SPECJALISTA DS.UTRZYMANIA RUCHU Opole oferta pracy HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS.UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min doświadczenie 3 lata na pokrewnym stanowisku, znajomość obsługi programów diagnostycznych bardzo dobra znajomość zagadnień zobszaru mechaniki, elektryki, pneumatyki i elektroniki,doświadczenie w pracy z zautomatyzowanymi i zrobotyzowanymiliniami produkcyjnymi w zakresie automatyki/utrzymania ruchu, gotowość do pracy w systemie zmianowym,umiejętnośćczytania rysunków technicznych znajomość procedur i przepisów bhp i ppoż.
Nazwa pracodawcy:
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku polskim i angielskim
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 09:00-14:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
mechanik automatyki przemysłowej i urządzeń precyzyjnych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klienta- pisanie faktur w programie subiekt gt- obsługa urządzeń biurowych
Dach-Metal Porducent Pokryć Dachowych Czesław Wawrzyniak - 2016-06-20 - Lipno (wielkopolskie)
Wspieranie działu sprzedaży i promocji firmy wobec klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami i tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW/USŁUG.
CALL CENTER POLAND S.A. - 2018-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek techniczny - mechanika i budowa pojazdów, 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość obsługi komputera i programu Office, komunikatywność. Kandydat będzie odpowiedzialny za zakup części do maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych, wsparcie techniczne dla innych działów z zakresu części zamiennych, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
SMT Software Services spółka Akcyjna - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Składanie konstrukcji meblowych.
RAJUS Radosław Skwarek - 2017-07-27 - Płoskie (lubelskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lublin (lubelskie)
- prace magazynowe - wymóg konieczny,- uprawnienia na wózki widłowe,- obsługa komputera,- znajomość programów magazynowych.
PPH MARC-TH SPÓŁKA JAWNA M. I B. KAMIŃSCY - 2017-07-10 - Sulejówek (mazowieckie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. węgierskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Katowice (śląskie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-16 - Ustroń (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Montaż automatycznych bram garażowych, szlabanów, ramp przeładunkowych, automatyka bramowa. Praca na terenie Krakowa. Cały asortyment firmy dostępny na stronie www.altech.krakow.pl
ALTECH KRZYSZTOF KURPIK - 2017-01-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowaniu dokumentacji rejestracyjnej dla środków ochrony roślin, zlecaniu i nadzorowaniu badań fizykochemicznych, toksykologicznych i ekotoksykologicznych, przygotowywaniu wniosków rejestracyjnych i nadzorowaniu procedur rejestracyjnych.Praca w godzinach 7 - 15.
ESTICON Sobczyk & Tabor Sp.j. - 2017-11-08 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z czołowymi dystrybutorami branży księgarskiej i pozyskiwanie nowych klientów, prezentowanie oferty produktowej, prowadzenie negocjacji handlowych, monitoring należności, windykacja, rozliczanie i sprzedaż, sporządzanie raportów i analiz, obługa klientów hurtowych, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, reprezentowanie firmy na targach branżowychFirma ofertuje:interesującą i stabilną pracę w stale rozwijającej się firmiemożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną, atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2017-02-21 - Częstochowa (śląskie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-06-21 - Marciszów (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- kompletacja i dekompletacja produktów,- montaż produktów sanitarnych,- naprawa produktów sanitarnych,- rejestracja i archiwizacja zgłoszeń serwisowych i napraw,- przygotowanie towarów do wysyłki (pakowanie, etykietowanie, konfekcjonowanie).
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zgierz (łódzkie)
• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-04-17 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
GREEN GOLD Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa bieżących umów (rozliczanie wpłat, monitorowanie płatności, podtrzymywanie relacji handlowych i budowanie nowych), pozyskiwanie nowych klientów (aktywna sprzedaż usług finansowych), współpraca z kancelarią prawną i komorniczą
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-09-03 - Lubin (dolnośląskie)
Bieżąca konserwacja i modernizacja bibliotecznego sprzętu komputerowego, zarządzanie siecią logiczną, administrowanie serwerami, usuwanie awarii sprzętowo-programowych.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany - od 08:45 do 17:00, od 09:45 do 18:00, od 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż płytek, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, znajomość programu Subiekt. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie w sprzedaży.
INTEGRO DACH SYSTEM Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-02-16 - Reda (pomorskie)
1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)