SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. WĘGIERSKIEGO) Katowice oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. WĘGIERSKIEGO)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. węgierskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Data publikacji: 2018-06-25
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. węgierskiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. WĘGIERSKIEGO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21
Profil działalności pracodawcy:
POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.06.2018
Data dodania oferty pracy: 25.06.2018
Oferta pracy ważna do: 25.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, delegowania pracowników za granicę.
"PROMESA" B.H.U MAŁGORZATA ŻUKOWSKA - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-14 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
naliczanie wynagrodzeń w pełnym zakresie, pełna obsługa księgowa
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
ZAKRES ZADAŃ:OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA I LOGISTYCZNA BIURA PROJEKTU,OBSŁUGA BENEFICJENTÓW,ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ ZGODNIE Z WYZNACZONYMI HARMONOGRAMAMI W PROJEKTACH,PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH ORAZ REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,ORGANIZACJA SZKOLEŃ I OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (WYNAJEM SAL, ORGANIZACJA CATERINGU, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW),ORGANIZACJA DODATKOWYCH FORM WSPARCIA TAKICH JAK: DORADZTWA, STAŻY, POŚREDNICTWA PRACY DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU,WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTÓW, TRENERAMI, SZKOLENIOWCAMI, DORADCAMI ZAWODOWYMI, NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA,
IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej ( przygotowywanie i rozliczanie umów o prace, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe, sporzadzanie list wynagrodzeń, przygotowywanie raportów i zestawień w tym sprawozdań GUS, ZUS, NBP, PFRON, przygotowywanie deklaracji podatkowych, prowadzeie rozliczeń w PŁATNIKU, rozliczanie i ewidencja czasu pracy - urlopy, zwolnienia lekarskie.
NAFTAN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Oleksze (podlaskie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
- administrowanie siecią firmową, - zarządzanie infrastrukturą informatyczną, - współpraca z działami firmy, - codzienne wsparcie użytkowników na terenie obiektu w zakresie obsługi urządzeń i systemów informatycznych. Wynagrodzenie do negocjacji. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: info (at) ektinstal.com, tel.: 722 226 059.
EKT INSTAL Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie stanowiska pracy, obsługa klienta, obsługa kasyfiskalnej, układanie towaru
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "MINI-MAX2" - USŁUGI HOTELOWE SYLWIA CYMER - 2018-08-03 - Gardeja (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi MS Excel, środowiska Windows, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiazków: ocena i wybór dostawców według założonych kryteriów, dystrybucja zapytań ofertowych, kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, wsparcie procesów logistycznych i zaopatrzeniowych, terminowe przekazywanie dokumentów i informacji handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MRGWINT S.C. - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-05-10 - Daszyna (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie asortymentu towaru; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; pomoc przy zamawianiu towaru; przyjmowanie i rozładunek towaru; sprawdzanie dostarczonych towarów pod względem jakości; sporządzanie zgłoszeń reklamowych; analizowanie zakupu; zakup towarów za pomocą Internetu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie kartotek w programie komputerowym. Fakturowanie. Praca w excel. Przygotowywanie dokumentów logistycznych.
PALACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Suchy Dwór (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-05 - Tajęcina (podkarpackie)
Aktywne pozyskiwanie klientów - sprzedaż usług porządkowych. Praca stacjonarna i praca w terenie. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych. Jedna zmiana 7:00-15:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 71 367 80 06 w.15
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowe Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.
"LEMAR" E.Czyża, P.Bieleń sp. jawna - 2016-07-15 - Grajewo (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i koordynowanie sprzedaży, dystrybucja, obsługa programu handlowego WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
obsługa klienta, przygotowanie zamówień dla klienta, wystawianie zamówień sprzedaży, ofertab przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca w środowisku międzynarodowym. Współpraca i utrzymywanie relacji z dealerami oraz instytucjami muzycznymi - filharmonie, szkoły muzyczne, akademie muzyczne. Proponowane wynagrodzenie 2500 brutto + premia uznaniowa.Praca w Kętach, w ramach umowy na czas nieokreślony, w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-02-22 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie ewidencji transportuukładanie harmonogramów dla kierowcówrozliczanie paliwaukładanie tras
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
tworzenie nowych stron www dla GSK, realizacja dodatkowych zadań, implementacja analiz, otagowanie, konfiguracja kontentu, testy QA, raportowanie postępów w projektach, współpraca z partnerami, rozwój kodów CSS i JS, współpraca z LOC
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
wprowadzanie faktur do systemu,wystawianie faktur sprzedażowych,kontrola płatności,windykacja należności,przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego,kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sosnowiec (śląskie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej, księgowanie faktur i dokementów rozliczeniowych.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą - wyłącznie osobisty: Wrocław, Rynek 5, I piętro - kadry, Pani Maria Godlewska. Sala D
Admi Spółka z o.o. Gastronomia - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacyjne wsparcie spotkań i obsługa interesantów, prace administracyjne w tym zakup materiałów biurowych, eksploatacyjnych, spożywczych, organizacja spotkań firmowych, dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych
Euro-Box Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Ługów (lubuskie)