SPECJALISTA DRUKU CYFROWEGO WIELKOFORAMTOWEGO Wrocław oferta pracy MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA
Stanowisko: SPECJALISTA DRUKU CYFROWEGO WIELKOFORAMTOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: • Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PLInformacja o ofercie w sali H
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Robotnicza 66, 53-608 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKontakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PLInformacja o ofercie w sali H
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DRUKU CYFROWEGO WIELKOFORAMTOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali drukarze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali drukarze
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 3] : Odpowiedzialność i samodzielność[Umiejętność 2] : Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku( mile widziane)[Umiejętność 1] : WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE DRUKARZ, LUB POKREWNE(MILE WIDZIANE) ewentualnie przyuczenie do zawodu.
Nazwa pracodawcy: MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Robotnicza 66, 53-608 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Robotnicza
Numer budynku pracodawcy: 66
Profil działalności pracodawcy: RP.411-002/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali drukarze
Data dodania oferty pracy: 27.01.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami/dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- sporządzanie dokumentacji kadrowej,- sporządzanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2018-06-20 - Wieluń (łódzkie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne tj. administrowanie sklepem internetowym
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-12
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Jaworowa (mazowieckie)
obsługa i pozyskiwanie klientów odnośnie sprzedaży produktów bankowych
ROYAL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Chrzanów (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST" - 2017-06-18 - Pruszków (mazowieckie)
wysyłka produktów, listów, e-maili, ofert handlowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
Hofer GmbH & Co KG Spółka Komandytowa Oddział w Polsce - 2016-02-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń i wdrożeń na terenie całej Polski. Prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej. Budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z klientami.
MADKOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Gdynia (pomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych, koordynacja procesów logistycznych, uzupełnianie i dbanie o pełną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie, metkowanie, ważenie
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Chełmiec (małopolskie)
Transport sprzedawanych przez naszą firmę produktów i towarów do naszych klientów, obsługa codzienna samochodu, utrzymanie magazynu, porządek i ład w miejscu pracy.
Olszar Piotr Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy - 2017-10-24 - Radlin (śląskie)
aktywnasprzedaż produktów i uslug finansowych , realizowanie założonych planów sprzedazowych , pozyskiwanie nowych klientow Kasy , współudzial w organizowaniu dzialań marketingowych na lokalnym rynku pracy
SKOK Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST - 2017-08-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów w magazynie artykułów rolniczych
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przygotowywanie zamówień, koordynowanie przepływu korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Guzice (dolnośląskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Oczesały (mazowieckie)
Kontrola nad eksploatacją i konserwacją urządzeń pracujących pod ciśnieniem oraz dźwigowo-transportowymi. Komptetowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z paszportami maszyn i urządzeń produkcyjnych wraz z instrukcjami , przeglądami itp. Realizacja zaopatrzenia dla potrzeb działu mechaniczno-energetycznego.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, współpraca z dyrekcją użytkownika
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie stronami www, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, obsługa sklepu internetowego, tworzenie kampanii reklamowych, Adwords, fb, raportowanie Google Analitics, przygotowywanie newsletterów i e-mailingu
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)
Obsługa organizacji i administracji współpracy z zagranicą: umowy o współpracynaukowo-badawczaj, umowy o wymianie studencko-doktorskich z zagranicą. Organizacja pobytu gości z zagranicy. Oferta stypendialna DAAD. Sprawowanie funkcji koordynatorskich programu "ERASMUS +".
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Czuwanie nad płynnością finansową firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna - 2016-09-21 - Sopot (pomorskie)
Przygotowanie dokumentów oraz kompleksowe konsultacje w zakresie legalizaacji pobytu. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Raszyn (mazowieckie)
Prowadzenie efektywnej komunikacji z klientami droga mailową i telefoniczną dot. zakupu biletów lotniczych oraz wsparcie poczas podróży.
WNS Global Services (UK) Ltd. - 2018-01-19 - Gdynia (pomorskie)