SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Bytom oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. pracy 8-12
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia, prawo jazdy, biegła znajomość programu Office, znajomość j. czeskiego i rosyjskiego- główny wykonawca oraz kierownik budowy jest czesko i rosyjskojęzyczny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie+ dokumenty aplikacyjne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Łagiewnicka
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 14.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, sterowanie procesami adaptacji nowego pracownika, stosowanie
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kodeksem pracy, kodeksem cywilnym i przepisami wykonawczymi
Przedsiębiorstwo Transportowo-Spedycyjne Tks-Trans Sp. z o.o - 2018-02-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne przygotowywanie projektów rekrutacyjnych Przygotowywanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk Zarządzanie relacjami z klientem zewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekuterami, managerami Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów Przeprowadzanie telefonicznychc rozmów rekrutacyjncych z uwzględnieniem określonych kryteriów Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych Opracowywanie nowoczesnych strategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
ubój, rozbiór drobiu
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Tchórzowa (mazowieckie)
-przyjmowanie i obsługa rezerwacji indywidualnych;-podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami;-realizacja planów sprzedaży;-terminowe i dokładne potwierdzanie rezerwacji;-sprzedaż, zlecanie i ustalanie dodatkowych usług hotelu zamawianych przez gości;-ścisła współpraca z pozostałymi działami hotelu;-sumienne i terminowe wykonywanie powierzonych czynności;-praca zgodna ze standardami i procedurami firmy.Wymagana dobra znajomość jezyka niemieckiego lub angielskiego.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
ADET Firma Audytorsko-Księgowa Eugeniusz Adamski - 2017-12-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczków (dolnośląskie)
• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)
wycena aluminiowych konstrukcji fasadowych, okiennych oraz drzwiowych, przygotowywanie rysunków produkcyjnych
ALUMIC S.A. - 2018-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi. Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy.Pracować w elastycznym wymiarze godzin.Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej.Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach.Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie Zgłoś się do nas!Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof).Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów.Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie.Stabilne zatrudnienie.Znasz język francuski na poziomie min. B2Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury.Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyćNie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-06-09 - Kornice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie analizy rynku, konkurencji produktowej oraz trendów w branży, zgodnie z profilowaną ofertą; określanie celów marketingowych i monitorowanie wykonania planów sprzedaży; nawiązywanie kontaktów z klientami, prowadzenie wstępnej analizy potrzeb; przygotowywanie i dostarczanie oferty wstępnej; kierowanie fazą wyboru rozwiązania przez klienta oraz opracowywanie planu wdrożenia produktu; przygotowywanie, dostarczanie, prezentowanie i negocjowanie oferty końcowej rozwiązania dla klienta; przygotowywanie umów i udział w ich negocjowaniu (określenie okresu opieki posprzedażowej oraz zasad serwisu); nadzorowanie procesu dostarczania produktów, realizacji usług wdrożeniowych, wsparcie podczas indywidualizacji produktu
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Łódź (łódzkie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wałcz (zachodniopomorskie)
kontrola części w procesie produkcyjnym, sprawdzanie i określanie jakości wyrobów, uzupełnianie dokumentacji, obsługa urządzeń pomocniczych w procesie kontroli
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radomsko (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, aktywne poszukiwanie kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, wykonywanie zadań związane z procesem zatrudnienia pracownika, współpraca z innymi działami firmy.
EUROJOB24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Brzesko (małopolskie)
Wprowadzanie i realizowanie zamówień, nawiązywanie relacji z kilentami.
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klienta w serwisie samochodowym, przyjęcie samochodu do naprawy, rejestr wykonywanych czynności doradctwo techniczne
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w charakterze członka komisji, sporządzanie dokumentów i korespondencji z zakresu zamówień publicznych, przygotowywanie umów w sprawie zamówień publicznych prowadzonych w trybach przetargowych, w porozumieniu z komórkami merytorycznymi, sporządzanie wniosków i ogłoszeń kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych, publikowanych na stronie internetowej NOSG, wydawanie dyspozycji o przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, zwrocie lub zatrzymaniu wnoszonego przez wykonawców wadium, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i dziennika ewidencji telegramów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-07-25 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie prac porządkowych
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łobżenica (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE;•PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI;•KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH – PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ I ROZLICZANIEM PROJEKTU UE;•MONITORING I FORMALNY NADZÓR NAD PROCESEM REALIZACJI PROJEKTU POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z UMOWĄ O DOFINANSOWANIE;•OPISYWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNIJNYMI – BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA I SPORZĄDZANIE KORESPONDENCJI Z IP/IŻ;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
LPP S.A. - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek mechaniczny); zdolność do pracy na wysokości; dobry stan zdrowia; znajomość zagadnień z dziedziny mechaniki; planowanie, nadzorowanie i rozliczanie przeglądów i remontów urządzeń dźwigowych w tym odbiorów UDT; zamawianie części zamiennych; kierowanie pracownikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FERROSTAL ŁABĘDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gliwice (śląskie)
- Wprowadzanie dokumentów do ksiąg rachunkowych (program FK). Obliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych. Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży, uzgadnianie kont VAT, (w tym przygotowanie i kontrola miesięcznych deklaracji VAT). Przyjmowanie, wydawanie oraz prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania. Wystawianie faktur sprzedażowych. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Muzeum. Obsługa elektronicznego systemu bankowego. Prowadzenie kasy gotówkowej. Kontrola należności, wystawianie not odsetkowych. Przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych.- Wynagrodzenie: 2100 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Rachunkowość, Finanse, Podatki, Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości, mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury. Wymagana umiejętność obsługi programu FK, umiejętność rozliczania podatku VAT. Wymagana znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego, VAT. Mile widziana dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywaną pracę, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114, 32-281-82-94 w. 114) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2016-11-10 - Bytom (śląskie)