SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Tarnobrzeg oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Data zakończenia pracy: 13.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek biologiczno - chemiczny lub pokrewne.Osoby w wieku 18-29 lat ( tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 30 roku życia), które spełniają łącznie następujące warunki:- nie kształcą się w systemie stacjonarnym i nie szkolą,-nie uczestniczyły w okresie 4 tygodni przed przystąpieniem do projektu w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych,- z ustalonym profilem pomocy II,- dodatkowo osoby w wieku 18-24 lata ( tj. do dnia poprzedzającego ukończenie 25 roku życia) na dzień przystąpienia do projektu pozostają w rejestrze osób bezrobotnych krócej niż 4 miesiące.- dla przedziału wiekowego 18 -24 lata czas pozostawania bez pracy nie krótszy niż 6 miesięcy,- dla przedziału wiekowego 25-29 lat czas pozostawania bez pracy nie krótszy niż 12 miesięcy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wniosek, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż wyrobów chemicznych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 23.02.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-22 - Kłobuck (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów dla firm, z którymi współpracuje pracodawca,obsługa klienta pozyskanego, dbałość o wizerunek firmy, przestrzeganie zasad firmy.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Szymon Wesołowski CORPORATION - outsourcing & event service - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, inne prace biurowe.
EU-RO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-13 - Zabrze (śląskie)
-Sporządzanie list płac,-Sporzadzanie umów zleceń,-Rozliczanie obcokrajowców,-Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS,-Rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich,-Obsługa Płatnik,-Kontakt telefoniczny 608 884 527
OLIBRO.pl Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości produktów spożywczych.
MASTER Cake sp. z o.o. - 2016-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie deserów, ciast, naleśników, sałatek, pierogów itp.miejsce wykonywaniapracy Caffe Amberia Kawiarnia ul. Jana Pawła II 2c
Sklep KORA - 2017-03-20 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
rejestrowanie i przyjmowanie zleceń, sporządzanie planu produkcyjnego, analiza dokumentacji technicznej, obsługa magazynowo - sprzedażowa
Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe SCANBET SP. Z O.O. - 2016-07-19 - Chociwel (zachodniopomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie i organizacja przeglądów, remontów i konserwacji maszyn i urządzeń. Kierowanie pracą podległych pracowników.
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-05-23 - Wróblów (lubuskie)
- zapoznanie się ze statutem, regulaminem organizacyjym oraz regulaminem pracy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach,- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,- zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,- zapoznanie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym dot. zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań, sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, badanie i ocenianie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach, przeprowadzanie procedur zawierania umów z wykonawcami, prowadzenie działań w zakresie procedur odwoławczych, dokumentowanie przebiegu postępowanie, kompletowanie dokumentacji,- udział w analizowaniu i opiniowaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych RDOŚ,- przygotowanie korespondencji do wysyłki, - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji,- bieżące czynności związane z funkcjonowaniem Wydziału,- wykonywanie innych prac zleconych przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
Planowanie kierunków i rozwoju osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy. Planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń, sprawdzenie dokumentacji, sprawozdań, współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-02-12 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa maszyn budowlanych i drogowych, układanie kostki brukowej, konserwacja sprzętu, wykonywanie innych prac drogowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Prace Duże (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
Kontakt z firmą matką (Niemcy), obsluga klientów hurtowych na terenie Polski, realizacja zamówień klientów,wysylanie zleceń transportowych, fakturowanie, branża: podłogi laminowe, winylowe, poliuretanowe i akrylowe. Umowa o pracę na czas nieokreślony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, umową o pracę na cazs określony. Praca na jedna zmianę: (;30-16:30 lub 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Bogucin (wielkopolskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Zielona Góra (lubuskie)
tworzenie baz klientów, aktywne pozyskiwanie klientów z całej Polski, tworzenie ofert i prezentacji (wizualnych) do celów sprzedaży, wizytowanie, wyszukiwanie i dokumentowanie (foto-video) bazy kontrahentów (hotele, miejsca konferencyjne, atrakcje)
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Piła (wielkopolskie)
- prowadzenie akt osobowych - sporządzanie umówi o pracę, umówzleceń , umów o prace tymczasową - listy płac - wystawianie rachunków- obsługa kadrowa cudzoziemców, praca w godz. 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-04-03 - Opole (opolskie)
kontakt z klientami w zakresie kontroli rozrachunków, współpraca z prawnikiem w zakresie egzekucji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Programowanie maszyn CNC, konstruowanie wyrobów.
ZAKREM sp. z o.o. - 2016-09-09 - Grajewo (podlaskie)
sprzedaż przez serwis Allegro artykułów z branży motoryzacyjnej
Firma Usługowo-Handlowa "GUMI-MOTOR" - Jan Sosin - 2018-03-21 - Bytom (śląskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (śląskie)