SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
Data publikacji: 2018-06-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2018
Data zakończenia pracy: 05.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pół roku doświadczenia na dowolnym stanowisku, praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz systemów SAP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.06.2018
Oferta pracy ważna do: 04.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2018
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert klientów, pisanie programów turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Kraków (małopolskie)
Przgotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży i produkcji, rozliczanie produkcji, tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnienie cen rynkowych sprzedaży danego produktu oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przyjmowanie i składanie zamówień.
PAKU-BOX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-17 - Grójec (mazowieckie)
zw
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa art.ogrodniczo-rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie toaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty w pon.w godz.9.00-11.00, tel. w godz.9.00-17.00 w celu ustalenia terminu spotkania.
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2016-10-03 - Zaleskie (pomorskie)
BADANIE POTRZEB RYNKU W SEKTORACH ZGODNIE Z PROFILEM DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA,AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI,RAPORTOWANIE WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH
METALSPRZĘT SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompletacja towaru
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o relacje z klientami, kontrola i monitoring realizacji zamówień zagranicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Lisków (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników, przygotowywanie list płac, ewidencja danych, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę i umów cywilno- prawnych. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Lublin (lubelskie)
Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)
kadry i płace
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2016-10-11 - Połchowo (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie i wyklejanie reklam, montaż reklam, oklejanie samochodów i innych pojazdów, wycinanie i wykonywanie reklam świetlnych, projektowanie i montaż szyb reklamowych, ubrań i gażetów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
realizacja planów naborowych, bieżaca obsługa słuchaczy szkoły, wydawanie i przyjmowanie dokumentów zaświadczeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
kontrola produktów w trakcie procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji jakościowej /pomiarowej i spawalniczej/ oraz ich tworzenie, uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym, obsługa reklamacji, współpraca z działem technicznym i handlowym
Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Strzegom (dolnośląskie)
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Katowice (śląskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
j.w.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Rehabilitacja ruchowa dzieci o znacznej niepełnosprawnosci, indywidualne zajęcia rewalidacyjno-wychowawczesekretarka
Szkoła Podstawowa nr 3 Olszyna - 2016-08-26 - Olszyna (dolnośląskie)
- Sporządzanie ofert, przygotowanie wycen, kontakty z klientami, wyjazdy służbowe, prowadzenie korespondencji e-mailowej z klientami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto w okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny, następnie czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + czasami soboty (sporadycznie). Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane uprawnienia operatora wózka widłowego. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość j. niemieckiego kub innego języka obcego. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 601-706-806) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gliwicka 204, 40-860 Katowice) lub e-mail: biuro (at) glassland.pl
GLASS LAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
KONKURS, szczegóły na www.bip.toszek.pl/2330/406/nabory.htmlWykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie: 5 lat; znajomość przepisów i ustaw z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY TOSZEK - 2017-03-09 - Toszek (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Żory (śląskie)
- zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnetrzne, clearing, rozliczanie, prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną, obsługę zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, a także inne czynności operacyjne, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakty z klientami, wyjazdy na targi, dbanie i budowanie wizerunku firmy
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Porosły (podlaskie)
obsługa komputera, przygotowanie towaru do wysyłki, oznaczanie przesyłek;
DAMAR DAMIAN MICHALAK - 2018-06-14 - Bogatynia (dolnośląskie)
wdrażanie strategi globalnych, współtworzenie strategi komunikacji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-10 - Pruszków (mazowieckie)