjmowanie oświadczeń o stosowaniu się bezrobotnego do przepisów ustawy,- przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dotyczących zmian w sytuacji bezrobotnego,- przygotowanie i wydawanie zaświadczeń na żądanie bezrobotnego,- sporządzanie i sprawdzanie list wypłat zasiłków,- sporządzanie indywidualnych kart wypłat zasiłków,- sporządzanie i wydawanie deklaracji rozliczeniowych PIT-11,- przekazywanie kompletu dokumentów do archiwum.D. Obsługa osób poszukujących pracy:Osoba skierowana do odbycia stażu przy wykonywaniu pracy określonej w niniejszym harmonogramie może mieć dostęp do informacji zawierających prawnie chronione dane osobowe i w związku z tym przed rozpoczęciem programu przeszkolony zostanie w zakresie ochrony danych osobowych, a ponadto zobowiązana zostanie do: - dołożenia szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane są zbierane oraz przetwarzane w systemie informatycznym oraz do chronienia tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,- oraz do nie ujawnienia osobom nieuprawnionym informacji, z którymi zapoznała się w związku z wykonywana pracą.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
organizacja wycieczek zagranicznych dla grup i klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert dla klientów i grup, przygotowywanie programów wycieczek miejsce pracy: Tychy
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Tychy (śląskie)
elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
PRACA BIUROWA. OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-02-08 - Trzciana (podkarpackie)
Praca na tokarce ręcznejWYMAGANIAWykształcenie: Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane wcześniejsze doświadczenie zawodowe w pracy z frezarkąInne:- umiejętność czytania rysunku technicznego- umiejętność pracy z bliskimi tolerancjami (typowo ± 0,025 mm)- wysoki poziom dokładności z dobrym liczeniem i umiejętnościami organizacyjnymi, aby zapewnić, jak najwyższy standard jakości komponentów.Znajomość języków: angielski w mowie i piśmie- komunikatywny, poziom B1/B2
Henkilöstövuokrausyhtiö Kipinä Oy - 2017-09-26 - Finlandia (Finlandia)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Pietna (opolskie)
obsługa klientów sklepie przemysłowym, ekspozycja towarów, obsługa programu Subiekt i kasy fiskalnej, zamawianie towarów, wprowadzanie towarów do programu Subiekt
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)