SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC Siemianowice Śląskie oferta pracy KATA Biuro Rachunkowe
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: KATA Biuro Rachunkowe
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Michałkowicka 28, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr, naliczanie płac, ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : znajomość przepisów prawa pracy, znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik", doświadczenie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KATA Biuro Rachunkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Michałkowicka 28, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Poniedziałek - Piątek 8.00 -16.00, Godziny : Poniedziałek - Piątek 8.00 -16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Siemianowice Śląskie
Gmina pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemianowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.kata.pl
Ulica pracodawcy: Michałkowicka
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: 6992/96działalnosć rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 11.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie dźwigiem oraz transport towarów samochodem ciężarowym.
Firma Handlowo Usługowa Barbara Gnatowska - 2017-02-08 - Łomża (podlaskie)
obsługa zamówień i ich pozyskiwanie, utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
•obsługa dotychczasowych klientów,•realizacja zakupów,•udzielanie informacji ogólnych dotyczących Spółki;•organizowanie podróży służbowych;•wystawianie faktur,•udzielanie informacji inwestorom i jednostkom współpracującym ze Spółką;•wyszukiwanie danych i kontaktów potrzebnych w działalności Spółki;•pomoc w organizacji wyjazdów na targi i podczas wyjazdu na targi;•dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji w Spółce;•dbanie o dobry wizerunek Spółki;•inne prace zlecane przez bezpośredniego przełożonego.Umowa na o pracę na czas określony 3 lata, jedna zmiana, 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa stanowiska kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Chróstnik (dolnośląskie)
Opis stanowiska:- wspomaganie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów,- wspomaganie działu sprzedaży w sporządzaniu ofert handlowych,- wspomaganie działu sprzedaży w przyjmowaniu zleceń i zamówień, oraz nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją.
ABATEC SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące
PHUP ROLMASZ SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Słupsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Gdańsk (pomorskie)
oklejanie pojazdów, obsługa plotera tnącego, , drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb, rozklejanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wierzbie (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH(OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ,ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI), ORGANIZOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH, MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKA MODY I WZORNICTWA.OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI; PRACA W GODZ. 7-15; KONTAKT OSOBISTY I TELEFONICZNY Z PRACODAWCĄ W GODZ. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przygotowywanie zamówień do realizacji, obsługa sstemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
•nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, instytucjami, firmami i osobami prywatnymi w celu promowania pracy i usług Spółdzielni oraz zwiększenia jej rozpoznawalności,•bieżąca opieka nad zawartością portali komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Spółdzielni,•tworzenie i redagowanie materiałów promujących działalność Spółdzielni,•przygotowywanie materiałów wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (komunikaty, prezentacje, sprawozdania, artykuły, pisma, itp.),•organizacja i prowadzenie innych projektów z zakresu PR
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń (ZUS, PIT, zajęcia komornicze, inne), kalkulacja i przygotowywanie płac, pasków, druków ZUS RMUA, wypełnianie deklaracji ZUS i PFRON
Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego - 2017-12-29 - Sosnowiec (śląskie)
zbijanie blatów do bębnów kablowych drewnianych, montaż elementów wkrętnych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Raba Niżna (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Słupsk (pomorskie)
SPORZĄDZANIE ZAPYTAŃ I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERTOWE,WYSTAWIANIE POLECEŃ SPRZEDAŻY I FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, , KONTROLA PRAWIDŁOWEGO STOSOWANIA STAWEK W FAKTURACH KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻÓWYCH,SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW Z WYKONANYCH USŁUG, WYSTAWIANIE,ROZLICZNIE,AWIZACJA I PRZEKAZYWANIE FAKTUR DO FIRM SPEDYCYJNYCH,SPORZĄDZANIE I AKTUALIZACJA INSTRUKCJI PRZEWOZOWYCH DLA WYSYŁEK KLIENTÓW, STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SPEDYCYJNYMI I PRZEWOŹNIKAMI KOLEJOWYMI.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.Praca we Wrocławiu na okres 3 lat do 14.08.2021r.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego, prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
OCHRONA OBIEKTU, PRZEDSIĘBIORSTWA
FIRMA DAR-POL - 2016-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Piaseczno (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur oraz dokumentów transportowych, utrzymywanie kontaktu z dostawcami i odbiorcami, utrzymywanie kontaktu z pracownikami działu księgowości, zamawianie materiałow bezpośrednich i pośrednich do produkcji, utrzymywanie kontaktu z instytucjami zewnętrznymi, przygotowywanie ofert do odbiorcówWYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, 1 rok doświadczenia , znajomość obsługi komputera, obrotu materiałowego - materiałów do produkcji, znajomość ustawy VAT- wystawianie odnośnych dokumentów,mile widziane osoby z aktualnym orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
Zakłady Metalowe "KOZAMEX" ZPCHR - 2016-12-20 - Lisów (śląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących:prac interwencyjnych, robót publicznych, dodatków aktywizacyjnych, zwrotu kosztów dojazdu do pracy, zwrotu kosztów opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie działu kadr, sporządzanie i rozwiązywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych
PPHU "OSKAR" Łukasz Gacek - 2015-12-03 - Lubsko (lubuskie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy.Opracowanie dokumentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia SIWZ.Przeprowadzanie czynności związanych z publikacją ogłoszeń oraz informacji zgodnie z ustawą.Sporządzanie sprawozdań i zestawień z zakresu prowadzonych postępowań.Opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy "Prawo zamówień publicznych" oraz przepisów wykonawczych do ustawy.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa kancelaryjna, obsługa posiedzeń rady i zarządu, prowadzenie doradztwa w sprawie możliwości otrzymania dofinansowania, redagowanie notatek prasowyvh
STOWARZYSZENIE - Lokalna Grupa Działania - 2018-01-02 - Andrespol (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
Firma Handlowo-Usługowa PERFECT Dawid Trzcieliński - 2016-01-21 - Tarce (wielkopolskie)
przygotowywanie aplikacji wnioskowych, kontakty z beneficjentami wniosków, obsługa osób zakwalifikowanych do projektu, przygotowanie rozliczenia końcowego.
BIESZCZADZKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SP Z O.O USTRZYKI D. - 2016-07-04 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)