SPECJALISTA DS. OBSŁUGI UMÓW Lubin oferta pracy J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI UMÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa bieżących umów (rozliczanie wpłat, monitorowanie płatności, podtrzymywanie relacji handlowych i budowanie nowych), pozyskiwanie nowych klientów (aktywna sprzedaż usług finansowych), współpraca z kancelarią prawną i komorniczą
Data publikacji: 2018-09-03
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa bieżących umów (rozliczanie wpłat, monitorowanie płatności, podtrzymywanie relacji handlowych i budowanie nowych), pozyskiwanie nowych klientów (aktywna sprzedaż usług finansowych), współpraca z kancelarią prawną i komorniczą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, mile widziane doświadczenie na pokrewnych stanowiskach, w sprzedaży pośredniej i/lub bezpośredniej, znajomość technik sprzedaży, zdolności negocjacyjne, komunikatywność, samodzielność, kreatywność, uczciwość, chęć do pracy i rozwoju, zdolność szybkiego uczenia się, bardzo dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 17, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2018
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie klientów,- Wyszukiwanie ofert i przetargów w branży ogrodniczej,- Kontakty z klientami,- Odpowiedzi na maile,- Obsługa strony sklepu internetowego.
Graden Store Beata Orłow - 2017-02-14 - Leżajsk (podkarpackie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, rozliczanie gotówki, sporządzanie raportów kasowych, wystawianie faktur i ich rozliczanie, sprzedaż towarów. Równoważny system pracy.Praca na ul. Świebodzkiej Wrocławkontakt z pracodawcą e-mail: kadry (at) igbpiast.pl w temacie e-mail proszę wpisać "Sprzedawca AŚ" lub 509 029 678
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Piła (wielkopolskie)
-
Skład Opału "PIEKIEŁKO" s.c - 2015-12-16 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych związanych z montażem instalacji wodnych,kanalizacyjnych i grzewczych.Malowanie urządzeń ciśnieniowych.
SCHOBELI.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Nozdrzec (podkarpackie)
Praca przy produkcji. Praca w godz. 6-14 w Kołobrzegu.
Sylwester Radoń CAFE MARONA GRUSZECKI - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży, projektowanie wzornictwa przemysłowego
"TECH-PLAST" MAŁGORZATA BOCHIŃSKA - 2017-03-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. szwedzkiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
pełna treść ogłoszenia o naborze dostępna na stronie internetowej www.ops.toszek.pl (zawiera listę załączników, jakie należy złożyć wraz z dokumentami aplikacyjnymi)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TOSZKU - 2017-04-28 - Toszek (śląskie)
Prowadzenie biura, pozyskiwanie i rekrutacja opiekunek osób starszych.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Nysa (opolskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, finansowej analizy projektów, aktywne wyszukiwanie funduszy unijnych: Lokalne, Krajowe, Europejskie, analizę przeznaczenia obiektu, poszukiwanie i analizę nieruchomości, rozliczanie środków unijnych, tworzenie dokumentacji konkursowej, kontakt z instytucjami zarządzającymi oraz administracją państwową, poszukiwanie i analizę różnych form przyciągania gotówki ( kredyty, fundusze inwestycyjne, private equity, venture capital).
Dorbud S.A. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Betoniarz
Ogrodzenia Betonowe P.Burzyński - 2017-09-04 - Breń (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych odbiorców na określone grupy odbiorców, promocja produktów w internecie
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-06-28 - Kościan (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
WARRIOR Krzysztof Gering - 2016-03-22 - Zblewo (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno biurowe, obsługa sekretariatu, korespondencja, kompletowanie dokumentacji księgowej, wprowadzanie do komputera program OPTIMA
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zamość (lubelskie)
Rozpoznawanie gatunków drewna oraz właściwy dobór drewna i materiałów drewnopodobnych do wykonywania różnych wyrobów.Ocena brakarska gatunków drewna i wartości technicznej drewna oraz materiałó drewnopodobnych.Właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonywania prac stolarskich i umiejętność posługiwania się tymi narzędziami.Okuwanie wyrobów stolarskich tóżnego typu okuciami.Naprawianie i odświeżanie mebli i wyrobów stolarki busowlanej.Obsługa i właściwe przygotowanie do pracy podstawowaych obrabiarek drewna: strugarek, frezarki, wiertarki.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraśnik (lubelskie)
- Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym- Bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- Koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji- Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- Przygotowywanie raportów o stanie zaawansowania budowy;- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej;- Sporządzanie dokumentacji powykonawczej oraz weryfikacja dokumentacji budowlanej;- Dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- Przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- Uczestnictwo w odbiorze poszczególnych etapów robót- Uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów;
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Ropczyce (podkarpackie)
Współpraca i kontrola firm zewnętrznych, dostarczających usługi IT (m. in. serwery, uoczta, telefony, strona www, rezerwacje, system biletowania i inne); wsparcie przy wyborze i zakupie sprzętu komputerowego, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna; arzĄdzanie przepływem urządzeń sieciowych, komputerowych i telefonicznych, ipregramawaniem i licencjami; weryfikacja potrzeb CNE w zakresie wdrażania nowych systemów informatycznych oraz ich wdrażanie; wsparcie współpracowników v obsłudze systemów/usług teleinformatycznych; przygotowywanie i opracowywanie liezbędnycli dokumentów oraz prowadzenie korespondencji; kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych; nadzór nad zakupami, wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień; rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie; wsparcie pracowników warsztatu w prostych macach konserwatorskich; ścisła współpraca z pozostałymi działami; obsługa wystaw nteraktywnych i infrastruktury budynku (przeglądy techniczne, obsługa usterek, emonty); kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-10-31 - Gdynia (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Skwierzyna (lubuskie)
Przewóz towarów
Daniel Samoraj DANTEX - 2016-09-22 - Przęsławice (mazowieckie)