SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA Rzeszów oferta pracy IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ:OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA I LOGISTYCZNA BIURA PROJEKTU,OBSŁUGA BENEFICJENTÓW,ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ ZGODNIE Z WYZNACZONYMI HARMONOGRAMAMI W PROJEKTACH,PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH ORAZ REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,ORGANIZACJA SZKOLEŃ I OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (WYNAJEM SAL, ORGANIZACJA CATERINGU, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW),ORGANIZACJA DODATKOWYCH FORM WSPARCIA TAKICH JAK: DORADZTWA, STAŻY, POŚREDNICTWA PRACY DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU,WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTÓW, TRENERAMI, SZKOLENIOWCAMI, DORADCAMI ZAWODOWYMI, NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA,
Data publikacji: 2017-07-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BARDOWSKIEGO 4, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ:OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA I LOGISTYCZNA BIURA PROJEKTU,OBSŁUGA BENEFICJENTÓW,ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ ZGODNIE Z WYZNACZONYMI HARMONOGRAMAMI W PROJEKTACH,PRZEPROWADZANIE KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH ORAZ REKRUTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,ORGANIZACJA SZKOLEŃ I OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU (WYNAJEM SAL, ORGANIZACJA CATERINGU, PRZYGOTOWYWANIE MATERIAŁÓW),ORGANIZACJA DODATKOWYCH FORM WSPARCIA TAKICH JAK: DORADZTWA, STAŻY, POŚREDNICTWA PRACY DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU,WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI DOKUMENTACJI UCZESTNIKÓW PROJEKTU,STAŁY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTÓW, TRENERAMI, SZKOLENIOWCAMI, DORADCAMI ZAWODOWYMI, NADZÓR NAD PROWADZONYMI FORMAMI WSPARCIA,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. BE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKACJA ZA POŚREDNICTWEM E-MAIL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (INTERNET,MS OFFICE)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
: PRAWA JAZDY KAT. B KREATYWNOŚĆ OCZEKUJEMY:WYKSZTAŁCENIA ŚREDNIEGO,DOŚWIADCZENIA W PRACY ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJWYSOKIEJ KULTURY OSOBISTEJ I KOMUNIKATYWNOŚCI,KREATYWNOŚCI, DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, SAMODZIELNOŚCI ORAZ WŁASNEJ INICJATYWY,DOBREJ OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE I INTERNETU, CZYNNEGO PRAWA JAZDY KAT. B
Nazwa pracodawcy:
IT CONFIG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
POWSTAŃCÓW 69, 05-870 Błonie, powiat: warszawski zachodni, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: warszawski zachodni
Gmina pracodawcy: Błonie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Błonie
Ulica pracodawcy: POWSTAŃCÓW
Numer budynku pracodawcy: 69
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 25.07.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników, kontrola ilości towarów, wykładanie towarów, proste prace porządkowe, prace biurowe
Carrefour Zamość - 2017-05-25 - Zamość (lubelskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-01-27 - Karpicko (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr
VITAL RESOURCE Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
Promowanie produktów i usług z oferty firmy,przygotowanie informacji handlowych dla klientów,współpraca z firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia na w/w stanowisku; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA-moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; praca od czerwca lub lipca
EKOMAX Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Praca w sklepie ogrodniczym, pielęgnacja roślin ogrodowych i ekspozycja ich na zewnątrz sklepu, obsługa klienta.
Alladyn Iwona Rękawek - 2016-10-07 - Otwock (mazowieckie)
prawidłowe, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie księgowości, analiza dokumentów magazynowych, ewidencja środków trwałych, współudział w rozliczaniu produkcji, udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, przygotowanie i sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2017-04-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją biura, obsługa zzwiązana z naborem wniosków w ramach LSR, ewidencjonowanie doradztwa dla beneficjentów, prowadzenie strony internetowejstowarzyszenia, przygotowywanie sprawozdańzwiazanych z realizacją LSR
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2018-04-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontakt z portugalskimidostawcami, prowadzenie transkacji zgodnie z zasadami, prawem i polityka firmy. Fakturowanie, prace księgowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)
Ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki, bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów, sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów, planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów, współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych, rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami. Firma oferuje możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu, stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
PKO BP FINAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
szycie na stębnówce, overlocku, szycie dzianiny
USŁUGI KRAWIECKIE "MIRA" Mirosława Banaszczyk - 2016-05-05 - Tomawa (łódzkie)
- księgowanie i wystawiania dokumentów księgowych (kontrola zgodności zamówień i kompletności załączników pod Fakturami); - kontrola rozliczeń i kosztów; - finansowe zamykanie miesięcy w firmowym programie; - przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej; - wyjaśnianie otwartych pozycji podległych stanowisk kosztowych oraz wezwań do zapłaty; - uczestniczenie w przygotowywaniu sprawozdań rocznych dot. Ochrony środowiska; - zamówienia materiałów biurowych, spożywczych i chemii gospodarczej;
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
1.Udzielanie wszechstronnej informacji i świadczenie doradztwa rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie: - opłacalności produkcji rolnej, przedsiębiorczości, marketingu produktów rolno-spożywczych i środków do produkcji rolnej.2. Prowadzenie przy współpracy ze specjalistami branżowymi kalkulacji jednostkowych kosztów produkcji rolniczej.3. Świadczenie doradztwa i bezpośrednia pomoc w sporządzaniu wniosków dla wnioskodawców i beneficjantów funduszy strukturalnych oraz kredytowania przedsięwzięć inwestycyjnych na obszarach wiejskich.4. Świadczenie pomocy merytorycznej, w tym działalności szkoleniowej dla pracowników terenowych PODR w zakresie zagadnień ekonomiki rolnictwa, przedsiębiorczości, marketingu, kredytowania i funduszy strukturalnych itp.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - 2017-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
prace na linii produkcyjnej (branża automotive), obsługa maszyn
kontakt przez OHP - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych). Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Raszyn (mazowieckie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
. Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie.
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
Stacja Paliw ZAKOLE; SALON URODY Grażyna Orłowska,Złoty Pałac Grażyna Orłowska - 2016-02-25 - Rudna Mała (podkarpackie)
wykonywanie prac biurowych
"DOM NAD RZEKĄ" Kazimierz i Jadwiga Witek - 2018-02-16 - Skwierzyna (lubuskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1050 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia obowiązkowe szkolenie, które odbywa się w Katowicach w godzinach pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00 - wg grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2018-09-14 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sulejówek (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie listy płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, GUS, rozliczanie czasu pracy kierowców.
Doradztwo Podatkowe Graczyk sp. z o.o. - 2017-04-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wysyłka towaru do klienta,nadzór nad załadunkami na samochody, kompletowanie dokumentów dla kierowców.Osobom ze strony Słupska i Główczyc pracodawca zapewnia dojazd tam i z powrotem.Należy zgłaszać się do pracodawcy z CV.Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15, telefoniczny w godz. 8-15.
Wosana S.A. - 2016-03-02 - Damnica (pomorskie)