SPECJALISTA DS. REMONTÓW I WSPARCIA TECHNICZNEGO Kraków oferta pracy COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REMONTÓW I WSPARCIA TECHNICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zamawianie części zamiennych i podzespołów, organizowanie aukcji zakupowych, archiwizowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3000 zł brutto (na okresie próbnym) + premia regulaminowa, ZFŚS, karta Multisport
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REMONTÓW I WSPARCIA TECHNICZNEGO
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne (branża mechaniczna), umiejętności zgodne z zakresem czynności, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, mile widziana znajomość j. angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 27.07.2017
Oferta pracy ważna do: 27.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2017
Podobne oferty pracy
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3700 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.09.2018 r. do 31.08.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.09.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie student lub wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu ms office w szczególności ms excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 2: dobra znajmość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie,OPCJA 3: dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i pismie.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: rekrutacja (at) suder.eu + C.V. z kolor. zdjęciem.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-03-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów w magazynie, dowóz do klienta
PHU FUGA BESIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-21 - Częstochowa (śląskie)
Wsparcie sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, prezentacje w szkołach oraz udział w targach edukacyjnych. Obsługa administracyjna działu rekrutacji studenta po przez prowadzenie dekumentacji związanej z organizacją działu.
WSAiB - 2016-08-31 - Gdynia (pomorskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie kontaktu telefonicznego z klientami, realizacja planów.
Biuro Plus As Office Stefan Krzanowski - 2016-09-15 - Będzin (śląskie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2018-07-23 - Kielce (świętokrzyskie)
pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wieluń (łódzkie)
-Wspomaganie opracowywania materiałów prezentacyjnych i szkoleniowych;-Współpraca z Global Training Team w celu zrozumienia przewidywanego zapotrzebowania; Planowanie szkoleń w zależności od wymagań biznesowych;-Rozwiązywanie problemów;
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz aukcji internetowych,- tworzenie ofert handlowych oraz bazy potencjalnych klientów,- doradztwo i obsługa klienta krajowego i zagranicznego,- budowanie profesjonalnych relacji z klientami,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.- realizowanie planów sprzedażowych,
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Skawina (małopolskie)
- Wprowadzanie faktur do systemu komputerowego. Wystawianie faktur dla kontrahentów.- Wynagrodzenie: 2300 - 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane min. 1 rok w fakturowaniu. Praca pod presją czasu, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-01-03 - Borowa (podkarpackie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
zamawianie części pojedynczych na podstawie zamówień klienta, planowanie produkcji na bazie zamówień oraz terminowe realizowanie dostaw do klienta, zarzadzanie pustymi opakowaniami, prognozowanie wielkości produkcji oraz zapotrzebowania na części pojedyncze, utrzymywanie poziomu zapasów wyrobów gotowych oraz części pojedynczych na wyznaczonym poziomie, zarzadzanie transportem, opracowywanie planu dostaw/ wysyłek na podstawie zamówień klienta, kontrola oraz optymalizacja procesów logistycznych.
SITECH Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych
"PLUS" S.C. M. FALARZ & A. LUBASIEWICZ - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Opieka i pielęgnacja koni POLO. Biegła znajomość języka hiszpańskiego. Opieka oraz pielęgnacja Koni POLO. Prowadzenie szkoleń Koni POLO. Wspólpraca z trenerem gry w POLO. Przygotowanie Koni do udziału w turniejach.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Śliwniki (wielkopolskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-20 - Tajęcina (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie pomaturalne, policealne, wymagana komunikatywność. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia spotkań o charakterze handlowym
COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-02 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, sprzedaż produktów i usług SKOK Chmielewskiego, rozmowa z klientem, obsługa kasy, przygotowanie dokumentów, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe,
SKOK Chmielewskiego - 2017-11-21 - Bychawa (lubelskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-07-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca organizacja pracy magazynu oraz utrzymanie założonego poziomu serwisu.Koordynacja i nadzór nad obsługa operacyjną przesyłek.Nadzór nad procesem obsługi terminalowej przesyłek na etapie ich przyjęcia, magazynowania i wydawania podczas zmianyNadzór i weryfikacja pod względem poprawności i kompletności wystawiania dowodów dostaw, dokumentów przewozowych, protokołów szkodowych oraz innej dokumentacjiBieżące raportowanie wyników pracyRealizacja innych zadań i celów postawionych przez kierownictwo PEKAES
PEKAES S.A. - 2017-02-06 - Kielce (świętokrzyskie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
praca na stanowisku kadrowej, zatrudnianie pracowników i wszelkie czynności z tym zwiazane, zgloszenia ZUS, ścisła współpraca z dyrekcją
Health Resort & Medical SPA PANORAMA MORSKA Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2016-07-26 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Pakowanie produktów, montaż elementów, kontrola jakości, przygotowywanie i dostarczanie komponentów do produkcji.
MAXPOWER Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Chodzież (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Drawsko (wielkopolskie)