SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
Data publikacji: 2016-02-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2016
Data zakończenia pracy: 02.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Licencja zarządcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 18.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2016
Podobne oferty pracy
rozliczanie mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN" - 2016-08-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Niepołomice (małopolskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie kontahentów w anglojęzycznym segmencie turystycznym, przygotowywanie i prezentacja ofert, negocjacje i sprzedaż , dokonywanie i potwierdzernie rezerwacji indywidualnych i grupowych, utzrymywanie kontaktów ze stałymi tour operatorami, monitoring i analiza skuteczności podejmowanych działań sprzedażowych, wprowadzenie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji ,sktywna współpraca z innymi osobami w obrębie sieci oraz wspieranie recepcji hotelowej w zakresie obsługi rezerwacji grupowych.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2016-11-23 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2018-01-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Praca w Kętach w godz. 9-17.00.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-09-05 - Kęty (małopolskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
jw.
'CITONET-WARSZAWA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; zarządzanie stronami www; optymalizacjia sprzedaży w serwisach aukcyjnych i porównywarkach; prowadzenie działań SEO, SEM; obsługa kampani adwords; prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku firmy w mediach; analiza efektywności działań; realizacja strategii skierowanej na efekty biznesowe; tworzenie projektów graficznych; realizacje nadruków
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
samodzielne sporządzanie list płac, kart przychodów, dokumentów zw. z zasiłkami chorobowymi, deklaracji ZUS
Biuro Rachunkowe Książek i Wspólnicy Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Wadowice (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane udokumentowane doświadczenie na maszynach do wytłaczania spienionego poliestru; wprowadzanie nowych profili do produkcji, nadzór nad zespołem operatorów; miejsce pracy: Gliwice
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym- opiniowanie i sporządzanie umów cywilno-prawnych, prace biurowe
Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie - 2017-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie biura i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowodów dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzedaży.
DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O. - 2018-09-17 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków, ewidencja czasu pracy) Sporządzenie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy Sporządzanie umów cywilno prawnych Sporządzenie list płac, odprowadzenie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie Sporządzenie deklaracji do ZUS , US,GUS, PFRON Sporządzenie planów urlopowych, ewidencja i rozliczenie urlopów pracowniczych Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach Sporządzenie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami i na zlecenie Zarządu, praca Pyzdry, jedna zmiana, umowa o pracę, wynagrodzenie do uzgodnienie ok 4.500 zł brutto.
GTC Chwiłowicz Sp. jawna - 2016-10-04 - Pyzdry (wielkopolskie)
Przygotowywanie prostych ofert dla klientów zagranicznych, tłumaczenie tekstów z j. angielskiego, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łańcut (podkarpackie)
telefoniczny kontakt z klientem,sporządzanie ofert,tworzenie baz klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Chrzanów (małopolskie)
zarządzanie taborem firmy, obsługa giełd transportowych, szukanie ładunków transportowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Czernica (dolnośląskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym; dekretowanie oraz wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego; analiza rachunków; sporządzanie sprawozdań GUSPraca w godzinach: od 7.00 do 15.00
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Ubój zwierząt, przygotowanie i przerabianie mięsa na wędliny
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
spoządzanie i wydawanie dokumentacji produkcyjnej bezpośrednio na stanowisku pracy, sporządzanie kart rozkroju, analiza dokumentacji wykonawczej, sporządzanie ofert handlowych, sporządzanie zestawień staliwynagrodzenie do uzgodnienia
Zakład Wielobranżowy PHU Daniel Tomaszewski Dan-Stal - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Monitorowanie odpowiedzi na aplikacje w sposób należyty, profesjonalny i bezzwłoczny, ocenianie skuteczności kluczowych kampanii zespołu rekrutacyjnego, wspieranie redakcji i publikacji ofert pracy, zapewnianie kompletności i terminowości materiałów treningowych i wprowadzających, weryfikacja wysłanych CV, analiza wymaganych umiejętności u kandydatów na dane stanowiska, kontakt z kandydatami na stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
wsparcie administracji portalu klienta, udział w przygotowaniu harmongramu i planu sprzedaży, wsparcie administracji bazy zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds wykonawstwa - organizacja przetargów na roboty budowlane, sporządzanie i negocjowanie umów na roboty budowlane, kontrola przedmiarów i harmonogramów prac, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie zapewnienia podwykonawstwa, prowadzenie korespondencji w sprawach budowyInżynier budowy - realizowanie kontraktu, organizowanie i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zleconym przez kierownika budowy, nadzór nad pracą podległych pracowników
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klinetów banku w zakresie przyjmowania wniosków kredytowych,- pomoc przy opracowywaniu wniosków kredytowych, prowadzenie rejestrów oraz dokumentacji poszczególnych rodzajów kredytów,- monitorowanie rachunków kredytowych,- promocja produktów kredytowych i innych usług bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Czaplinek (zachodniopomorskie)