SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I ADMINISTRACYJNYCH Kościerzyna oferta pracy Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-07-03
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelecka 30/A, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: PRAWO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: - min. 3-letnie doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
Miejskie Przedsiębiorstwo Infrastruktury KOS-EKO Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Strzelecka 30/A, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Strzelecka
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
obłsuga chorych
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Przasnysz (mazowieckie)
robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
Praca fizyczna na magazynie szkła, na początek okres próbny (3 m-ce), docelowo praca stała. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt osobisty wraz z CV w terminie 07.03-11.03 w godz. 12-14, w terminie 14.03-18.03 w godz. 14-16
EXCELLENT S.A. - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-22 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętność: kreatywność, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: uczestniczenie w obsłudze ogniwa , łańcucha dostaw towarów, prowadzenie i przygotowywanie informacji dotyczących procesów logistycznych, współpraca w kontrahentami z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lublin (lubelskie)
Metkowanie towaru, obróbka zdjęć w sklepie internetowym, wydawanie towaru, układanie towaru, aktualizacja bazy danych, sprzątanie hali, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Przeczyce (śląskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie zestawień składników wynagrodzeń i ich pochodnych, analizy kadrowo-płacowe raportów w zakresie zatrudnienia i kosztów płacy, analizy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, przygotowywanie analiz z danymi personalnymi w ramach różnych projektów ogólnozakładowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakiertu Ms Office, 1,5 roku doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 601658 933 lub e-mail: biuro (at) hrcenter.com.pl
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-25 - Błażowa (podkarpackie)
Obsługa klienta w j. niemieckim
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- obsługa klientów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z kontrahentami z Białorusi- wyjazdy służbowe ( Polska, Białoruś, Ukraina )
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kałęczyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu- oferta stażu realizowana ze środków ( Algorytm) wymagania: wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, obsługa komputera, znajomosć j. angielskiego komunikatywna, budowa pozytywnego wizerunku, organizowanie imprez promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
naprawa wózków widłowych, konserwacja
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Świerklaniec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa maszyn budowlanych
MAX-BUD Spółka z o.o. - 2016-06-01 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie pracowników z państw wschodnich, czynna rekrutacja, przygotowywanie ofert pracy, współpraca z instytucjami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 6 miesięcy doświadczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego, znjomość obróbki skrawaniem. Kandydat powienien umieć samodzielnie przygotować technologię i kalkulację wykonania podstawowych wyrobów. Mieć rozeznanie w rynkach producentów, umiejętność samodzielnej oceny tematów możliwych do realizacji przez Firmę. Chętne osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad systemami informatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej w firmie, wsparcie użytkowników, rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, budowa i pozycjonowanie stron produktów.
Amii Sp. z o.o. - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
prasowanie odzieży, obsługa kleintów, obsługa urządzeń pralniczych
Marek Bagieński LIMBA - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola przestrzegania stosowania przepisów prawa budowlanego. Prowadzenie czynności kontrolnych, przygotowywanie projektów, decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Opracowywanie sprawozdań z zakresu pracy inspektoratu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kościerzynie - 2017-04-20 - Kościerzyna (pomorskie)
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowościRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad stanem technicznym pojazdów i zarządzanie procesem serwisowania, dokonywanie przeglądów technicznych pojazdów, usuwanie awarii, regeneracja, konserwacja maszyn i urządzeń, rozwiązywanie problemów z zakresu technicznych aut oraz maszyn.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-04-07 - Osina Mała (łódzkie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na samodzielnym stanowisku.
Salon Fryzjersaki Agnieszka Reszczyńska - 2016-09-14 - Zamość (lubelskie)