SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Gdańsk oferta pracy PHU Masterclean

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: do 13,7 PLN

Zakres obowiązków: - wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami

Data publikacji: 2018-08-11

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: PHU Masterclean

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sztormowa 7H/1A, 80-335 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt i pracę obcokrajowców- aktywna rekrutacja pracowników- opieka nad pracownikami zagranicznymi- wyszukiwanie lokali mieszkalnych i pośredniczenie pomiędzy właścicielami a pracownikami- pomoc przy relokacji pracowników wraz z rodzinami

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13,7 PLN

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13,7 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2018

Data zakończenia pracy: 13.08.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: adaptacja nowych pracowników

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia, dobra znajomość obslugi komputera (programy biurowe), umiejętność aktywnego poszukiwania lokali mieszkaniowych dla pracowników, znajomość przepisów dot. legalizacji pobytu obcokrajowców, wypełnianie dokumentów legalizujących pobyt, znajomoć języka ukraińskiego na poziomie C1. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) masterclean.net.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: PHU Masterclean

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
80-868 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2018

Data dodania oferty pracy: 07.08.2018

Oferta pracy ważna do: 13.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC - od 2 000 PLN

naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń, prowadzien dokumentacji płacowej, sporządzanie informacji i sprawozdań GSU, PFRON, ZUS, PIT-4, obsługa programu Płatnik-sporządzanie i przekazywanie w określonym terminie składek, deklaracji oraz raportów do ZUS
NIRO sp. z.o.o. - 2016-04-26 - Lubin (dolnośląskie)

STARSZY PROGRAMISTA.NET - do 13 500 PLN

1. Projektowanie I tworzenie kodu2.Komunikacja z partnerami biznesowymi i czlonkami zespołów developerskich3.Analiza wymagań4.Testowanie kodu and dostarczenie funkcjonalności to klienta końcowego.5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DZIAŁ TECHNICZNY - od 2 800 PLN

ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA KLIENTOM I PROCOWNIKOM, DBANIE O STAN TECHNICZNY NARZĘDZI, SPRZĘTU I BUDYNKU, NAPRAWA AWARII I USTEREK ORAZ PILNOWANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, POŻĄDANE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE-SZYBKA REAKCJA NA SYTUACJE AWARYJNE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, UPRAWNIENIA TECHNICZNE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY NA RYNEK CHIŃSKI - od 3 500 PLN

zarządzanie projektami od etapu początkowego do końca monitorowanie i analizowanie chińskich kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1 500 PLN

- prowadzenie akt osobowych pracowników- przygotowanie zestawień absencji pracowników- przygotowanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej- prowadzenie systemu kadrowego- przygotowanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.)
Szkoła Podstawowa nr 9 - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA/KOORDYNATOR PROJEKTÓW EDUKACYJNO - JĘZYKOWYCH - od 2 200 PLN

Przygotowanie projektów edukacyjno - językowych dla szkół w Polsce. Przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla w/w projektów. Przygotowywanie procedury konkursowej na pozyskiwanie funduszy europejskich. Wymiana młodzieży w krajów Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. CZESKIM LUB SŁOWACKIM - WARSZAWA - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.EXPORTU RYNEK WŁOSKI - od 3 800 PLN

bieżąca obsługa klientów udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych i baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - PRACA W SKLEPIE KOSZYKARSKIM TORUNIU (NR 0827) - 2 200 - 3 061,49 PLN

obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH INFORMATYCZNYCH - od 2 647 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe w zakresie informatyki, doświadczenie zawodowe. Zakres zadań: prowadzenie zajęć z uczniami szkoły zgodnie z załącznikiem nr 1 http://zsb.bip.edukacja.rybnik.eu/_files_/technik_informatyk__351203__.pdf z następujących przedmiotów: Systemy operacyjne, Urządzenia techniki komputerowej, sieci komputerowe, Witryny i aplikacje internetowe, Systemy baz danych, Pracownia urządzeń techniki komputerowej, Pracownia sieciowych systemów operacyjnych, Pracownia lokalnych sieci komputerowych, Pracownia baz danych, Pracownia aplikacji internetowych. Umowa o pracę nauczyciela zgodnie z Kartą Nauczyciela w pełnym wymiarze czasu pracy 18/18. Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Kandydat na stanowisko: specjalista przedmiotów zawodowych informatycznych", należy składać w terminie do 12.08.2016 r., do godz. 12.00 pod adresem: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Świerklańska 42, 44-200 Rybnik, sekretariat.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY - 997,4 PLN

Specjalista ds. reklamy / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH ZUS, PROCESY PŁACOWE I ICH ANALIZA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ KP I AKTÓW WYKONAWCZYCH, USTAWA SUS I INNE USTAWY DOTYCZĄCE ZATRUDNIANIA I ROZLICZANIA PRACOWNIKÓW, 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;praca - szczecin-ul. milczańskapełen etat - 2.100 zł brutto + premia,możliwość pracy w niepełnym etacie,czas pracy elastyczny,KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONOICZNY 691282881 LUB CV PRZESŁAC NA E-MAIL: edyta (at) post.pl
ENM ACCOUNTING BIURO RACHUNKOWE Edyta Możdżyńska - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)

Specjalista ds. obsługi zamówień zagranicznych - -

Lars Laj Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi  działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO - od 1 850 PLN

Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ. - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowsku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w prace, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów,i obsługa około sprzedażowa klienta, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie plus atrakcyjne premie. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontakt z najnowszymi technologiami, szkolenia produktowe. Kontakt z pracodawcą telefoniczny i e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl.
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-01-30 - Nędza (śląskie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI I SERWISU - od 3 500 PLN

Skręcanie konstrukcji, montaż elektryki/elektroniki
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-03-05 - Pyrzowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

- sprzedaż wyrobów gotowych- wystawianie dokumentów sprzedażowych
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Tchórzowa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.PROJEKTOWANIA STOISK INDYWIDUALNYCH - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów w celu wykonywania graficznych projektów stoisk targowych, przygotowywanie projektów stoisk targowych wraz z wyceną oraz dokumentacją techniczną, nadzór nad wykonaniem zabudowy stoiska przez firmy zabudowujące, prowadzenie rozliczeń z klientami oraz firmami zabudowującymi.
TARGI KIELCE S.A. w Kielcach - 2015-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM - od 2 000 PLN

Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MARKETINGU - do 2 800 PLN

Wymagane dwuletnie doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość jęż. niemieckiego w mowie i piśmie; łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem; zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z działem logistyki, współtworzenie materiałów marketingowych i ofert sprzedazowych;umowa na czas określony; miejsce pracy Gliwice ul. Oświęcimska 51K;
FIRMA HANDLOWA JEST - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)