SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-08-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) K/M (J. ROSYJSKI, J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 31.08.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 7)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: logistyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe- logistyka; 7 lat doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego. Obowiązki: budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy; monitorowanie potencjału klientów na danym rynku; pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy; prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi; sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi; przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług; zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi; przygotowywanie ofert handlowych; monitorowanie rynku i sytuacji gospodarczej oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu udoskonalenia ofert handlowych; prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 7
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 03.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientó, prowadzenie działań promocji i marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piła (łódzkie)
oddzielanie odlewów od układów wlewowych, obsługa przenośnika taśmowego i kraty wstrząsowej, obsługa klina odlewniczego
ODLEWNIA ŻELIWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Zawiercie (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt zklientem (telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków wdokumentach.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Owińska (wielkopolskie)
Osoba będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami, pozyskiwanie nowych klientów, rozpatrywanie reklamacji, udział w targach - branża wózki dziecięce.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Częstochowa (śląskie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie rekrutacji; rozmowy wstępne z kandydatami do pracy; szkolenia. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-09-20 - Piaski (wielkopolskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, kontakt z klientem, pozyskiwanie klienta, przedstawianie ofert szkoleniowych, wysyłanie zaproszeń na szkolenia, organizacja szkoleń, kontakt z podwykonawcami, otwieranie szkoleń w miejscu ich organizacji itd.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Nysa (opolskie)
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-09-07 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów z biura i w terenie, inspekcje atrakcji turystycznych i produktów, prezentacja dynamiczna (fotowideo i głos) dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych oraz grup klientów (prezentacje zbiorowe)
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
Nabycie praktycznych umiejętności odnośnie chowu i hodowli bydła mlecznego; wszytkie prace związane z produkcją zwierzęcą;
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Księży Las (śląskie)
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
"SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-01-30 - Łańcut (podkarpackie)
Nawiązanie i utrzymanie kontaktów z biurami podróży i ośrodkami wczasowymi, koordynacja ruchu turystycznego, obsługa grup wycieczkowych, wpisy na portalach społecznościowych, e-marketing
PPHU Hortulus Iwona Bigońska - 2016-02-10 - Dobrzyca (zachodniopomorskie)
Praca w Jadłodajni Elblążanka, Elblag, ul.Winna 9; 0,55 etatu; pomoc w przygotowaniu posiłków, prace porządkowe
Zakład Aktywności Zawodowej w Elblągu - 2017-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie wydatków, szkolenie nowoprzyjętych kierowców z Ukrainy i Rosji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, min. 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka ukraińskiego w stopniu biegłym.
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2018-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
-
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (praca w Toruniu, Bydgoszczy i Włocławku)
KONSALNET SECURE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Pobiedziska (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych rynków handlowych
PLASTBUD Sp. z o.o. - 2016-02-05 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Brodowice (dolnośląskie)
praca z klientem,praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa i koordynacja umów zawartych z dostawcą amerykańskim w programie Foreign Military Sales (FMS).2. Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w sprawach dotyczących realizacji umów FMS.3. Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.4. Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów FMS (PMR Project Management Review).5. Opracowywanie wystąpień oraz tłumaczeń w języku angielskim.Wynagrodzenie brutto: 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)