SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM Trzebinia oferta pracy IDEA Arkadiusz Kardyś
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: • obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
Data publikacji: 2017-12-11
Lokalizacja: Trzebinia (małopolskie)
Pracodawca: IDEA Arkadiusz Kardyś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebinia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny - 3 miesięcy, po okresie próbnym - umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym od 8:00 do 16:00.
Nazwa pracodawcy: IDEA Arkadiusz Kardyś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Mikołowska 44/4, 40-065 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 11.12.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa firm zagranicznych z zakresu ochrony środowiska (organizacja, nadzór, realizacj i kontrola działalności przedsiębiorstw związana z ochroną środowiska);
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
tworzenie, implementacja i rozwój procesów IT
JABIL CIRCUIT POLAND - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sygneczów (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-12-15 - Szepietowo (podlaskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
prmowanie usług i produktów, pozyskiwanie klientów, aktualizowanie strony internetowej, dbanie o dobre relacje z klientem, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, sprawozdawczość GUS, ZUS, SIO, obsługa Gdańskiej Platformy Edukacyjnej.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-04-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Voyager Sebastian Czerniakowski - 2017-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
monitoring jakości wody
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumntacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-03-30 - Ustroń (śląskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów indywidualnych i hurtowych, przyjmowanie reklamacji, realizacja planów sprzedaży, wprowadzanie faktur zakupu oraz wystawianie faktur sprzedaży w programie I-Hurt.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Obsługa specjalistyczna maszyn do produkcji mebli oraz urządzeń do obsługi drewna, obsługa projektów montażu i produkcji mebli oraz prac budowlanych związanych z ich wdrożeniem na tereni Polski i za granicą, praca od poniedziąłku do piątku w godz. 7-15
Morrow Woods S.C. Mariusz Skalski Robert Cichocki - 2016-01-26 - Pruszków (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania)Fakturowanie sprzedaży Prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do Kierowników Zakładów Produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla Biura Rachunkowego. WYMAGANIA: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, zdolność szybkiego uczenia się, komunikatywność.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: marketing (at) reh4mat.com
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-02-19 - Widna Góra (podkarpackie)
Obsługa kadrowa akt pracowniczych, wystawianie zaświadczeń pracowniczych, przeliczanie zwolnień lekarskich, naliczanie płac, obsługa programu płacowego gratyfikat, sporządzanie deklaracji elektronicznych Zus, obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Baciki Średnie (podlaskie)
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży.
MiHas Michał Hamułka Jawornik - 2016-08-24 - Jawornik (podkarpackie)
Sprzedaż na rynkach zagranicznych przez portale Amazoni Ebay.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Rzeszów (podkarpackie)
dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta rosyjsko-języcznym, ukraińsko-języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
przeprowadzanie rekrutacji pracowników ze Wschodu, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce
TAP Uliana Szczetenko - 2017-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
regularne kontakty z osobami zarządzającymi placówkami handlowymi (sieciowe sklepy odzieżowe) na podległym rejonie, wykonywanie zleconych prac remontowych, drobnych napraw elektrycznych, hydraulicznych, stolarskich oraz malarskich. Dbanie o najwyższą jakość usług serwisowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Zabrze (śląskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)