SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kąty oferta pracy Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Data publikacji: 2016-11-24
Lokalizacja: Kąty (małopolskie)
Pracodawca: Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-107 Kąty 3, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kąty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: proszowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radziemice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na płynną komunikację, umiejętność organizowania i planowania, podejmowania decyzji, przentacji, komunikowania się, współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, doświadczenie na wskazanym stanowisku pracy min 1 rok
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Adres pracodawcy:
32-107 Kąty 3, powiat: proszowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: proszowicki
Gmina pracodawcy: Radziemice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kąty
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pojemników metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Proszowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 20.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie i sporządzanie list płac.Naliczanie i dokonywanie potrąceń. Prowadzenie kart wynagrodzeń dla kazdego pracownika.Wydawanie druków ZUS RMUA, ZUS Rp-7, zaświadczeń o zarobkach.Sporządzanie PIT-ów dla każdego pracownika, deklaracji PFRON.Wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego i dyrektora szkoły.
ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:nadzór nad realizacją prac AKPiA na budowie elekrtowni Jaworzno J910, nadzór nad poprawnością rozwiązań technicznych tworzonych koncepcji, projektów i innych opracowań, kontrolowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej, sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót, w oparciu o umowę, wymagania techniczne, dokumentację techniczną i pozostałe dokumenty związane z nadzorowanymi pracami, kontrolę jakości, sprawdzanie i i wykonanie dokumentacji jakościowych nadzorowanych prac
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Jaworzno (śląskie)
przygotowanie ofert, kontakt z klientami (w tym korporacyjnymi), korespondencja z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz pozyskiwanie klientów
WAM-Front, Lercel Sp.Jawna - 2015-12-01 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, praca na terenie całego kraju
Dreman Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Krapkowice (opolskie)
monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współpracy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych, rocznych.
KARSKO SP. Z O.O. - 2017-07-27 - Karsko (zachodniopomorskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Problemy zgłaszane przez klientów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientem i obsługa bieżących zamówień;- przygotowywani próbek produktów firmy AKSAM dla klientów;- przesyłanie próbek produktów do klientów i koordynacja wysyłki tych próbek;- prowadzenie korespondencji handlowej z klientami;- rozsyłanie ofert do klientów;- kontakt z firmami kurierskimi celem zmówienia kuriera;- koordynacja prac związanych z realizacją bieżących zamówień;- przygotowywanie podstawowej dokumentacji eksportowej m.in. specyfikacje, pisma potwierdzające odbiór towaru od klienta;- przygotowywanie analiz i statystyk klientów eksportowych;- archiwizowanie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Malec (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
kompleksowa obsługa procesów sprzedaży przez internet, wprowadzanie produktów do sprzedaży, opracowywanie opisów, realizacja zamówień, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Robotnik gospodarczyprodukcja opału
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Rokietnica (podkarpackie)
- agrochemiczna obsługa rolnictwa w rejonie brodnicko-rypińskim - badania gleb na potrzeby doradztwa nawozowego;- działalnośćszkoleniowa, informacyjna i doradcza w sprawach nawożenia;- pobieranie próbek do badańmonitoringowych;- pobieranie próbek nawozów mineralnych, organicznych, naturalnych i środków wspomagających uprawę roślin wg potrzeb terenu
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO-ROLNICZA W BYDGOSZCZY - 2016-03-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw nadzoru przyrody oraz ochrony środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: specjalista w Wydziale Zaopatrzenia Szkoły Policji w Katowicach. - Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa, pełny etat;2) wynagrodzenie: ok. 2160 zł brutto; 3) przewidywana data zatrudnienia: 1 grudnia 2016 r.;4) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30, wyłącznie w siedzibie pracodawcy (Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy szkoły, prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów, prowadzenie postępowań administra-cyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie, prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Od kandydatów oczekujemy:1) wykształcenia średniego i 3-letniego stażu pracy (tj. zatrudnienia pracowniczego) lub wykształcenia wyższego i rocznego stażu pracy (wskazane wykształcenie administracyjne lub pokrewne);2) doświadczenia w zakresie stosowania kpa (umiejętność stosowania przepisów kpa)3) obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego Ms Office (obsługa programów Word i Excel).
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, gromadzenie danych, udział w procesie zarządzania projektami.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Mile widziana znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej podstawowym.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł reklamowych, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-08-04 - Chocianów (dolnośląskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów i pozyskiwanie nowych. Realizowanie planów sprzedażowych, organizowanie transportu
OVOTEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-16 - Bobrzany (lubuskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawi, Gruzji, Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Nauka księgowanie dokumentów- faktur, wyciągi bankowe i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie pracowników na rynkach wschodnich (Ukraina). Obsługa pracwoników pod względem formalno-prawnym zatrudnienia w Polsce. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy. Miejsce pracy: Wrocław, pl. Nowy Targ 28/303, wyjazdy na Ukrainę - opłacane przez pracodawcę. Praca przez 40 godzin w tygodniu. Umowa zlecenie, w póxniejszym okresie istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)