SPECJALISTA DS. ALOKACJI Gdańsk oferta pracy LPP S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ALOKACJI
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: LPP S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 39/44, 80-769 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ALOKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 letnie doświadczenie zawodowe, znajomość rynku rosyjskiego, biegła znajomość języka rosyjskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 58 76 96 909.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: LPP S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Łąkowa 39/44, 80-769 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: lpp.com.pl
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 04.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
-bieżąca obsługa sekretariatu -rejestrowanie zdarzeń księgowych w systemieERP Optima -wprowadzenie do systemu bankowego przelewów bankowych iksięgowanie wyciągów bankowych,prowadzenie kasy firmowej i preliminarza-współpraca z firmami zewnętrznymi -inne
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie zamowień, kontrola jakościowa i ilościowa dostaw towaru, wykładanie towaru i dbanie o prawidłową ekspozycję produktów, organizacja pracy pracowników podległego działuGodziny pracy: od6.00 do 14.00, od 14.00 do 22.00praca- Kanafojskiego 6 Narcyzowa 1a
CARREFOUR Polska Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prace związane z księgowością i płacami
Marcin Liszewski Kancelaria Doradztwa Podatkowego - 2018-03-27 - Kłobuck (śląskie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny:516004848.Praca na pełny etat w systemie jednozmianowym w godz.7:00-15:00.Zakres obowiązków według stanowiska.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-21 - Andrychów (małopolskie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Ewidencja dokumentów księgowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wykonywanie innych zleconych obowiązków.
PRO-INHUT Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca z dokumentami księgowymi, zestawienia, raporty
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp.Zo.o. w Kańczudze - 2016-05-06 - Kańczuga (podkarpackie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
tynkowanie, szpachlowanie,malowanie
CCV Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Radom (mazowieckie)
dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu, szybka reakcja na awarie i usterki, dokonywanie napraw, które można zrobić we własnych zakresie, kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą kontorla poprawności wykonywanych zleceń i ich odbiór, prowadzenie dokumentacji technicznej, pilnowanie przeglądów technicznych
CARREFOUR POLSKA SP.Z O.O. - 2016-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie projektów tworzenia wyrobu, zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta, obsługę przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doskonałą znajomość wymagań obsługiwanych klientów, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami, kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, aktywna promocja działań i działań i produktów firmy, działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów
Spółdzielnia SIP ZPCH - 2017-12-04 - Krosno (podkarpackie)
doradztwo technologiczne w zakresie produkcji zwierzęcej: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE; wdrażanie i upowszechnianie nowoczesnych metod hodowli zwierząt; pomoc w dostosowaniu gospodarstw do standardów i wymagań w zakresie produkcji zwierzęcej; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2018-05-04 - Łomża (podlaskie)
Wyliczenie wysokości odszkodowań w specjalistycznym systemie informatycznym. Praca w godzinach 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2016-11-03 - Płock (mazowieckie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
BUdowanie i utrzymanie pozytywnej relacji z klientem, realizacja planów i celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Malbork (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr w Gdańsku - 2018-03-05 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Niepołomice (małopolskie)
Branża: produkcja systemów uzdatniania wody.Realizacja sprzedaży towarów do klientów, pozyskiawanie nowych klientów, analiza ofert konkurencyjncyh, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów, współpraca i negocjacje z kupacmi sieci handlowych, kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji produktów, realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku , produktów i konkurencji , reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie raportów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)