SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ. Łomża oferta pracy STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ.
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
Data publikacji: 2018-05-04
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu, prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych, współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD, wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego.Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko pracy: Specjalisty ds. obsługi administracyjno biurowej. Za datę wpłynięcia oferty uznaję się datę dostarczenia do Biura Stowarzyszenia. Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi do dnia 22.05.2018 r
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO -BIUROWEJ.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne/niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, z zakresu rachunkowości i finansów), predyspozycje osobowościowe samodzielność, innowacyjność, kreatywność, sumienność, terminowość załatwiania spraw, dyspozycyjność, obowiązkowość, umiejętność nawiązywania kontaktów, w tym zarządzania zespołem, chęć podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia, podstawowa znajomość tematyki funkcjonowania organizacji pozarządowych, w tym przepisów prawa: o stowarzyszeniach, działalności pożytku publicznego i wolontariacie, umiejętność posługiwania się aktami prawnymi, znajomość zasad polityki strukturalnej Unii Europejskiej.Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie uzupełniające z zakresu zarządzania projektami UE lub pokrewne, doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, m.in. w zakresie wspierania rozwoju obszarów wiejskich, znajomość w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie) przynajmniej jednego języka roboczego Unii Europejskiej, prawo jazy kat. B, doświadczenie i znajomość wdrażania i aktualizacji dokumentów strategicznych o zasięgu lokalnym/ regionalnym.
Nazwa pracodawcy: STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys (cv), kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr, poz. 1182 ze zm.) inne dodatkowe dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w terminie do dnia 17.05.2018 r. pod adresem: Stowarzyszenie ,,Sąsiedzi , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża.Wzór oświadczenia o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;Ja niżej podpisany (a) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do procesu rekrutacji przez Stowarzyszenie ,,Sąsiedzi, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.Niniejszym oświadczam, iż przyjmuje do wiadomości:a/ administratorem zebranych danych osobowych jest Stowarzyszenie ,,Sąsiedzi z siedzibą w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 1/27,b/ dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do celu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom, c/ posiadam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianiad/ podanie danych jest dobrowolne, niemniej jednak odmowa jest równoznaczna z rezygnacją z procesu rekrutacji. (podpis kandydata)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Adres strony pracodawcy: www.lgd-sasiedzi.pl
Ulica pracodawcy: Szosa Zambrowska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: organizacja członkowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.05.2018
Data dodania oferty pracy: 04.05.2018
Oferta pracy ważna do: 17.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prognozowanie zmian w środowisku wynikających z działalności gospodarczej człowieka, sporzadzanie raportów i opracowań dot. wpływu przedsięwzięcia na środowisko.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy. Sporządzanie dokumentacji kadrowej. Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Prowadzenie akt osobowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wiązowna (mazowieckie)
Sprzedaż towarów,obsługa kasy fiskalnej,prace porządkowo-magazynowe.
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Kutno (łódzkie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)
jak w załączniku
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
opracowanie danych modernizacji ewidencji gruntów i budynków,oraz opracowanie danych geodezyjnych sieci uzbrojenia terenu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Gorlice (małopolskie)
Kontrolowanie wytworzonego produktu.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie na uczelni w godzinach porannych. Kontakt e-mail: praca (at) uwr.edu.pl.
Uniwersytet Wrocławski - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- systematyczne pozyskiwanie nowych klientów z wyznaczonego terenu- tworzenie ofert, zamówień, przygotowywanie raportów sprzedaży- spotkania z potencjalnymi klientami- realizację powierzonych zadań i celów.Kontakt kandydatów poprzez wysłanie CV mailem: biuro (at) proautomatic.pl.
PRO AUTOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami
PHU Masterclean - 2018-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
Res Motors Sp.z o.o/ Sprzedaż i wynajem samochodów - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa giełd internetowych, wystawianie faktur
Łukasz Sznigir Eko-Trans - 2017-03-02 - Sobczyce (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2017-01-10 - Pszczew (lubuskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Raciszyn (łódzkie)
Realizacja projektów ekspozycji towarów, poprzez wykładnie produktów zgodnie ze standardem sieci detalicznej
KRAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Modła Królewska (wielkopolskie)
-kompleksowa obsługa klientów w zakresie transakcji kupna/ sprzedaży /najmu i wynajmu nieruchomości-pozyskiwanie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości-prezentacja nieruchomości-koordynowanie aspektów formalno-prawnych zawieranych transakcji,-praca w biurze i prezentowanie ofert w terenie-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz relacji z klientami- Tworzenie ofert marketingowych
JP Nieruchomości JUSTYNA PELC - 2017-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, doświadczenie min. 2 lata na w/w stanowisku ( masaże i zabiegi orientalne), certyfikaty potwierdzające w/w kwalifikacje, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność- wykonywanie masaży : tajski, olejkami, stóp, wykonywanie zróżnicowanych masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich. Ogólny zakres obowiązków: wykonywanie masaży opartych na tradycji krajów azjatyckich w tym masaż tajski, całego ciała, olejowy, refleksologia stóp.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Lublin (lubelskie)
analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,zajmowanie się wszelką formą reklamy produktów Firmy: projektowanie ulotek, banerów, gadżetów reklamowych, redagowanie i zlecanie reklamy radiowej i telewizyjnej, współpraca z agencjami reklamowymi itp.,projektowanie katalogów z produktami firmy,organizacja szkoleń branżowych dla kontrahentów,pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, przedstawianie oferty klientom, wystawianie FV, listów przewozowych itp.,udział w wydarzeniach branżowych,dbałość o utrzymanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
PPHU "STALMARK" MAREK KUŹMA - 2016-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad surowcami do produkcji chałwy i miazgi, kontakty z kontrahentami z Turcji, praca z pracownikami turecko-języcznymi.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
Organizacja znakowania produktów, projektowanie oraz drukowanie etykiet, obsługa edytora etykiet, współpraca z innymi działami w firmie.
SABA Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Płock (mazowieckie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.
Centrum Szkolenia Policji - 2016-11-02 - Legionowo (mazowieckie)
Stacjonarna i mobilna obsługa klientów Orange Polska
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Leszno (wielkopolskie)