SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA Jelenia Góra oferta pracy LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymanie standardów handlowych- profesjonalna obsługa klienta
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymanie standardów handlowych- profesjonalna obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodoweUmiejętnośc obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 12.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi, - rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami, - dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
-planowanie produkcji, harmonogramowanie zleceń,-organizacja zaopatrzenia od dostawców polskich i zagranicznych,-opracowanie harmonogramu zamówień, współpraca z dostawcami w zakresie optymalizacji dostaw,-współpraca z pozostałymi działami Spółki w szczególności z działami: sprzedaży/obsługi klienta, produkcji i jakości,-optymalizacja zaopatrzenia i zapewnienie dostępności materiałów niezbednych do produkcji,-kontrola poziomu zapasów magazynowych.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-05-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji, obsługa biura, klientów, komputera, telefonów
Euro-invest Norbert Lewiński kompleksowe budownictwo handel-usługi-consulting - 2016-09-01 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii, dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, dbanie o przestrzeganie norm ISO
Flex Films Europa Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Września (wielkopolskie)
obsługa telebimu, tworzenie prostych animacji na telebim, obsługa zawodów pływackich telebimem
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego; praktyczna wiedza z zakresu e-commerce (reklamy internetowej, sprzedaży internetowej, google adwords); doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu akcji i kampanii marketingowych; prowadzenie działań marketingowych i kampanii reklamowych; udział we wprowadzaniu nowej marki na rynek; realizacja założonych celów oraz ich monitoring; analizowanie działalności konkurencji; współpraca z handlowcami; raportowanie; Dwie zmiany; Miejsce pracy: Gliwice
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-01-22 - Gliwice (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTEPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
obsługa prasy taśmowej, mycie prasy taśmowej i instalacji dochodzącej do prasy, serwis i prowadzenie bieżących przeglądów prasy.
MAXFRUT Sp. z o.o - 2016-05-30 - Jarogniewice (wielkopolskie)
zarządzanie kalendarzem prezesa (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych), sporządzanie notatek ze spotkań, obsługa gości, obsługa poczty mailowej, tłumaczenie i redagowanie pism, inne prace zlecone przez pracodawcę
Polski Związek Niewidomych - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
-aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, -prowadzenie negocjacji handlowych, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
BUDIZOL SP. Z O.O. S.K.A. - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rozkręcanie monitorów komputerowych
AGAT Agnieszka Iwaszko - 2018-02-16 - Wschowa (lubuskie)
Nadzór nad prawidłowycm i terminowym przepływem informacji oraz dokumentow, obśługa sekretariatu: organizacja spotkań, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych itp. bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne różnych działów spółki, współpraca z dostawcami usług dla biura (sp. kurierski, wyposażenia itp.) dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek biura.
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2017-09-01 - Zawadzkie (opolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Kotlin (wielkopolskie)
Badanie rynku, identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów;Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku, nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi;Nadzór nad dokumentacją handlową oraz wysyłkami towarów z Łotwy;Negocjowanie umów oraz warunków dostaw i sprzedaży;Kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży;Udział w targach i wystawach branżowych;
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Cewice (pomorskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie partnerów handlowych z Azji, utrzymywanie ciągłego kontaktu z kontrahentami z Azji, przygotowywanie ofert handlowych oraz nowych procedur handlowych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wola Gołkowska (mazowieckie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
I. OBSŁUGA BIURA:1. 1. Przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji.2. 2. Wysyłanie korespondencji.3. 3. Prowadzenie ewidencji dokumentacji sprzedażowej, zakupowej.II. II. OBSŁUGA INTERESANTÓW:1. 1. Przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji.2. 2. Kierowanie interesantów do właściwych osób.3. 3. Realizacja zamówień.4. 4. Wspieranie sprzedaży pracowników sprzedaży zewnętrznej.III. III. OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ:1. 1. Odbieranie telefonów i udzielanie informacji.2. 2. Kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników.IV. III. OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH:1. 1. Obsługa komputera.2. 2. Obsługa kserokopiarki, drukarki, faksu, skanera, centrali telefonicznej.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-03 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca wykonywana będzie w języku tureckim, telefonowanie do klientów, ściąganie należności, kontrolowanie kont klientów oraz uzgadnianie balansów na kontach, generowanie danych z systemu i sporządzanie raportów, odpowiadanie w języku tureckim na wszelkeigo rodzaju zapytania klientów oraz dzaiłu finansów, kontakt z bankiem, księgowanie wpłat, dodatkowe zadania przydzielone przez team leadera w ramach zespołu.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)