SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Sygneczów oferta pracy LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 488,42 PLN
Zakres obowiązków: Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
Data publikacji: 2018-07-27
Lokalizacja: Sygneczów (małopolskie)
Pracodawca: LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-020 Sygneczów 1/1, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 488,42 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sygneczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieliczka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 488,42 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.08.2018
Data zakończenia pracy: 27.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, odpowiedzialność, terminowość. Znajomośc programu INSERT oraz CUB.
Nazwa pracodawcy:
LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Nazwisko osoby zgłaszającej: Serhii Zhyhun
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 27.07.2018
Oferta pracy ważna do: 10.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozwiązywanie kompleksowych próśb dot. zarządzania zasobami ludzkimi dla wewnętrznych klientów firmy, utrzymywanie SAP pod kątem danych personalnych zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami, raportowanie i analiza danych personalnych, ciągłe szukanie usprawnień związanych z danym stanowiskiem pracy, tłumaczenie komunikacji wewnętrznych firmy, zapewnienie ciągłości wiedzy w zespole, współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Praca w charakterze pracownika budowlanego
DREWIN HPD Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Strzyżów (podkarpackie)
Przygotowywanie i kontrola automatycznych przelewów bankowych (krajowych i międzynarodowych) oraz czeków dla USA i Meksyku według specyfikacji dla danego kraju. Generowanie i weryfikacja raportów bankowych oraz potwierdzeń płatności. Współpraca z bankami z USA i Meksyku dot. zleconych płatności poprzez kontakt telefoniczny (Mellon Bank, CitiBank, RBS, BNP, Banamex, BBVA, JP Morgan Chase) oraz codzienny kontakt z klientami w USA i Meksyku. Przygotowywanie prognoz finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji. Nadzór oraz szkolenia w zakresie systemu zaopatrzenia.
1 Wojskowy Ośrodek Metrologii - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie kadr i płac w firmie szwalniczej.
NORTH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Suwałki (podlaskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów Biura Rachunkowego
Biuro Rachunkowe HaBer s.c. - 2018-07-21 - Józefów (mazowieckie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-06 - Chorzów (śląskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Cieplewo (pomorskie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr.1 III LO - 2017-11-02 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, POSZUKIWANIE KLIENTA, PROWADZENIE NEGOCJACJI, OBSŁUGA GIEŁDY
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Bobolice (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, fakturowanie operacje kasowe
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień internetowych, przygotowanie, realizacja zamówień- obsługa drukarki, ksera, bindowanie, cięcie papieru, kompletowanie zamówień , pakowanie, adresowanie- konsultacje przy powstawaniu projektów- prace manualne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wilanowo (pomorskie)
Rozliczanie transakcji z bankami, dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, monitorwanie stanu rozliczeń, przygotowywanie tygogniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Goszczyn (mazowieckie)
Wykonywanie zadań zamknięcia dziennego/miesięcznego w sposób efektywny i staranny, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez klienta w nawiązaniu do Warunków Zlecenia, Standardów Proceduralnych, lokalnych regulacji oraz przepisów prawnych; Procesowanie zadań w sposób dokładny oraz zgodny z harmonogramem (Dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie/półrocznie/rocznie); Wykonywanie zadań opisanych w Standardach Proceduralnych (SP) w ramach obowiązków i z uwzględnieniem kalendarza MEC; Przygotowywanie raportów zgodnie z Standardami Proceduralnymi i harmonogramem (dziennie/tygodniowo, miesięcznie/kwartalnie); Publikowanie standardowych, niestandardowych, powtarzających się i nietypowych wpisów do dzienników dla przypisanych podmiotów; zapewnianie, że każdy wpis zostało prawidłowo wykonany - w razie konieczności stosowanie działań korygujących; zapewnienie, że każdy wpis jest wykonywany zgodnie z harmonogramem określonym w SP; utrzymywanie dokumentacji uzupełniającej i komunikowanie się, gdy transakcje są księgowane w sposób określony w SP; utrzymywanie dzienników i trackerów, które umożliwiają realizację transakcji; Zapewnienie, że konta zawieszone dla przypisanych podmiotów są rozliczane przez EOM w stosownych przypadkach; Aktualizowanie kont KG (Księgi Głównej) do księgi pomocniczej, zgodnie ze wzorem konta, w tym przygotowywanie i przeglądanie kont zgodnie z harmonogramem; identyfikowanie problemów i możliwości poprawy procesu uzgadniania kont w KG; sprawdzanie danych podstawowych kont i korygowanie w przypadku wystąpienia błędów; Właściwe i terminowe rozwiązywanie zapytań Klientów; Eskalowanie zapytań/problemów/błędów według dostępnego harmonogramu oraz wytycznych; Utrzymywanie koncentracji klienta i postępowanie zgodnie z formalnymi zasadami komunikacji z klientem; Przekazywanie wszystkich istotnych informacji i zapytań do odpowiednich zespołów; Obsługa i monitorowanie komunikacji elektronicznej w uzgodnionych terminach oraz w odniesieniu do etykiety e-mailowej i zasad biznesowych; Komunikowanie się w powyższym zakresie w językach tureckim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca w laboratorium przy kontroli jakości produktów z wykorzystaniem narzędzi kontrolno-pomiarowych.Praca w systemie czterobrygadowym
Aweco Polska Appliance Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-03-03 - Tychy (śląskie)
doradztwo, przygotowywanie aplikacji, rozliczenie projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów. Sprzedaż telefoniczna, bezpośrednia na miejscu w hotelu.Opieka podczas organizowanych wydarzeń w roli koordynatora.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
analiza dokumentacji, koordynowanie spraw związanych z realizacją gwarancji
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bogucin (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa w terenie
INSTALDOM - SŁAWOMIR RYNIEC - 2016-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)