SPECJALISTA DS. KADR Gdańsk oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR
Wynagrodzenie: 1 380 - 1 610 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
Data publikacji: 2018-03-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ubocze 3, 80-052 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 380 - 1 610 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 380 - 1 610 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, minimum roczne doświadczenie zawodowe, znajomość programów Office, spraw kadrowych, GPE. Miejsce pracy: Gdańsk - Orunia. Kontakt telefoniczny: 58 309 07 24 wew. 101, kontakt osobisty: Gdańsk, ul. Ubocze 3. Praca w godzinach 8-12, pon - pt.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Ubocze 3, 80-052 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Ubocze
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.03.2018
Oferta pracy ważna do: 11.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, czynności administracyjno-biurowe, wyjazdy służbowe, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowych;wymagana znajomość MS Excel i programów kadrowych, min. 1 rok doswiadczenia na podobnym stanowisku
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Chorzów (śląskie)
wyksz. zawodowe- kierunkowe,mile widziane doświadczenie na ww stanowisku
AUTO-SERWIS Tomasz Grzela - 2017-06-30 - Topola Mała (wielkopolskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Prochowice (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych firmy.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kamienica Polska (śląskie)
pakowanie pelletu - konfekcjonowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Brzeźnio (łódzkie)
Przygotowanie rozliczenia z ZUS-PŁatnik, Urzędem Skarbowym - PITy, lista płac, rozliczenia finansowo-księgowe. Zastępstwo na ok. 2 lata. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych dla kadry Inspektoratu oraz dowódców (zastępców) jednostek wojskowych (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu Wsparcia SZ.2. Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych na terenie kraju dla kadry Inspektoratu,3. Naliczanie zwrotu kosztów przejazdu żołnierzy zawodowych do miejsca zamieszkania członków rodzin, a także prowadzenie ewidencji w tym zakresie.4. Prowadzenie planu urlopów kadry Inspektoratu oraz dowódców jednostek (instytucji) bezpośrednio podległych Szefowi Inspektoratu.5. Prowadzenie i uaktualnianie rozliczenia nieobecności kadry Inspektoratu w sieciowym systemie ewidencji wojskowej SEW on-line oraz w elektronicznym systemie obiegu dokumentów SI ARCUS.6. Opracowywanie propozycji planu rzeczowo-finansowego wydatków bieżących Inspektoratu na materiały biurowe i eksploatacyjne sprzętu poligraficznego.7. Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dotyczących przepisów, zasad i norm dotyczących służby wojskowej żołnierzy zawodowych, w zakresie swoich kompetencji, prowadzenie szkoleń dla jednostek organizacyjnych Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny (docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych (głównie z Ukrainy). Tworzenie baz, organizacja przyjazdu pracowników, kwater, szkoleń, badań. Wdrażanie pracowników do pracy na stanowiskach.
DMK-WORK Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia - 2018-04-06 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRZYJMOWANIE I REALIZACJ AUMÓW, ZAMÓWIEŃ, WPSÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, ORAZ AGENCJAMI CELNYMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW SŁUZBOWYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JEZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ JEZYKA ROSYJSKIEGO
RADEX SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swarzędz (wielkopolskie)
sprzedaż art. elektrycznych
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-01-21 - Jawor (dolnośląskie)
- praca fizyczna: koszenie traw, składanie drewna
MECHANIKA POJAZDOWA USŁUGI LEŚNE KWIATKOWSKI SŁAWOMIR - 2016-06-21 - Gryźliny (warmińsko-mazurskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- przygotowywanie dokumentacji ogólno budowalnej- pomiary szczelności instalacji gazowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
sprzedaż internetetowa, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Świętno (wielkopolskie)
Przewóz palet ze spedycji do przedsiębiorstw, praca na terenie wojewodztwa warmińsko-mazurskiego
CONTRA Zuzanna Bartelik - 2016-09-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze papażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert, wysyłka maili i sms-ów, sprzedaż wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Dozór pracujących urządzeń, usuwanie drobnych usterek, prace prewencyjne (przeglądy maszyn i urządzeń), drobne remonty instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromechanicznych, naprawy oświetlenia, pomiary itd.
SCO-PAK S.A W RESTRUKTURYZACJI - 2017-10-30 - Orchówek (lubelskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)