SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA Tajęcina oferta pracy CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Tajęcina (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-002 Tajęcina, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się zdalną (telefon, mail, livechat) obsługą klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktarzu klientów podczas wykonywania operacji na nich. Do obowiązków pracownika będzie należało również przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.Miejsce pracy: Centrum Projektowe Nowoczesnych Technologii Tajęcina k/Jasionkinr ref. COA/2016
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W CENTRUM OBSŁUGI AKCEPTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tajęcina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebownisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dla nas liczą się:dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office podstawowa znajomość działania sieci komputerowychumiejętność pracy w zespoleznajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365) wysoka kultura osobista i łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientemumiejętność działania w sytuacjach stresowychDodatkowym atutem będzie:doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta wiedza o systemach CRMznajomość zagadnień dotyczących akceptacji elektronicznych kart płatniczych za pomocą terminali POS My proponujemy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepracę w młodym, dynamicznym zespoleprogram wdrożenia i opiekę mentorastanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje pakiet świadczeń pozapłacowych
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PUŁKOWNIKA LISA - KULI 3, 35-032 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje zawierające: list motywacyjny oraz CV z aktualnym zdjęciem należy wysyłać na adres email: zaklina.pawlak-iwinska (at) pep.pl z tytułem wiadomości zawierającym kod stanowiska: nr ref. COA/2016Dokumenty powinny zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PUŁKOWNIKA LISA - KULI
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie graficzne i merytoryczne ofert promocyjnych ( plakaty, gazetki, bilboardy )
SPOŁEM POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W KALISZU - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, bieżące kontakty telefoniczne, organizacja i rezerwacje sali w hotelech na poterzby szkoleń
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-05-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przygotowanie produkcji
ELBUD Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-01-18 - Przemyśl (podkarpackie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa korespondencji, obróbka fotografii cyfrowej, tworzenie opisów towarów
gitarownia.pl Dariusz Atłas - 2017-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
* Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów * Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży* Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zachęta" - 2017-09-19 - Białystok (podlaskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklam i promocji, obsługa klientów z zagranicy
SHARJEEL ASHAN TRADERS & SERVICES - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
przygotowanie, realizacja oraz szczegółowe rozliczenia zamówień, -prowadzenie gospodarki magazynowej, - kosztorysowanie robót budowlanych, -analiza projektów budowlanych, - przygotowanie dokumentacji przetargowej.Praca w godzinach:7-15
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2017-11-22 - Opole (opolskie)
ewidencja dokumentów związanych ze środkami transportu;odbiory towarów z hurtowni; ewidencja środków transportu; dostarczanie towarów na place budowy; dbanie o stan techniczny środków transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Mikołów (śląskie)
Wyszukiwanie przetargów,przygotowywanie dokumentacji przetargowo-ofertiowej, nadzorowanie terminowości spraw dotyczących zamówień publicznych.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-02-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Utrzymanie w należytym stanie instalacji i urządzeń elektrycznych, wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i przeglądów oraz wykonywanie nowych instalacji wynikających z potrzeb, utrzymywanie sprawności sieci kablowych, przyłączy elektrycznych i skrzynek elektrycznych, wykonywanie doraźnych instalacji zasilających, nagłaśniających i oświetleniowych na czas trwania uroczystości i imprez, utrzymanie w sprawności instalacji odgromowych, uczestnictwo w odbiorze robót wykonywanych przez wykonawstwo obce, wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych w miarę potrzeb
Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie - 2018-05-10 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klientów firmy w zakresie zakupów towarów i sprzedaży. Wynagrodzenie 2500 zł Netto.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Plastpom - 2018-07-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie kandydatów (pracowników) z Ukrainy, zamieszczanie ogłoszeń na stronach i portalach internetowych, kontakt z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kraków (małopolskie)
fakturowanie, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów
P.P.H.U. "RYŚ" - 2016-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających z Prawa Pracy i ubezpieczeń;- obsługiwanie programu Płatnik; - naliczanie i sporządzanie list płac; - wystawianie zaświadczeń o dochodach, zatrudnieniu; - tworzenie i wysyłanie dokumentów do PFRON; - sporządzanie zestawień i raportów
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Programowanie maszyn CNC, konstruowanie wyrobów.
ZAKREM sp. z o.o. - 2016-09-09 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa klienta w języku niemieckim, pomoc techniczna w zakresie IT w branży lotniczej/turystycznej. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
THORIANA Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Realizacja sprzedaży produktów zagranicznych zgodnie z polityką firmy. Sporządzanie raportów sprzedaży. Dbałość o wizerunek firmy.
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Piaseczno (mazowieckie)