SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Skawina oferta pracy GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
Data publikacji: 2017-07-18
Lokalizacja: Skawina (małopolskie)
Pracodawca: GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 87a, 32-050 Skawina, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów, negocjacje i sporządzanie umów, kontrola dostaw, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skawina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skawina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Język rosyjski w stopniu komunikatywnym.Wymagana znajomość branży budowlanej, wykończeniowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
GOLDEN TILE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Sikorki 23, 31-589 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny lub e-mail + skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: biuro (at) goldentile.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Sikorki
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2017
Data dodania oferty pracy: 17.07.2017
Oferta pracy ważna do: 16.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie i gromadzenie korespondencji, dokumentów urzędowych (również w jęz. angielskim), wysyłka korespondencji firmowej, zapewnienie prawdiłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/insrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowywaniu tekstów i inne zadanie zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, zbieranie zapotrzebowania na mat. biurowe od kierowników działów, zamawianie mat. biurowych, zapewnienie mat. biurowych niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecanie w prasie płatnych ogłoszeń, organizowanie imprez okazjonalnych i sympozjów, i inne zlecone przez przełożonych
LFC Spółka z o.o. - 2016-08-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
tworzenie oferty handlowej, kontakt z dostawcami, organizowanie zaopatrzenia, realizowanie zamówień klientów, sporzadznie dokumentów sprzedaży, planowanie promocji
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Złotów (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzorowanie, pzygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników, bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży ( kontakt z pracodawcą tel : 722337773 )
Enforest Sp.zo.o - 2017-06-21 - Wińsko (dolnośląskie)
-Pomoc przy prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów,-Pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- Analiza poprawności dokonywanych zapisów,- Pomoc w porządzaniu zeznań podatkowych - kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa komputera z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania backupem. Obsługa programów komputerowych.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, osoba do przeszkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych, obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych, tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych, monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta. Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-03-02 - Nędza (śląskie)
Profesjonalana i kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy.Fachowe doradztwo produktowe (stolarka okienne i drzwiowa).Wykonywanie pomiarów na budowach.Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy.Realizacja planów sprzedaży.Dbałość o prawidłową ekspozycję towarów.
BEMA-RES Marek Bednarz - 2016-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, przygotowywanie raportów, sprawozdań, przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie dokumentów służbowych
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów z branży (elementy złączne), udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe, kontakt z dostawcami (celem ustalenia cen dla ofert), pozyskiwanie nowych klientów, udział w targach branżowych, wprowadzanie zamówień od klientów do systemu (Symfonia). Praca stacjonarna, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-12 - Mazańcowice (śląskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, zarządzanie stroną internetową (grafika, pozycjonowanie), wsparcie marketingowe sprzedaży.
BOUWMAN GASTRO INSTAL Spółka z o.o. - 2018-02-06 - Żmigród (dolnośląskie)
gormadzenie informacji rynkowych, wdrożenie strategii i metod promocji, analiza potrzeb klientów , przygotowanie ofert handlowych, sprzedaż usług i kontakt z klientami
PCKK JOLANTA RATYŃSKA - 2017-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
•WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH•KOMUNIKATYWNOŚĆ ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM•DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY•MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa biurowa firmy, obsługa klepu internetowego, załatwianie formalności firmy w Urzędzie Skarbowym, Urzędzie handlu i Jakości, przywracanie wag do legalizacji, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2015-11-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej, rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń, przygotowywanie list płac. Prowadzenie rozliczeń i korespondencji z ZUS, US, GUS, PFRON, komornikiem. Bieżąca obsługa pracowników
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Przeworsk (podkarpackie)
nadzór i kontrola nad bieżącymi sprawami związanymi z ochroną środowiska i gospodarką odpadami
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-10-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z organizacją pracy w piekarni, przygotowanie ciasta, frmowanie chleba i bułek, wypiek pieczywa.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Turbia (podkarpackie)
obsługa klientów sklepu internetowego , 1 zmiana : 10.00-18.00
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-01-07 - Zasutowo (wielkopolskie)
- dobór materiałów do obróbki,- monitoring funkcjonowania pozszcególnych maszyn,- utrzymanie urządzeń w dobrym stanie technicznym,- okresowe badania techniczne maszyn,- prace serwisowe,- regulacja i programowanie urzadzeń służących do obróbki,- opracowywanie procedur i norm wykorzystania maszyn,- nadzór nad procesem obróbki materiałów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE TUDAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-11 - Chełm (lubelskie)
PROWADZENIE ZAKUPÓW NA POTRZEBY REALIZOWANYCH PROJEKTÓW, ROZLICZANIE KONT, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, DBAŁOŚĆ O PROCEDURY I PRZESTRZEGANIE ZAPISÓW USTAWY O ZAMÓWIENIACH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OBSŁUGA PAKIETU MS-OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 5 LAT, W TYM 2 LATA NGO
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
rejestrowanie przepływu towarów, prowadzenie analiz ruchów magazynowych , współpraca w realizowaniu projektów logistycznych, prowadzenie ewidencji i kontrola zużycia surowców i materiałów wewnątrz firmy, sporządzanie rozliczeń
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A. - 2018-08-30 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Rehabilitacja i fizjoterapia osób niepełnosprawnych fizycznie i umysłowo
Caritas Diecezji Drohiczyńskiej Warsztat Terapii Zajęciowej - 2019-01-24 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania, wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych, oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach związanych z instalacją sprzętu i jego utrzymaniem, wsparcie przy zakupie i utrzymaniu sprzętu okołotechnicznego na terenie placówki
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Poznań (wielkopolskie)
*utrzymanie kontaktów z istniejącymi dostawcami surowców*przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych*zestawianie i analizowanie zebranych ofert z rynku*nadzorowanie terminowości i jakości dostaw surowców*realizacja planów zakupowych*ścisła współpraca z obszarem produkcji*raporowanie do kierownika Działu Surowcowego
HORTEX HOLDING S.A. - 2016-04-04 - Skrzyńsko (mazowieckie)