SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW UE K/M Warszawa oferta pracy DMP Group Sp. z.o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW UE K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-08-01
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: DMP Group Sp. z.o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-264 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPRACOWYWANIA PROJEKTÓW UE K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Koordynator projektów unijnych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie, znajomość specyfiki programów UE, doświadczenie w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, doświadczenia w opracowywaniu projektów inwestycyjnych, doświadczenie w opracowywaniu projektów związanych z tematyką IT lub/i B+R będzie atutem, sumienność, odpowiedzialność, samodzielność, obowiązki: opracowanie koncepcji projektów, bieżący kontakt z klientem w celu doprecyzowania założeń projektu, przygotowywanie pełnej dokumentacji w tym wniosków, biznes planów, analiz finansowych oraz pozostałej niezbędnej dokumentacji.
Nazwa pracodawcy: DMP Group Sp. z.o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Janiszowska 14/4, 02-264 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Janiszowska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data dodania oferty pracy: 01.08.2017
Oferta pracy ważna do: 25.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma Euro-Profil jest dystrybutorem materiałów budowlanych i pokryć dachowych. Obecnie poszerzamy gamę asortymentu i w związku z tym zatrudnimy osobę na stanowisku SPRZEDAWCY.Do obowiązków SPRZEDAWCY należeć będzie:- doradztwo - obsługa klienta- przygotowywanie ofert handlowych - sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowychOferujemy:- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie- pracę w młodym i dynamicznym zespole
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA EURO-PROFIL 2 TOMASZ ZAKRZEWSKI - 2018-08-01 - Kościan (wielkopolskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii markegingowej firmy, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Stolarz
Zakład Stolarski Rokita Piątkowski Posch Ostrzeszów - 2016-10-27 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wąsosz (dolnośląskie)
PRZEWÓZ RZECZY, TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSZARZE ZAKUPÓW I ZAMÓWIEŃ.Kompleksowa obsługa realizacji zamówień. Ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji. Dążenie do realizacji wyznaczonych celów.Wymagana znajomość obsługi komputera, MS Office, umiejetność realizacji i planowania zadań własnych i zespołu, komunikacja interpersonalna, motywacja do pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 536 100 368 - ZATRUDNIENIE OD ZARAZ
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Jarosław (podkarpackie)
Uczestniczenie w pracach związanych z kompleksowym przygotowaniem terenów pod przyszłe realizacje, przygotowanie materiałów do wystąpienia do Wydziału ArchitekturyUMK o WZ, współuczestniczenie przy organizacji i przebiegu przetargów na prace projektowe oraz roboty inwestycyjne, kontrolowanie zgodności wykonanych robót z projektem technicznym, sprawdzanie kompletności przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, przygotowywanie umów z wykonawcami robót objętych zakresem działania inwestycji. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej spółdzielni www.sniezka.krakow.pl
ŚNIEŻKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
1. Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej.2. Poznanie narzędzi analitycznych wykorzystywanych do analiz , w tym narzędzi GIS: ArcGIS 10, Mapinfo Professional, QGIS, FME.3. Pomoc w przygotowaniu wizualizacji kartograficznych danych telekomunikacyjnych.4. Pomoc w analizie danych nt. infrastruktury szerokopasmowej.5. Pomoc w analizach przestrzennych związanych z z lokalizacją elementów infrastruktury szerokopasmowej.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIe PEŁNEJ ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, DEKLARACJI ZUS, PDOF, GUS, PFRON, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN ŚREDNIE-PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, DOŚWIADCZENIE
KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientmi firmy, przygotowywanie i wysyłanie ofert, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, podstawowe prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymanie standardów handlowych- profesjonalna obsługa klienta
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
KATA Biuro Rachunkowe - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Specjalista ds. majątkowych, inwestycyjnych i majątkowych
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Pisanie projektów naukowo-badawczych w ramach Narodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego oraz UE.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
osoba z wykształceniem chemicznym minimum średnie wykształcenie znającej tematykę "chemii polimerów"Mile widziane doświadczenie na produkcji
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw materiałów, komponentów i surowców zgodnie z planem produkcji, współpraca z dostawcami, współpraca z działem planowania, handlowym, marketingu, produkcji, prowadzenie dokumnentacji związanej z procesami realizacji zmówień, monitorowanie bieżących stanów magazynowych i optymalizacja zapasów.
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Optymalne planowanie transportu, nadzór nad kierowcami, organizacja floty własnych pojazdów, organizacja napraw, przeglądów taboru, raportowanie pracy, koordynowanie optymalnego wykorzystania pojazdów. Praca na pół etatu w godz. 8-12.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Nadzór nad legalnym zatrudnieniem pracowników z zagranicy, legalizacja pobytu, prowadzenia dokumentów kadwych, reprezentowanie biura w kontaktach z urzedami. Prowadzenie dokumentacji w języku ukriański, rosyjski , angielskim. Odpowiedz na e-maile w odpowiednim czasiei zgodnie z prodcedurami, współpraca z działem księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej w zakresie administracji, min. 3 lata doświadczenia w dziale kadr i płac; kwalifikacje: umiejętność obsługi urządzeń biurowych; dobra znajomość MS Office; znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz dokumentacji kadrowej; bardzo dobra organizacja pracy; komunikatywność, kultura osobista oraz umiejętność szybkiego uczenia się; mile widziana znajomość programu Optima Kadry i Płace, Płatnik, Asystent Faktura; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie sekretariatu; bieżąca obsługa i kontakt z klientem; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzacą; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; wystawianie faktur; prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami; prowadzenie akt pracowniczych i dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy (w tym kierowców); pełna obsługa kadrowo-płacowa; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice
GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK - 2018-01-18 - Gierałtowice (śląskie)
wyksz. wyższe, znajomość języka angielskiego, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, bardzo dobra znajomość Ms Excel, doświadczenie w sprzedaży ofert handlowych, dokładność, zaangażowanie, profesjonalizm, samodzielność;tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i ofert konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz biznes planów, współpraca z urzędami, wykonywanie czynności administracyjnych
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Sanniki (mazowieckie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-10-10 - Gliwice (śląskie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Sygneczów (małopolskie)