SPECJALISTA DS ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Toruń oferta pracy PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
Wynagrodzenie: 3 500 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: chemia, ochrona środowiska, fizyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Chemik
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_1:
Pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Nazwa pracodawcy: PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy wysłać na email: biuro (at) ekomed.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.abba-ekomed.pl
Profil działalności pracodawcy: Firma zjamuje się recyklingiem.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 03.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOT. PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, STWORZENIE I AKTUALIZACJA PROCEDURY TWORZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MARKETING LUB POKREWNE, UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM, TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI REKLAMOWEJ JAKO KIEROWNIK PROJEKTU, PRACA NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJIAMI Z MEDIAMI, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW: ANGIELSKIEGO,ROSYJSKIEGO, UKRAINSKIEGO, POLSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2016-01-22 - Rybnik (śląskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, -sprzedaż artykułów meblarskich, -wprowadzanie danych do systemu
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2017-01-09 - Nawojowa Góra (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
kosztorysowanie, weryfikacja zamówień, przygotowywanie ofert Sala D
KAN-REM sp. z o.o. - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja imprez gastronomicznych, kateringowych. Praca w godz. 9-17, 13-21. Kontakt osobisty po uzgodnieniu terminu telefonicznie w godz. 9-17.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-03-30 - Słupsk (pomorskie)
badanie surowców i wyrobów gotowych, pobieranie próbek, prowadzenie nadzoru nad procesem wdrażania nowego wyrobu, nadzór nad reklamacjami, prowadzenie dokumentacji
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-07-25 - Mszczonów (mazowieckie)
Bezpośrednie wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, konfiguracja sieci LAN, WAN.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Zakup surowca drzewnego ( drewno z recyklingu, biomasa, zrzyny,zrębki, trociny) i drewna okrągłego (papierówka ) w przydzielonym muterenie. Obsługa dotychczsowej bazy dostawców i pozyskiwanienowych. Poszukiwanie nowych firm transportowych i placów w celuzmniejszenia kosztów zakupu surowca. Organizowanie transportuobcego ( prywatnych przewoźników ) i wystawiania zamówieńtransportowych Podpisywanie umów surowcowych i transportowych. Raportowanie pracy i konkurencji na przydzielonym terenie. Dbanie ostan techniczny powierzonego samochodu służbowego i innego sprzętufirmowego. Zgłaszanie i wyjaśnianie reklamacji za dostawy surowców drzewnych(jakościowe, ilościowe)
Silva Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mielec (podkarpackie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
obsługa magazynu, kontakt z klientami, obsługa reklamacji, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
LOGO Ewa Bodych - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
SKŁADANIE OFERT PRZETARGOWYCH - KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZŁOŻENIEM OFERTY.WYSZUKIWANIE I MONITOROWANIE PRZETARGÓW OGŁOSZONYCH W OBSZARZE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ.POZYSKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW.PROWADZENIE, UZUPEŁNIANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ (WYSZUKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WPROWADZANYCH ZMIAN, SIWZ, ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA).AKTUALIZACJA TABEL PRZETARGOWYCH ORAZ SPORZĄDZANIE PORÓWNAŃ CEN OFERTOWYCH.PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM DZIAŁU OFERTOWEGO.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2016-09-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przyjmowanie i ewidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowywanie zestawień do księgowości, przygotowywanie raportów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), stała kontrola magazynów.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabrze (śląskie)
Mompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowychw programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl.
UMET Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Iwiny (dolnośląskie)
czynności związane z reklamą i marketingiem w firmie, czynności biurowe
LECH RESORT & SPA - 2016-02-19 - Łeba (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/agencjami reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS),- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,- kontaktowanie się ze zleceniobiorcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów, media planów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych; wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę,- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi,- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług,- dobór treści reklamowanych produktów: tworzenie haseł i sloganów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Praca w projekcie niesprzedażowym, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, zdalna obsługa klientów firmy, budowanie długofalowych relacji z klientami.
Call Work Sp.z o.o. - 2016-08-26 - Opole (opolskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i kierowanie zapytań ofertowych do dostawców oraz negocjacje cen; analiza porównawcza ofert pod kątem kosztowym; analiza rynku zaopatrzenia materiałowego; sporządzanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie korespondencji i uzgodnień z podwykonawcami, inwestorami i urzędami; nadzór i odpowiedzialność za wyniki negocjacji techniczno handlowych; zaopatrywanie firmy w materiały budowlane potrzebne do realizacji budów.
P.H.U.PROFECTUS SP. Z O.O. NIEZDROWICE - 2016-09-21 - Niezdrowice (opolskie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów. Praca na umowę o pracę 39godz./mc.
Goldis sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)