SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
Data publikacji: 2017-08-28
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Analiza i weryfikacja danych niezbędnych dla prawidłowego przepływu płatności (praca na systemie SAP), przygotowanie informacji o stanie konta, alokacja płatności dla klienta, kontrola poprawności alokacji wpłaty, przygotowywanie danych do raportów.- Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 7:30-17:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500-4500 zł brutto. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, a w przypadku braku doświadczenia od znajomości języka. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁATNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera (Pakiet Ms Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe: w księgowości min. pół roku lub w pracy w shared services. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Mile widziana znajomość systemu SAP. Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym (od B1).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.arvato.pl
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Działalność rachunkowo-księgowaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie dostaw towarów, zestawienie i analiza sprzedaży, kontakt z dostawcami azjatyckimi-chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników
RTC Robert Capała - 2017-06-28 - Dęblin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników dla Firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-01-05 - Zgierz (łódzkie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-11-03 - Głogów (dolnośląskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Brzezie (opolskie)
wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedaży, prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym ewidencja ruchów środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie i księgowanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie wartości środków trwałych z księgami, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa techniczno-księgowa realizowanych projektów finansowanych ze środków UE i dotacji budżetowej, w tym przy wykorzystaniu programu SL2014, sporządzanie zestawień dot. rozliczeń kosztów, budżetowania i innych analiz księgowych
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż i demontaż maszyn i konstrukcji w zależności od branży.Naprawy i serwisowanie urządzeń hydraulicznych i pneumatycznych.Sprawdzanie funkcjonalności maszyn.Utylizacja zużytych materiałów.Wiedza dot. maszyn budowlanych lub pras hydraulicznych będzie dodatkowym atutem.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
praca biurowa, przy komputerze, wykonywanie dokumentacji, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Sady (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Sieradz (łódzkie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
Kontakt z klientem, obsługa zdalna klienta. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące.
MY TRAVEL MARCIN STRZELEC - 2016-09-29 - Piła (wielkopolskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy. Sporządzanie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wiązowna (mazowieckie)
opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych. inwestycji, uzgodnień inwestora, wycen , weryfikowanie dokumentacji budowlanej, opracowywanie aktualizacji zestawienia kosztów zadania
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
• profesjonalna obsługa Klienta na sali sprzedaży,• obsługa kasy fiskalnej,• dbałość o prawidłową jakość ekspozycji towarów,• czystość na sali sprzedaży
H500 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ G560 SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności pielęgnacyjnych, czuwanie nad utrzymaniem higieny ciała, głowy i jamy ustnej, utrzymanie w należytej czystości bielizny pościelowej i osobistej mieszkańca, karmienie mieszkańców pomoc w karmieniu osób niezdolnych do samodzielnego zpożywania pokarmów
Dom Pomocy Społecznej w Koronowie - 2016-04-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie zamówieniami klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykanskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcją, ustalanie strategii oraz wspołpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytanie ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów UE i innych krajów
MIKO PAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Serwis oraz wykonywanie instalacji elektrycznych oraz teletechnicznych na terenie województwa śląskiego.Wymagania: prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie zawodowe
MRU SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Nędza (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo oraz sprzedaż biżuterii, dbanie o wizerunek salonu. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zabrze (śląskie)
Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń, sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-04-04 - Katowice (śląskie)
obsługa mailowa i telefoniczna klientów zagranicznych
"CONSALNET" S. A. - 2016-10-28 - Wiechlice (lubuskie)
wykształcenie średnie bądź wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, organizacja pracy własnej, samodzielność, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków obcych, czynne prawo jazdy kat B, wysoki stopień zaangażowania w wykonywane obowiązki.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur),
DB Schenker Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej projektów lub inwestycji; sprawdzanie poprawności deklaracji podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)