SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PLACOWYCH Pszczew oferta pracy Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PLACOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych

Data publikacji: 2017-01-10

Lokalizacja: Pszczew (lubuskie)

Pracodawca: Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 5, 66-330 Pszczew, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Pilnowanie obowiązku badań lekarskich, szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PLACOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Płace-zasady naliczania

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość prawa pracy

Nazwa pracodawcy:
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 5, 66-330 Pszczew, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: międzyrzecki

Gmina pracodawcy: Pszczew

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pszczew

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 10.01.2017

Oferta pracy ważna do: 09.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - do 2 100 PLN

budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY (1/2 ETATU) - 1 300 - 1 710 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 2 800 PLN

-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA OPON CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS TURYSTYKI - od 2 300 PLN

ZAPEWNIENIA WSZYSTKIM KLIENTOM WYSOKIEGO POZIOMU OBSŁUGI, ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, PREZENTACJA OFERTY, SPRZEDAŻ I OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA, ZAKŁADANIE REZERWACJI W SYSTEMIE REZERWACYJNYM, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE, WIEDZA TURYSTYCZNA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W TURYSTYCE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB/I J.NIEMIECKIEGO;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 606428088
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ANGEL Angelika Gołaś - 2016-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM. - od 2 800 PLN

Zarządzanie Funpage, profilami i grupami w różnych kanałach social mediaZarządzanie kampaniami i akcjami;Odpowiedzialność za zawartość - tworzenie treści, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-11-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZARZĄDU, KADR I ADMINISTRACJI OŚWIATY - od 2 300 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA, TŁUMACZ POLSKO-NIEMIECKIEGO CENTRUM WSPÓŁPRACY Z SIEDZIBĄ W ŚWIECKU WYDZIAŁU GRANICZNEGO - od 2 636,49 PLN

-tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-28 - Świecko (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 050 PLN

obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 4 000 PLN

pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

kontakt z klientem, wprowadzanie faktur, współpraca z magazynem
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2018-04-23 - Pawłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH- MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

utrzymywanie i modernizacja majątku w zakresie urządzeń i instalacji, prowadzenie gospodarki magazynowej, inwentaryzacja majątku spółki, pozyskiwanie i analizowanie informacji technicznych
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZATRUDNIANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - od 3 000 PLN

wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 1 500 PLN

Zadania na stanowisku:- Przygotowywanie ofert handlowych na podstawie danych przekazanych przez klienta- Współpraca z zespołem technicznym- Wsparcie działu techniczno-handlowego- Koordynacja realizacji złożonych zapytań ofertowych- Budowanie satysfakcji Klienta
2 Handle Polen Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kurza Góra (wielkopolskie)

FRYZJER - od 2 300 PLN

Strzyżenie włosów, stylizacja, zmiana koloru włosów oraz pomoc w tworzeniu nowego wizerunku klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Pass (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa sklepu internetowego- branża motoryzacyjna, poszerzanie bazy klientów.
MOTO-DYNAMIC MACIEJ ŁACH - 2018-02-23 - Luborzyca (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

sprzedaż leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 600 PLN

realizacja polityki sprzedażoej firmy, udzia w postępowaniach przetargowych, składanie ofert, rozmowy handlowe
NIRO SP. Z O.O. - 2018-06-14 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w sklepie.Wykształcenie min. gimnazjalne. Orzeczenie o posiadanym stopniu niepełnosprawności.
COMEX PH K I W WCISŁO SP JAWNA - 2016-04-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA W GRUPIE RATOWNICTWA CHEMICZNO-EKOLOGICZNEGO - STAŻYSTA - od 2 100 PLN

Służba w Państwowej Straży Pożarnej w Płocku. Praca w systemie zmianowym 24/48 godzin. Więcej informacji na temat oferty można uzyskać pod numerem tel.: 24 366-78-17.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)

PIZZERMAN - od 1 850 PLN

wypiek pizzy, może być również osoba do przyuczenia
Smażalnia - Bar ŁAJBA Remigiusz Szewczyński - 2016-09-09 - Stegna (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

organizowanie sieci sprzedaży; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami; monitorowanie na bieżąco rynku.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)