SPECJALISTA DS.ADMNINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH Lubań oferta pracy Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu

Stanowisko: SPECJALISTA DS.ADMNINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1.Prace związane z najmem pomieszczeń.2.Ubezpieczenia majątku PODR w Lubaniu m.in. współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, zgłaszanie szkód. 3.Prace związane z prowadzeniem oznaczenia wyposażenia (składniki niskocenne majątku).4.Prace związane z prowadzeniem spraw dotyczących gospodarki telefonami PODR w Lubaniu.

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Lubań (pomorskie)

Pracodawca: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Lubań, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Prace związane z najmem pomieszczeń.2.Ubezpieczenia majątku PODR w Lubaniu m.in. współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, zgłaszanie szkód. 3.Prace związane z prowadzeniem oznaczenia wyposażenia (składniki niskocenne majątku).4.Prace związane z prowadzeniem spraw dotyczących gospodarki telefonami PODR w Lubaniu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ADMNINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Karczma

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: profesjonalny pracownik biurowo-administracyjny

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracja biurowa

Nazwa pracodawcy: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Adres pracodawcy:
Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Lubań, powiat: kościerski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kościerski

Gmina pracodawcy: Nowa Karczma

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubań

Ulica pracodawcy: Tadeusza Maderskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLOWO-TECHNICZNYCH - od 2 250 PLN

Sprzedaż akcesoriów elektronicznych (praca w biurze)
kontakt przez OHP - 2019-01-18 - Rybnik (śląskie)

PIEKARZ - do 2 800 PLN

ważenie, formowanie, wypiek pieczywa, krojenie pieczywa
Piekarnia Stanisław Kaźmierczak - 2017-01-02 - Leźnica Mała (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 2 500 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników w zakresie umów o pracę. Monitorowanie ważności szkoleń BHP i badań lekarskich.
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH Sasko Krzysztof - Darłowo - 2018-12-24 - Jeżyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy• Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje• Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-08 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 7 000 PLN

obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT POSŁA (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent posła (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 500 PLN

- weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez klientów -weryfikację zamówień pod względem możliwości ich wykonania -przygotowanie dokumentów i plików produkcyjnych - przygotowanie pełnejdokumentacji technologicznej pozwalającej planowo zrealizować zlecenie, -prowadzenie na bieżąco harmonogramu realizacji zleceń z odnotowaniemwpływu i realizacji zlecenia, - optymalizacja istniejącej dokumentacjitechnologicznej oraz tworzenie nowej, - optymalizacja procesówtechnologicznych oraz wdrażanie nowych technologii, - konsultowanie zprzełożonym statusu realizacji planów - nadzór nad realizacją planówprodukcyjnych i nadzór nad dokumentacją z prowadzonymi projektami -przygotowywanie zestawień i analiz niezbędnych do przygotowania planuprodukcji - wykonywanie niezbędnych optymalizacji i analiz dla potrzeboferowania nowych zleceń i projektów
Vitroterm Murów S.A. - 2018-06-07 - Murów (opolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 2 500 - 3 600 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 4 500 PLN

Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS.KRĘGÓW WSPARCIA - od 3 700 PLN

- tworzenie koalicji sojuszników z lokalnych organizacji, instytucji, autorytetów, która będzie ważnym zapleczem, wsparciem, głosem i sprzymierzeńcem zmiany na poziomie lokalnym,- prowadzenie we współpracy z koalicją kampanii społecznej przybliżającej tematykę osób z NI wśród społeczności lokalnej,- budowanie wokół osób z NI kręgów wsparcia,- poszukiwanie w środowisku lokalnym uczestników do kręgów wsparcia,- prowadzenie indywidualnych rozmów z potencjalnymi zainteresowanymi wspieraniem konkretnych osób z NI,- systematyczne monitorowanie i motywowanie każdego kręgu wsparcia,- ścisłą współpraca ze specjalistą ds. rodzin i specjalistą ds. testowania modelu,- przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę,WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) - Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku,- Ambicja i zaangażowanie,- Nastawienie na współpracę,- Kompetencje interpersonalne,KONTAKT Z PRACODAWCĄ 16 621 53 78 wew. 126j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-10-24 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA OPROGRAMOWANIA - od 9 500 PLN

Zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym użytkownikom CRM. Dogłębna analiza wymagań klienta oraz ich realizacja. Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami. Współpraca z klientami oraz poszczególnymi działami firmy nad kreowaniem rozwiązań umożliwiających spełnienie wymagań Klientów. Współpraca z działem IT nad zarządzaniem i utrzymywaniem rozwoju firmy. Kontrola nad przestrzeganiem zabowiązań zgodnie z wymogami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI (DOT. ORG. FESTIWALI I KONCERTÓW) - od 3 600 PLN

organizacja oraz realizacja międzynarodowych festiwali, konkursów i innych wydarzeń artystycznych organizowanych przez PFB, współpraca z polskimi jaki i zagranicznymi artystami oraz podmiotami zewnętrznymi, sporządzanie umów oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją, ścisła współpraca z innymi działami PFB w zakresie przygotowania wniosków i ich realizację; negocjowanie warunków współpracy, sprawozdawczość, zastępstwo sekretariatu.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2018-12-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH - od 1 850 PLN

Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SOCJAL MEDIA - 997,4 PLN

Obsługa klientów, prowadzenie profili firmowych w social mediach, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 200 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

obsługa biura ruchu turystycznego, polisy ubezpieczeniowe,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-02 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 3 000 - 3 300 PLN

- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa spraw pracowniczych, prowadzenie rekrutacji, rozliczanie czasu pracy.
"TERMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Czaple (pomorskie)

SPECJALISTA DZIAŁU PRODUKTY ŚWIEŻE - od 2 300 PLN

sporządzanie zamówień; kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru; wykładanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów; organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od 6.00 do 14.00; od 14.00 do 22.00Miejsce wykonywania pracy: Sklepy Rast na terenie Olsztyna
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 500 PLN

Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Przygotowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne. Wyjazdy do klientów w celu zaproponowania nowych rozwiązań, nadzorowania zabudowy urządzeń oraz monitorowania pracy użytych materiałów.
ARCELORMITTAL REFRACTORIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI - od 18 PLN

Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynności w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza:1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z późn. zm.)4. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy w ilości 10 godzin tygodniowo.II. Niezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;2) kształtowanie nawyków celowej aktywności;3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.2. Spostrzegawczość , podzielność uwagi.3. Zrównoważenie emocjonalne.4. Odporność na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Osoba musi być dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. Oświadczenie osoby , że nie była skazana prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane.5. Oświadczenie osoby , że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru własnoręcznie podpisane:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru Ośrodka Pomocy Społecznej w Harasiukach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)

SPECJALISTA HR OFFICE - od 6 500 PLN

- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)