SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIEGO (NR REF. SP/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIEGO (NR REF. SP/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1000-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIEGO (NR REF. SP/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka węgierskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. [Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/HU/2019" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe, telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania zawodowe: zarządzanie i rozwijanie wewnętrznej rezerwy pracowników zgodnie z firmowymi standardami, współpraca z IT academy w zakresie planowych potrzeb szkoleniowych dla pracowników, koordynacja programu praktyk, uczestniczenie w spotkaniach dot. rozwoju strategii rozwoju poszczególnych projektów, wsparcie rekrutacyjne dla zespołu rekrutacyjnego .
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna ( branża opakowań), poszukiwanie potencjsalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Ze względu na charakter pracy najpierw proponujemy umowę zlecenie a docelowo umowę o pracę - dla osób wyjątkowo doświadczonych od razu umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Transport międzynarodowy do 3,5t. Kontakt: Tomasz Potęga tel. 506 506 511
TRANS - CAR Tomasz Potęga w Sędziszowie - 2016-02-05 - Sędziszów (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjowanie warunków zakupu i dostaw, poszukiwanie najbardziej optymalnych źródeł, dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie. Osoba będzie odpowiedzialna za reklamę firmy oraz marketing. Wysokość wynagrodzenia do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Praca w godzinach od 9.00 do 17.00 lub od 10.00 do 18.00. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: joannacermar2 (at) wp.pl (CV ze zdjęciem).
KARASIŃSKA JOANNA HURTOWNIA SALON PŁYTEK CERAMICZNYCH CERMAR 2 - 2018-01-05 - Jejkowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, stała analiza rynku (klienci, konkurencja), aktywny udział i merytoryczny wkład w kształtowaniu strategii sprzedaży, ustalanie indywidualnych planów sprzedaży z klientami oraz monitorowanie ich wykonania, kontrola procesu realizacji dostaw produktów, obsługa ewentualnych reklamacji, przygotowanie ofert i umów handlowych
Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Świebodzice (dolnośląskie)
Mieszanie zaprawy budowlanej, donoszenie materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Somonino (pomorskie)
obsługa klientaobsługa onlineobsługa zamówień telefonicznych i mailowychonsługa reklamacjiobsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie produkcji
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
Poszukiwanie klientów w branży turystycznej
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
1.Prace związane z najmem pomieszczeń.2.Ubezpieczenia majątku PODR w Lubaniu m.in. współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, zgłaszanie szkód. 3.Prace związane z prowadzeniem oznaczenia wyposażenia (składniki niskocenne majątku).4.Prace związane z prowadzeniem spraw dotyczących gospodarki telefonami PODR w Lubaniu.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2019-01-07 - Lubań (pomorskie)
kontakt z pracodawcą tel: 695990947
WINNICE JAWOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Miękinia (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny zklientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA BIUROWA , KONTAKT Z KLIENTAMI W JĘZYKU POLSKIM I ANGIELSKIM
kontakt przez OHP - 2017-12-20 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykształcenie zawodowe; prace remontowo wykończeniowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PHU ALL DOROTA WINIARSKA - 2016-04-11 - Gliwice (śląskie)
Specjalista ds. sprzedaży i zakupów tłuszczów zwierzęcych na rynkach wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
-PROWADZENIE DOKUMENTACJI PERSONALNEJ PRACOWNIKÓW-PLANOWANIE NAGRÓD JUBILEUSZOWYCH-PROWADZENIE EWIDENCJI ZWOLNIEŃ LEKARSKICH-WYSTAWIANIE DRUKÓW DELEGACJI SŁUŻBOWYCH-OBSŁUGA PROGRAMÓW PŁATNIK, QNT,GUS,PFRON
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pępowo (pomorskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-01 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
tworzenie dokumentacji systemu zarządzania systemem jakości, udział w audytach wewnętrznych, nadzór i weryfikacja procesów i dokumentacji wdrożonych systemów jakości, sporządzanie raportów i zestawień
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Nadzór nad stanami magazynowymi. Koordynacja przepływu towarów na magazynie. Praca w magazynie odzieżowym. Prowadzenie dokumentacji magazynowej. Prognozowanie potrzeb magazynowych. Tworzenie zamówień. Zamawianie towaru.- Wynagrodzenie: 1850 do 2500 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 600-956-599) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9a, 40-366 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)