SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Zamość oferta pracy PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
Data publikacji: 2016-10-21
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LUCJANA RYDLA 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta w Internecie. Organizacja procesu sprzedaży. Kompletacja towarów do wysyłki wraz z obsługą procesów logistycznych. Obsługa sklepów internetowych. Zarządzanie magazynem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność w dziedzinie handlowiec - profesjonalna obsługa klienta z obsługą kasy fiskalnej i komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
e-Obywatel aktywny użytkownik komputera i internetu
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane zainteresowanie modą z uwagi na prowadzoną sprzedaż odzieży damskiejOsoba zainteresowana koniecznie musi być komunikatywna, chętnie nawiązująca współpracę i uprzejma w kontaktach interpersonalnych. Z uwagi na prowadzoną działalność sprzedaży odzieży damskiej mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.
Nazwa pracodawcy: PAGARD PAWEŁ DUMAŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
LUCJANA RYDLA 8, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: LUCJANA RYDLA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2016
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 07.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA STARONIE: http://www.katowice.so.gov.pl/249/info - W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach III Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Bytomiu.- Zarządzenie Nr 78/2016 z dnia 20 września 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach §1 Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sadowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sadowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-79/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu. Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy). - Termin I etapu konkursu: 27 październik 2016r. Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach. Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.- Godziny pracy: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (około 01.01.2017 r.)
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-23 - Bytom (śląskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, (urządzeń wielofunkcyjnych, laminatorów i bindownicy). Godz. 8.00-16.00Wynagrodzenie 1700 zł netto
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac stolarskich i monterskich
,,DREMEL'' JÓZEF KULIG - 2017-07-31 - Gorzanów (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych, dźwigów osobowych i instalacji cyfrowej telewizji naziemnej pod względem prawidłowości ich wykonania i rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. elektrycznych i dźwigów w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działu logistyki;organizowanie importu-eksportu; koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia; nadzór nad transportem.
ILP Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Żarów (dolnośląskie)
-przygotowywanie ofert, koordynacja dostaw, analiza biuletynu zamówień publicznych, korespondencja i kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Nowa Wioska (lubuskie)
Specjalista z zakresu psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądzie Okręgowym w Łomży.
Sąd Okręgowy w Łomży - 2016-04-05 - Łomża (podlaskie)
praca jako kucharz
PYSZOTY IZABELA WOJDYŁA - 2016-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
Budowanie wizerunku firmy oraz dbanie o dobre relacje z klientami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizowanie planów sprzedażowych, monitorowanie sytuacji w branży na rynkach zagranicznych
KOSPEL S.A. - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
transportowanie oraz magazynowanie materiałow i wyrobów zbrojarskich; czyszczenie, prostowanie, cięcie oraz gięcie prętów zbrojeniowych; montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych; układanie oraz montowanie zbrojenia w deskowaniach i formach; kontrolowanie jakości wykonanych czynności zbrojarskich; kontrolowanie procesu wykonywania siatek i szkieletów zbrojeniowych oraz ocenianie jakości wykonania,
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontakt z klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług firmy (branża hotelowo - gastronomiczna).
Polskie Centrum Informacji "PROMA" Sp. z o. o. - 2017-01-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
koordynowanie sprzedaży na portalu Allegro. pl, aktywna sprzedaż, wystawianie aukcji i edytowanie już istniejących, weryfikacja cen i oferty produktowej, aktywny kontakt z klientem portalu Allegro.pl, obsługa programu WF-Mag, doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, składanie zamówień
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2016-11-28 - Żyrardów (mazowieckie)
w/g stanowiska
Błysk Firma Usługowo Handlowa Studio Błysk - 2017-05-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Zamawianie materiału do produkcji związanej z branżą metalową. Przygotowywanie dokumentacji technicznej potrzebnej do procesów technologicznych pod obróbką mechaniczną.
Baltic Automotive Technologies Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
analizowanie rynku branżowego w Rosji i na Ukrainie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
Obsługa prawna przedsiebiorstwa
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Białystok (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechniczne,sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHP,odawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego, analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów, koordynowanie dostaw, wysoki poziom bieżącej obsługi klientów,
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Krężnica Okrągła (lubelskie)