SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów z Rosji, Ukrainyi Armenii, krajów UE; tworzenie nowych rynków oraz pozyskiwanie nowych ofert zagranicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ormiański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa klienów zagranicznych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.05.2016
Oferta pracy ważna do: 24.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, przygotowanie deklaracji do ZUS, GUS, PEFRON, sporządzanie umów
KWAPISZ Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2017-11-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- opiniowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do przepisów p.poż- udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zmian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach w zakresie p.poż.- prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej- przygotowanie materiałów formalno-prawnych, celem uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy- przygotowanie materiałów formalno-prawnych dla projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów, prowadzenie dokumentacji i korespondencji handlowej. Praca na pełny etat 40 godz/tydz., od poniedziałku do soboty w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Sękocin Stary (mazowieckie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Słupsk (pomorskie)
Koordynowanie pracami organizacyjnymi i nadzór nad realizacją umów o dofinansowanie:- przygotowywanie wniosków o płatność, dokumentacji i postępowań przetargowych- pisanie wniosków o dofinansowanie inwestycji,- kontakt z Instytucją Finansującą oraz udział w kontrolach- kontrolę wydatków, weryfikację wytycznych Instytucji Finansującej, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji- archiwizację dokumentacji- analizę oraz opracowywanie raportów/sprawozdań
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Cieszyn (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA KLUBU FITNESS- SPRZEDAŻ USŁUG I PRODUKTÓW- REALIZACJA PLANU MARKETINGOWEGO- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ- PROWADZENIE FACEBOOK, INSTAGRAM
TMS AUDIT - 2017-06-23 - Trzebownisko (podkarpackie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
Obecnie dla naszego Klienta, wiodącego światowego, dostawcy polimerowych rozwiązań uszczelniających, poszukujemy pracowników na stanowisko:OPERATOR MASZYNZADANIA:- Kontrola jakości- Pakowanie elementów- Obsługa maszyn ( wtryskarki zgrzewarki i inne )WYMAGANIA:- Mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji- Gotowość do podjęcia pracy w systemie III zmianowym - Sumienność, rzetelność, zaangażowanieFIRMA OFERUJE:- Umowę o pracę tymczasową- Atrakcyjny system premiowy- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji- Ubezpieczenie grupowe- Karta MultisportPraca w Bielsku-Białej, w ramach umowy o pracę na czas określony (pierwsza umowa - 1 m-c)
Gi Group Sp. z o. o. - 2018-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
1. Aktualizacja dokumentacji technicznej statków powietrznych.2. Nadzór nad zawartością bazy danych biuletynów technicznych.3. Zapewnienie użytkownikom sprzętu lotniczego stałego dostępu do dokumentacji technicznej.4. Kopiowanie i dystrybucja dokumentacji technicznej na nośnikach elektronicznych oraz w wersji papierowej.5. Znajomość klasyfikacji dokumentacji technicznej, umiejętność jej kodyfikowania przy pomocy dokumentacji źródłowej.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa programu Płatnik, kadrowo płacowego; obsługa akt osobowych pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Głogówek (opolskie)
prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków wg planu, przygotowywanie dowodów księgowych , przyjmowanie, kompletowanie , sprawdzanie, dekretowanie , obsługa finansowo-księgowa, bankowa i kasowa , prowadzenie spraw budżetu zadaniowego, udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budzetowej i finansowej, udział w przygotowywaniu materiałów do projektu budżetu i planu finansowego, prowadzenie dokumentacji środków trwałych , rozliczanie inwentaryzacjioferta jest również skierowana do osób niepełnosprawnych
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 3885 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
RefDo30Zakres: -przygotowywanie ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa fabryki w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, m.in.- wdrażanie i przestrzeganie bezpiecznych warunków pracy,- planowanie i prowadzenie kontroli bhp, - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników w zakresie bhp,- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,- prowadzenie dla fabryki dokumentacji w zakresie bhp.
FABRYKA APARATURY I URZĄDZEŃ FAMET S.A. K-KOŹLE - 2016-05-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Naprawy bieżące i główne w pojazdach samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Kutno (łódzkie)
jw.
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2016-03-01 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcia kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
sortowanie surowców wtórnych
REPLAST TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Lisewo Kościelne (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie analiz finansowych, opracowanie raportów, współpraca z innymi działami firmy, monitorowanie rozliczeń podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-10 - Konieczno (świętokrzyskie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-04-01 - Sosnowiec (śląskie)
Konfekcja odzieży damskiejsprzedaż internetowa, przyjmowanie zamówień, wysyłka odzieży, pzryjmowanie zwrotów, negocjowanie z klientami
MODESTA Przedsiębiorstwo Konfekcyjne - 2017-01-26 - Ozorków (łódzkie)
Sprzedaż wrobów z jedwabiu, prowadzenie sklepu internetowego, reklama
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Milanówek (mazowieckie)