SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI Wieluń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie ofert, obsługa informatyczna
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy:
6499ZPOZOSTAŁA FINANSOWA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCHDZIAŁALNOŚĆ PRZEWAŻAJĄCA1811ZDRUKOWANIE GAZET1813ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU4511ZSPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK4519ZSPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA POZOSTAŁYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH, Z WYŁĄCZENIEM MOTOCYKLI4671ZSPRZEDAŻ HURTOWA PALIW I PRODUKTÓW POCHODNYCH5819ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA6419ZPOZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE6491ZLEASING FINANSOWY6492ZPOZOSTAŁE FORMY UDZIELANIA KREDYTÓW6619ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA USŁUGI FINANSOWE, Z WYŁĄCZENIEM UBEZPIECZEŃ I FUNDUSZÓW EMERYTALNYCH6622ZDZIAŁALNOŚĆ AGENTÓW I BROKERÓW UBEZPIECZENIOWYCH6629ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA UBEZPIECZENIA I FUNDUSZE EMERYTALNE6831ZPOŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI6920ZDZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE7021ZSTOSUNKI MIĘDZYLUDZKIE (PUBLIC RELATIONS) I KOMUNIKACJA7022ZPOZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA7311ZDZIAŁALNOŚĆ AGENCJI REKLAMOWYCH7320ZBADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ7711ZWYNAJEM I DZIERŻAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I FURGONETEK7731ZWYNAJEM I DZIERŻAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH8291ZDZIAŁALNOŚĆ ŚWIADCZONA PRZEZ AGENCJE INKASA I BIURA KREDYTOWE8299ZPOZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA8559BPOZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE8690ADZIAŁALNOŚĆ FIZJOTERAPEUTYCZNA9602ZFRYZJERSTWO I POZOSTAŁE ZABIEGI KOSMETYCZNE9604ZDZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z POPRAWĄ KONDYCJI FIZYCZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 10.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Czynny udział w kontaktach z producentami komponentów w zakresie napraw serwisowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych przeprowadzanych w serwisie. Rozliczenie na bieżąco wniosków gwarancyjnych. Przyjmowanie zapytań oferowanych od odbiorców. Przygotowywanie ofert. Zamawianie towarów u dostawcy. Wystawianie dokumentów handlowych.
"PETER RENZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Grójec (mazowieckie)
- Zdobywa nowych klientów (sprzedaż B2B); Poszerzanie wewnętrznej sieci sprzedaży w ramach linii biznesowej; Aktywna sprzedaż przez telefon połączona z doradztwem marketingowym; Prowadzenie negocjacji oraz tworzenie/ przygotowywanie ofert sprzedażowych, w języku angielskim; Raportowanie wyników w systemie CRM; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. Obsługa klientów angielskojęzycznych z całego świata z uwzględnieniem klientów pochodzenia amerykańskiego i angielskiego.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w zawodzie 1 rok. Znajomość j. angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Mile widziana znajomość innych języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Katowice (śląskie)
Udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej dzieciom napotykającym trudności w realizacji wymagań edukacyjnych szkoły. Liczba godzin terapii pedagogicznej będzie uzależnione w roku szkolnym 2018/2019 od zleceń wynikających z orzeczeń PPP.
Zespół Szkół Publicznych w Wińsku - 2018-08-22 - Wińsko (dolnośląskie)
praca agenta ubezpieczeniowego
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Nadzór na brygadami pracowników, sporządzanie harmonogramów, rysunków technicznych, uczestnictwo w sporządzaniu kosztorysów ofert, uczestnictwo w planowaniu pracy w wydziale mechanicznym, nadzór, koordynacja i rozdział powierzonych do realizacji prac, prowadzenie prac zgodnie z zasadami BHP. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto do uzgodnienia. Praca na terenie woj. małopolskiego i śląskiego. Umowa o pracę na czas określony 6 mcy z możliwością przedłużenia. Możliwość pracy na dwie zmiany.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - USŁUGOWE "MEGA - REM" - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie wyższe (transport i logistyka, ekonomiczne); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programó informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów (negocjacje), sporządzanie ofert i warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzenie i poszukiwnaie firm i osób na szkolenie, oprawcowanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Trzebinia (małopolskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Opole (opolskie)
kierowanie strategią marketingową firmy, analiza rynku pod względem zapotrzebowania na produkty firmy, nadzór nad zespołem, analiza sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszowice (śląskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Mielec (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
planowanie, opracowywanie, organizowanie startegii i programów marketingowych do promocji szkoleń lotniczych, przyjmowanie interesantów oraz utrzymanie dobrych relacji, budowanie wizerunku firmy w mediach, pisanie tekstów reklamowych, wykonywanie innych zadań pokrewnych, czynnosci pomocnicze i doradcze w stosunku do innych stanowiskw firmie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Mielec (podkarpackie)
- Przygotowanie dokumentacji produkcyjnej (programy: AutoCAD, Tecla, Bocad), programowanie maszyn (program: Trutops). - Wynagrodzenie: od 3100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiecy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, dobra znajomość programu Auto CAD, znajomość programu Tecla, Bocad lub Trutops będzie dod. atutem. Mile widziana podstawowa znajomość języka niemieckiego lub angielskiego Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-730-38-35) w godz.: 7:30-15:30 lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-04 - Katowice (śląskie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
j. w.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zakupy materiałów- logistyka.
Metal Zbiorniki Norbert Tomaszewski - 2017-11-02 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ZAMAWIANIE TOWARU,KOTAKTY Z DOSTAWCAMI, DOSTAWA TOWARÓW DO PUNKTU
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedazowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)