SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA Pruszków oferta pracy SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
Data publikacji: 2017-06-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 36, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynek lokalny. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia umowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytutach finansowychm znajomość produktów finansowych.
Nazwa pracodawcy:
SKOK SPÓŁDZIELCZA KASA OSCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "PIAST"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 36, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2017
Data dodania oferty pracy: 16.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż. Sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m. in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych. Sprzedaż produktów multimedialnych. Sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych. Telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową. Wysyłka ofert drogą elektroniczną. Ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM. Monitoring należności. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto (w tym prowizja od sprzedaży, premia targetowa indywidualna i grupowa). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, druga umowa - 12 miesięcy, trzecia umowa - 21 miesięcy, czwarta umowa - czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w tele-sprzedaży, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność użycia odpowiedniej argumentacji.
ELAMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
planowanie produkcji - rozpisywanie receptur, konsultacje z dostawcami, negocjacje warunków dostaw
BREX Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Strzegowo (mazowieckie)
tworzenie okresowych planów produkcyjnych,nadzór nad przebiegiem planowanej produkcji,tworzenie baz danych wspomagających systemy planowania produkcji i tworzenie tych systemów,koordynacja działań w zakresie kooperacji czynnej i biernej.
HYDRO-VACUUM S.A. - 2017-08-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
samochody osobowe
Ryszard Flaga F.H.U. AUTO-EKO-GAZ-METAL - 2015-12-02 - Skrzyszów (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie danych do sprawozdańfinansowych, prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, prowadzenie dokumentacjidot.płac, ZUS,dodatków, nagród, prowadzenie spraw związanychz urlopami i czasową niezdolnością do pracy, prowadzenie spraw socjalnych, dokumentowanie szkoleń i narad pracowników
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Wolsztyn - 2018-08-27 - Wolsztyn (wielkopolskie)
produkcja elementów z kamienia naturalnego, kompozytu, konglomeratu i spieków kwarcowych przy użyciu urządzeń i maszyn kamieniarskich oraz montaż tych elementów
"COIK" S.C. Jerzy Strycharczyk, Agnieszka Dygas - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Organizowanie zaopatrzenia, przyjęcie dostaw, przygotowanie produktów do sprzedaży, obsługa klienta, zawieranie transakcji sprzedaży. CV składać w siedzibie tut. Urzędu w pok.103
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Jarocinie - 2017-06-13 - Jarocin (wielkopolskie)
wyksz. min. średnie, doświadczenie na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B
P.P.H.U. MEBLE Woźniak Plus - 2015-11-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
kierowca
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-03-22 - Kwidzyn (pomorskie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy lub telefoniczny kontakt z klientem w językach: angielskim, rosyjskim, niemieckim, polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, rozliczanie wydatków, wydawanie odzieży pracowników, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca handlowa z partnerami w zakresie docelowego importu towarów z Indii
METRO ASSOCIATES Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Jaworzno (śląskie)
aProwadzenie projektów, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi.Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową.Definiowanie ryzyk projektowych.Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac.Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac.Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac powstającymi w obszarze.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe, wymagana jest dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)doświadczenie w zakresie planowania logistycznegoumiejętność zarządzania zespołemdyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, umiejętność myślenia koncepcyjnego, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja własnej pracypraca polegać będzie na planowaniu i organizowaniu transportu (lądowego i lotniczego)1 zmianawynagrodzenie: 2774,96 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
ZAŁADUNEK TRANSPORT ROZŁADUNEK, ROZLICZENIE Z DOKUMENTACJIPraca na terenie Dolnego Śląska
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) - 2017-02-27 - Luzino (pomorskie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon).
GENERAL NEW PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości. Wymagania: wykształcenie min. średnie - rachunkowość-finanse, min. 1 rok doświadczenia, obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość przepisów podatkowych.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-08-25 - Wejherowo (pomorskie)
-
Biuro Rachunkowe Rachmix Anna Ziomkowska - 2018-04-23 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleńPozyskiwanie Klientów.Kontakt z obecnymi Klientami.Przygotowywanie ofert handlowych.Obsługa biura.
INCLUDE Akademia Norbert Waszak - 2016-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, kompleksowa obsługa klientów w zakresie prowadzenie kont i rachunków bankowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
MAREK MIKRUT PROMIBO - 2016-02-26 - Nysa (opolskie)