SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH Łańcut oferta pracy "SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: "SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podzwierzyniec 29, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy unijnych w zakresie merytorycznym,- kontaktowanie się z klientami podczas realizacji zadań,- udział w konsultacjach z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w zakresie przygotowania projektów finansowanych z funduszy unijnych,- samodzielność i dobra organizacja pracy,- kreatywność, determinacja w dążeniu do osiągania założonych celów,- umiejętność pracy w zespole,- wykształcenie wyższe, studenci ostatnich lat studiów lub studenci zaoczni mile widziani,- otwartość na podwyższanie swoich umiejętności oraz poziomu wiedzy- mile widziane doświadczenie w kierowaniu projektami e-biznesowymi oraz z obszaru IT/zarządzania- bardzo dobra znajomość obsługi komputera + pakietów biurowych- dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z zakresu księgowości i rachunkowości
Nazwa pracodawcy: "SIGNUM" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Podzwierzyniec 29, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Podzwierzyniec
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie wszelkich prac w warsztacie samochodowym, pomoc przy naprawie samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Pruchnik (podkarpackie)
Prace brukarskie na terenie budowy.
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży,tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich,kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie gminy
URZĄD GMINY ZBLEWO - 2016-02-16 - Zblewo (pomorskie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-09-15 - Chojnice (pomorskie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji, nadzór nad terminową realizacją zadań produkcyjnych, wypełnianie dokumentów produkcyjnych, monitorowanie stanów zapasów magazynowych; równoważny system pracy 7-19, 19-7
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast- Box S.A. - 2017-04-10 - Słupsk (pomorskie)
-pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, faxu,-pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej i handlowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży,-obsługa klientów- sprzedaż bezpośrednia, obsługa kasy fiskalnej,-praca w terenie-prospecting-podpisywanie umów z nowymi konsultantami-pod nadzorem opiekuna,-usługi marketingowe-promocja-reklama,-projektowanie artykułów reklamowych-wizytówki, ulotki, gazetki
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Wieliczka (małopolskie)
budowanie i umacnianie wizerunku firmymonitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów itp.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
prowadzenie akt osobowych, naliczaniw wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji do ZUS, GUS, US, PFRON,ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O. - 2019-01-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Świebodzin (lubuskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tlumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
terminowe księgowanie i dekretowanie przelewów bankowych, naliczanie opłat eksploatacyjnych, wprowadzanie do sytemu wpłat dokonywanych przez użytkowników lokali, naliczanie odsetek za nieterminowe opłaty, wystawianie faktur dotyczących lokali użytkowych, rozliczanie zimnej i ciepłej wody na lokale mieszkalne i użytkowe,miesięczna analiza kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Jedność" - 2019-02-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Ewidencja operacji gospodarczych w księgach rachunkowych, analiza, weryfikacja i uzgadnianie zapisów na kontach księgowych, uczestnictwo w procesach zamknięcia miesiąca/roku, sporządzanie dodatkowych raportów księgowych.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-27 - Rogowiec (łódzkie)
Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych, nadzór nad współpracą z firmami partnerskimi, nadzór i wsparcie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Tarnów (małopolskie)
osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za analizę zapisów SIWZ oraz dokumentacji projektowej przedmiotu zamówień, wysyłanie zapytań ofertowych na materiały i roboty budowlane, analizę ofert dostawców i podwykonawców, opracowywanie kosztorysów z zakresu robót drogowych, przygotowywanie formalnej dokumentacji przetargowejwynagrodzenie netto: od 3000 zł
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWE DROGBUD - SZABLEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-20 - Przybysławice (wielkopolskie)
-
"SCAN II" Zbigniew Sadowski - 2016-07-25 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
systematyczne wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów , obsługa klientów pod kątem zapytań, zamówień, nawiązywanie kontaktów i budowa relacji z klientami, przygotowanie i prezentacja oferty handlowej, realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Radom (mazowieckie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe ( mechatronika, elektronika, automatyka, robotyka, akustyka); komunikatywna znajomość języka angielskiego; podstawy obsługi oprogramowania typu LabView/MathLab/C+; umiejętność programowania sterowników/mikroprocesorów; umiejętność projektowania prostych urządzeń elektronicznych; znajomość zagadnień metrologicznych; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń; prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań; udział w tworzeniu stanowisk badawczych; opracowywanie algorytmów sterujących i oprogramowania wykonawczego w pracach badawczo-rozwojowych; współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2019-07-05 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Analiza potrzeb zakupowych, koordynacja zaopatrzenia realizowanych robót
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowego
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2016-08-17 - Lublin (lubelskie)
naprawy blacharskie pojazdówprzygotowanie do lakierowania
Mechanika Pojazdowa Serwis Blacharsko-Lakierniczy Jan Gołdyn - 2018-06-21 - Czołowo (kujawsko-pomorskie)