SPECJALISTA DO SPRAW KADR Skwierzyna oferta pracy Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Data publikacji: 2017-01-17
Lokalizacja: Skwierzyna (lubuskie)
Pracodawca: Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIĘDZYRZECKA 15, 66-440 Skwierzyna, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń; sporzadzanie deklaracji ZUS; przyjmowanie pracowników.(sekretariat)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skwierzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skwierzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kurs kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
MIĘDZYRZECKA 15, 66-440 Skwierzyna, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Skwierzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skwierzyna
Ulica pracodawcy: MIĘDZYRZECKA
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: zakład hodowli i rozrodu zwierząt
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie ciągłości produkcyjneju, kierowanie zespołemj operatorów, usuwanie drobnych usterek, ustawanie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z klientami, nawiązywanie nowych kontaktów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Kraków (małopolskie)
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-04-21 - Gorzelin (dolnośląskie)
-Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych -Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług -Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną - Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych - Prowadzenie gospodarki odpadami w tym ewidencja, dokumentacja, archiwizacja i przekazywanie danych wyznaczonym osobom- Udział w planowaniu harmonogramów pomiarów elektrycznych i odgromowych, przeglądó PSG, prób szczelności instalacji gazowej- Wsparcie obsługi awarii w obiektach
HABITUS INTERNATIONAL RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej oraz naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Lublin (lubelskie)
nawiązywanie i kontynuowanie kontaktów z klientami,prowadzenie negocjacjii handlowych,sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie płac jednostki oświatowej w pełnym zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
reprezentowanie firmy podczas pierwszego spotkania z klientem, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, realizacja spotkań z klientami w celu prezentacji oferty i umówienia dalszego spotkania Brokera, analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji
kontakt przez OHP - 2015-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraków (małopolskie)
Praca administracyjno- biurowa przed monitorem ekranowym. Zakres zadań: uczestnictwo w przygotowaniu i realizacja projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzeniu skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków EFS oraz innych; nawiązywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami ze środowiska lokalnego i z zagranicy realizującymi zadania zbieżne z zadaniami OHP (w celu nawiązania współpracy, ,wymiany doświadczeń); pisanie autorskich projektów wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych z EFS oraz innych z zakresu aktywizacji zawodowej młodzieży do 25 roku życia, w celu umożliwienia zdobycia kwalifikacji zawodowych oraz nowych umiejętności; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Podlaska Wojewódzka KomendaOchotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2018-08-24 - Łomża (podlaskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
komunikacja z obywatelami Ukrainy oraz udzielanie niezbędnych informacji zatrudnionym pracownikom, wdrażanie oraz rozwój nowych, innowacyjnych rozwiązań marketingowych, współpraca z dostawcami i partnerami handlowymi, analiza skuteczności działań promocyjnych, planowanie materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-04-03 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
sprzedaż pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Lgota Wielka (łódzkie)
Przygotowywanie ofert przetargowych oraz kosztorysów na podstawie udostępnionych SIWZ i przedmiarów (Zamówienia publiczne); przygotowywanie zapytań ofertowych
PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" - 2016-08-16 - Piekary Śląskie (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Mispra Capital Sp. z o.o. S.K.A - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Opis stanowiska pracy:• realizacja procesu zakupów;• współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;• prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; • przygotowywanie zapytań ofertowych.Oferujemy:• Stabilne warunki zatrudnienia w Spółce notowanej na GPW w Warszawie, • Możliwość grupowego ubezpieczenia,• Dofinansowanie do karty sportowej Multisport,• Dofinansowanie do żłobków i przeszkoli,• Nagrody jubileuszowe.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)