SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Rybnik oferta pracy BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
Data publikacji: 2016-01-22
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jankowicka 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej, obsługa klientów w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych. Charakterystyka pracy: obsługa klietów w Biurze Ubezpieczeń - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, artystyczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jankowicka 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.01.2016
Data dodania oferty pracy: 22.01.2016
Oferta pracy ważna do: 22.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie bieżących prac eksploatacyjnych, konserwacyjnych, remontowych, montażowych i modernizacyjnych, pomiarów odbiorczych i eksploatacyjnych urządzeń instalacji elektroenergetycznych.
Firma Inżynierska EnCo Spółka Jawna K. Kufel, J. Synowiec - 2016-01-14 - Żywiec (śląskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Zajmuje się koordynowaniem procesu sprzedaży produktu lub usługi począwszy od analizy rynku i przygotowanie oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu lub usługi; odpowiada za realizację założonych planów sprzedażowych podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi praca w Lublinie
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Lublin (lubelskie)
j.w
TAURON EDYTA WALCZUK - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-09-18 - Raszyn (mazowieckie)
składanie zamówień, obsługa programu do formatyzowania, obsługa komputera, drukarki, wystawianie faktur oraz innych dokumentów, ustalanie daty dostarczania towaru i jego odbioru, obsługa telefonu, prowadzenie rozmów telefonicnzych
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
serwis urządzeń fiskalnych, oprogramowania i sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jerzykowo (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzedachpraca na umowę zlecenie 139 godzin w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta, bezpośredni konatkt z klientem francuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa Klienta, przedstawienie ofert produktów, udział w opracowywaniu materiałów promocyjnych, kontakst z serwisami branzowymi, poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, prowadzenie dokumetacji magazynowej; Praca w godz.7.00-15.00, Kontakt z pracodawca osobisty z CV w godz.7.00-15.00
S.Z.W.G. Guma Pomorska Sp-nia Pracy w Słupsku - 2016-09-16 - Głobino (pomorskie)
-
Sales Group Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Białystok (podlaskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
tworzenie i nadzorowanie procesów handlowych; przygotowywanie, prezentowaniei nadzorowanie ofert handlowych dla kielnta; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów i obsługa klienta na poszczególnych etapach procesu sprzedaży i realizacji projektu; rozwijanie relacji współpracy z nowymi oraz dotychczasowymi klientami; kierowanie i nadzorowanie kompleksową realizacja projektów; kierowanie i zarządzanie zespołem ludzi w zakresie prowadzonych projektów; wspieranie działań marketingowo-handlowych
Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków S.A - 2015-11-25 - Stąporków (świętokrzyskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nazdzór technologiczny nad normowaniem procesów technologicznych oraz procesów produkcji, tworzenie i nadzór nad dokumentacją technologiczną, projektowanie i wdrażanie nowych wyrobów, kalkulacje wyrobów, rozwiązywanie bieżących problemów produkcji; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne - technologia drewna mile widziana, doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, znajomość programu AUTO-CAD,mile widziana znajomość języka niemieckiego, angileskiego na poziomie komunikacyjnym
INVADO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Dzielna (śląskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Czarnowice (lubuskie)
obsługa współpracy w zakresie dostaw surowców i materiału do produkcji z kontrahentem
W&W POLSKA Sp.z o.o. Lubsko - 2017-09-22 - Lubsko (lubuskie)
Obsługa klientów uzyskujących dochody za granicą - szczególnie marynarzy. Kontakt z Urzędem Skarbowym. Przygotowywanie pism o ograniczenie pobranych zaliczek.
Easy Ocean Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
Realizacja zadania zgodnie z przepisami prawa pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowej, listy płac, ZUS, US, sprawozdania
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Winiarach - 2018-05-10 - Winiary Dolne (świętokrzyskie)
ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-08-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzenie relacjami z japońskimi klientami i dostawcami, korespondencja służbowa w języku japońskim
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
-Obsł. zamówień w sklepie,- Obsł. wysyłek,- Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie warunków sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)