SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Wynagrodzenie: od 4 400 PLN
Zakres obowiązków: Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
Data publikacji: 2016-08-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REGULOWANIA ZOBOWIĄZAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie Wyższe Ekonomiczne.Staż pracy 6 miesięcy na podobnym stanowisku w zakresie rachunkowości w środowisku międzynarodowym.Umiejętność specjalność Wiedza i doświadczenie z zakresu rachunkowości: księgowanie faktur, monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie, monitorowanie faktur zablokowanych, odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań, analiza danych dot. dostawców; monitorowanie balansu na kontach dostawców, dokonywanie płatności; Preferowana wiedza dot. rynku HighTech; Biegła znajomość j. angielskiego, w mowie i w piśmie konieczna oraz preferowana dobra znajomość drugiego języka obcego. Doskonała organizacja czasu i stanowiska pracy; Umiejętność pracy bez ciągłego nadzoru; Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu; Umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 16.08.2016
Oferta pracy ważna do: 02.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zakup produktów i współpraca z kontrahentem
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2017-03-02 - Błotnica (lubuskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
Zabiegi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Malbork (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Pleszew (wielkopolskie)
konfiguracje i parametryzacja programu komputerowego (Microsoft Solution Nivision) pod oczekiwania klienta, praca w hot-line
BANK SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja uczestników projektów oraz utrzymywanie z nimi kontaktów.Realizacja projektów unijnych.
Caritas Diecezji Kieleckiej - 2017-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
kontrola należności, prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola należności, raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
- koordynacja działań oświatowo - zdrowotnych- realizacja zadań prozdrowotnych- rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych- poradnictwo i instruktaż metodyczny- pobudzanie aktywności społęcznej do działań na rzecz własnego zdrowia
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie grafik, logo firm, praca na maszynach do znakowania
" SIM KOŁO" Iwona Sosnowska-Walczak - 2018-09-12 - Koło (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży oraz wszelkich dokumentów księgowych, rejestracja faktur kosztowych, weryfikacja należności i zobowiązań, przygotowywanie raportów do płatności, sporządzanie zestawień, raportów na rzecz księgowości i Zarządu, obsługa administarcyjna biura, telefoniczna współpraca z Klentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
-
Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o. - 2018-07-03 - Kościerzyna (pomorskie)
Doradzanie klientom sklepu zoologicznego, ciągłe poszerzanie wiedzy branżowej, dbanie o czystość w miejscu pracy, opieka nad zwierzętami, zamawianie i rozkładanie towaru
MACHALSKI MIROSŁAW "ZOO-MAR" SKLEP ZOOLOGICZNY - 2018-05-07 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI - 2016-10-21 - Zamość (lubelskie)
Prowadzenie spraw w zakresie marketingu w firmie
ITECH - GRZEGORZ KOSMALA - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Weryfikacja dokumentacji i warunków technicznych wykonania specyfikacji klienta, bieżąca kontrola prefabrykacji konstrukcji stalowychlub rurociągów technologicznych, prowadzenie dokumentacji jakościowej, wystawianie protokołów z zakresu kontroli, organizacja i udział w odbiorach zgodnie z planem.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jedlicze (podkarpackie)
MONTER INSTALACJI GAZOWYCH
ZAKŁAD MECHANICZNO- INSTALACYJNY WŁADYSŁAW WÓJCIK - 2017-07-20 - Dobrków (podkarpackie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Brzeg (opolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzenie i poszukiwnaie firm i osób na szkolenie, oprawcowanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Trzebinia (małopolskie)
Tworzenie instrukcji montażowych kabli/wiązek elektrycznych; współpraca z działami technicznymi.
BERGMAN ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Gdynia (pomorskie)
-
"MODUS" PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw
Oberża PRL Justyna Urbaś - 2017-07-10 - Jedlina-Zdrój (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedażowych, poszukiwanie możliwości rozwoju i zwiększenie sprzedaży, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, kompleksowa obsługa i wsparcie klientów, raportowanie wyników
Skan Sp zo.o. - 2016-02-04 - Przasnysz (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczniem podatku VAT jednostki.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów w zakresie VAT, znajomość orzecznictwa podatkowego podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z aplikacji biurowych, 3 lata doświadczenia.
Urząd Miasta Radymno - 2016-04-07 - Radymno (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja zadań wynikających z dokumentów normujących działalność ewidencyjną jednostki; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Pracy, obywatelstwo polskie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy w tym umiejętność pracy pod presją czasu
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-03 - Lubliniec (śląskie)
sprzedaz czesci samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów;- zarządzanie marketingiem i promocją firmy (branża budowlana i nieruchomości);-tworzenie treści na stronę internetową;-stworzenie strategii i zarządzanie wizerunkiem firmy w internecie i mediach społecznościowych.
CIEPŁY DOM F.U.H. SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Racibórz (śląskie)
jw
MESKO S. A. (Oddział w Lubiczowie) - 2017-04-20 - Babice Nowe (mazowieckie)