SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU Sopot oferta pracy BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 080 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Sopot (pomorskie)
Pracodawca: BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Wojska Polskiego 9, 81-847 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 080 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2080 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sopot
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sopot
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sopot
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 080 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa kasy fiskalnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa poczty elektronicznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania: wykształcenie wyższe – zarządzanie lub ekonomia, biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego (w związku ze zwiększeniem ilości klientów z Rosji, Białorusi oraz Ukrainy), angielskiego, polskiego; komunikatywność, punktualność, dokładność, wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 14.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-11-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
Promocja działań Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie: bezpośrednia i stała współpraca w tym zakresie z: mediami ogólnopolskimi, w tym specjalizującymi się w sztukach wizualnych, mediami lokalnymi, portalami internetowymi, innymi podmiotami funkcjonującymi w obszarze promocji działań wystawienniczych,pozyskiwanie środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,koordynacja innych działań powierzonych przez przez bezpośredniego przełozonego lub Dyrektora PGS,prowadzenie rejestru wydatków w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełożonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek,stała współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS, w zakresie realizowanych przez nich działań statutowych.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2018-01-30 - Sopot (pomorskie)
TWORZENIE LIST ZAŁADUNKOWYCH I AWIZOWANIE DOSTAWTWORZENIE DOKUMENTÓW WYJAZDOWYCHBIEŻĄCZ KONTROLA ZAŁADUNKÓW I DOSTAW
FMT TOMTEQ Sp.z o.o. - 2018-02-12 - Łowęcin (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
WYKONYWANIE ZLECEŃ ŚLUSARSKICH I MONTAŻOWYCH , OBSŁUGA MASZYN I URZĄDZEŃ ŚLUSARSKICH, NANOSZENIE ZLECEŃ NA SYSTEM OPERACYJNYCH COMARCH ERP MODUŁ PRODUKCJA. ITP. Umowa zlecenie. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE KANDYDATÓW NA PRACOWNIKÓW GŁÓWNIE z TERYTORIUM EUROPY WSCHODNIEJ, PRZEPROWADZANIE ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, DOBÓR I KWALIFIKOWANIE OSÓB DO ZATRUDNIENIA, PILOTOWANIE PRZYJAZDU I ZAKWATEROWANIA NOWEGO PRACOWNIKA, KOORDYNACJA PROCESU ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWÓW, KONTAKT Z NOWOZATRUDNIONYMI PRACOWNIKAMI OBCOJĘZYCZNYMI
ESTE MARCIN MAJ - 2016-11-25 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć wychowania przedszkolnego, prace zlecone przez dyrektora w tym realizacja zajęć dodatkowych, pośredniczenie w kontaktach na poziomie szkoły, uczniów i rodziców. Oferta dostępna w slai C. Kontakt z pracodawcą- tel.: 516 161 113, e-mail: office (at) asw.org.pl
American School of Wrocław - 2018-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
WYTWÓRNIA CUKIERNICZA WALCZAK SP. J. - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie terapii, muzykoterapii, zajęć z mieszkańcami
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Turów (śląskie)
Obowiązki służby BHP
SECURA sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zdzieszowice (opolskie)
wg. stanowiska (umawiać się na rozmowę z pracodawcą telefonicznie), pierwsza umowa na 3/4 etatu, następnie jest możliwość całego etatu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wadowice (małopolskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów.Prowadzenie postępowań przetargowych.
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie lub wyższe; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wsparcie w realizacji zadań działu Employer Brandingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec ogłasza nabór na stanowisko: specjalisty ds. rozliczeń i sprawozdawczości w projekcie Centrum Wsparcia Rodziny w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń:-Prowadzenie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowej realizacji projektu.-Opracowywanie raportów, analiz, prognoz finansowych i planów wykorzystania budżetu.-Sprawozdawczość finansowa wobec Instytucji Pośredniczącej.-Opracowywanie dokumentacji zmian finansowych w projekcie.-Bieżąca kontrola wydatków z budżetu projektu.-Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji na zasadach określonych przez Instytucję Pośredniczącą.-Sporządzanie na podstawie ksiąg rachunkowych zestawień poniesionych wydatków.-Sporządzanie raportów wewnętrznych, finansowych na potrzeby realizacji projektu.-Sporządzanie i rozliczanie wniosków o płatność oraz końcowe rozliczenie projektu.-Nadawanie i odwoływanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu Projektu. Warunki zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony od stycznia 2017 r. do grudnia 2019 r. Praca w wymiarze 1/3 etatu
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-01-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Legnica (dolnośląskie)
Nauka:- wdrażania do realizacji bieżacych zamówień klientów,- obsługi systemów obsługi sprzedaży SUBIEKT,- sporządzania ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
jw.
FILIAGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
programowanie maszyn CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-02-18 - Marciszów (dolnośląskie)
Obsługa maszyn pakujących; miejsce wykonywania pracy Damnica oraz teren RP; wysokość wynagrodzenia brutto: 1850zł;
UKR-WORKER SP. Z O.O. SP.K - 2016-10-05 - Damnica (pomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)