SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIENIA I PŁAC Gorzelin oferta pracy METS sp. z o.o.

polskie prawo konstytucyjne garlicki
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIENIA I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
Data publikacji: 2016-04-21
Lokalizacja: Gorzelin (dolnośląskie)
Pracodawca: METS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-307 Gorzelin 18, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIENIA I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzelin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 2 lata doświadczenia w zawodzie, praktyczna znajomość przepisów z zakresu wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: METS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
59-307 Gorzelin 18, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzelin
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 05.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie towarów od dostawców z krajów Azji Południowej, dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego, tłumaczenie opisów produktów, prowadzenie aktywnego marketingu z wykorzystaniem sieci Internet (branża AGD).Przygotowtwanie ofert handlowych w języku URDU, PUNJABI.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Józefów (mazowieckie)
jw.
ŁAZIENKA W 10 DNI ROBERT KRÓL - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
-profesjonalna obsługa klientów-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert handlowych-realizowanie założonych planów-sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej;godz. pracy 7-15; okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-14 - Głobino (pomorskie)
Specjalista ds. marketingu i handlu.Zakres czynności: podejmowanie działań marketingowych, planowanie, koordynacja i realizacja. Poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Osoby zaintersowane pracą mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2018-01-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło;
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2018-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing, kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik
BUDOHIT Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PLInformacja o ofercie w sali H
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień, wprowadzanie do systemu, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o obowiązujace przepisy, udział w pracach komisji przetargowych, przygotowywanie planu zamówień publicznych.
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-11-23 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Bramki (mazowieckie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta, zamawianie towaru, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Zamość (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łódź (łódzkie)
Praca w salonie sprzedaży firmy telekomunikacyjnejProfesjonalne obsługa klienta (doradztwo, udzielanie informacji o ofercie, przyjmowanie zgłoszeń)Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych (telefony, pakiety internetowe itp.)Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Polski HR A-Trybut - 2018-06-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej lub inwestycji; sprawdzanie poprawności podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów i zakresie doradzania, przygotowywania i sprzedaży ofert turystycznych
Q&Q Sp. z o. o. - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertwspółpracy, rozwój działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pojazdów C+E po UE
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rogówko (kujawsko-pomorskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów dla kancelarii, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody oraz obsługa klientów. Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, komunikatywność. Wynagrodzenie będzie wypłacane w systemie prowizyjnym.
Kancelaria Prawna LEGATIS Sp. z o. o. - 2016-05-18 - Wejherowo (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
promowanie rynku mazowieckiego i podkrpackiego w Gudżaracie, przekonywanie firm i inwestorów indyjskich do inwestowania w Polsce, szczególnie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)