SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Luzino oferta pracy 1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Luzino (pomorskie)
Pracodawca: 1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lęborska 13, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi, koordynacja obiegu dokumentów, współpraca z osobami zarządzającymi, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego, prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu. Wymagania: wykształcenie wyższe (w tym licencjat), znajomość zasad księgowości, znajomość pakietu MS OFFICE, samodzielność oraz dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, biegła znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja. Miejsce wykonywania pracy Luzino.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Luzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Luzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
1. INVESTO Tomasz Muszkiewicz 2. TBM TOMASZ MUSZKIEWICZ (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach 9-15, przez e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 9-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Trzy Lipy
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 26.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć w pracowni musicali.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
kontakt przez OHP - 2016-02-19 - Żarów (dolnośląskie)
ZAMÓWIENIA MATERIAŁÓW NA BUDOWY ZGODNIE ZE ZLECENIAMI. UZGADNIANIE Z NADZORUJĄCYMI BUDOWĘ HARMONOGRAMÓW DOSTAW MATERIAŁÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ZAMÓWIEŃ I KONTROLA OTRZYMYWANYCH FAKTUR. WYNAJEM SPRZĘTU NA BUDOWY I KONTROLA JEGO ZWROTU. PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PODWYKONAWCZEJ. PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW (NALICZANIE URLOPÓW, KIEROWANIE NA BADANIA LEKARSKIE, SZKOLENIA BHP ITP. OBSŁUGA KORESPONDENCJI E-MAIL FIRMOWEJ POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Skierniewice (łódzkie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; kreatywne rozwiązywanie problemów, proponowanie i wdrażanie zmian, przygotowywanie planów marketingowych, realizacje strategi marketingowych,tworzenie strategi sprzedaży nowych asortymentów,monitorowanie i analiza rynku pracy pod katem potrzeb klientów,działań konkurencji,bierzących trendów marketingowych,przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz marketingowych,wdrażanie narzędzi i programów wspierających sprzedaż,przygotowywanie materiałów promocyjnych,. Prowadzenie stron internetowych.Dbanie o efektywną komunikację projektów, koordynowanie informacji pomiędzy działaniami.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
Naprawy urzadzeń spalinowych,pilarek kosiarek,naprawy urządzeń elektrycznych,narzędzi,elektronarzędzi,weryfikację uszkodzeń w maszynach.
CAR-HUS Spółka Jawna Piotr,Irena,Michał,Agnieszka Hus - 2016-04-07 - Chełm (lubelskie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bytów (pomorskie)
Analiza rynku pod kątem potrzeb zakładu pracy i uzyskiwanie potencjalnych dostawców.Analizowanie cen, warunków i terminów dostaw.Czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-10-13 - Ropczyce (podkarpackie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Darżkowo (pomorskie)
Obsługa infrastruktury budynku w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.Przygotowanie i opracowanie niezbędnych dokumentów oraz prowadzenie korespondencji związanej z funkcjonowaniem Działu.Kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych.Nadzór nad zakupami przeprowadzanymi w celu poprawnego funkcjonowania wystawy i budynku.Wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień.Rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie.Ścisła współpraca z pozostałymi działami.Obsługa wystaw interaktywnych w zakresie koordynowania przeglądów technicznych, obsługi usterek, planowania prac remontowych.Wsparcie współpracowników w obsłudze systemów/usług teleinformatycznych oraz kontakt i nadzór nad dostawcami tych usług/systemów.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
organizacja sieci sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych, dbałość o dostępność wyrobów na rynku
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, wspierających proces sprzedaży i komunikacje z klientem, opracowanie tresci materiałów reklamowych, współpraca z mediami, Kształtowanie wizerunku firmy na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych,budowanie świadomości marki, monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działaniami spółki
"LAUBER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-09-12 - Żyrardów (mazowieckie)
udzielanie pomocy technicznej do oprogramowania bedącego w ofercie firmy Infolab ( udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia serwisowe: telefonicznie , mailowo, oraz on-line,
INFOLAB NARLOCH Sp. jawna - 2017-05-30 - Tychy (śląskie)
Wykonywanie prac konserwacyjnych i instalacyjnych,regulacja urządzeń orazbieżące naprawy maszyn, prowadzenie gospodarki narzędziami i częściamizamiennymi. analiza i usuwanie awarii urządzeń automatyki,diagnozowanie iusuwanie usterek w zakresie procesu sterowania linią,udział w budowienowych maszyn i urządzeń, udział we wdrażaniu nowychtechnologii,współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi. Obsługakomputera:MSOFFICE AUTOCAD, praca w godz. 6-14/14-22.
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów w celu optymalizacji ilości i struktury towarów bieżący kontakt z magazynami i działem handlowym, wysyłki i przesuwanie pomiędzy magazyny i salony towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Awizacja dostaw do klientów, planowanie tras, wykonanie raportów
FABRYKI MEBLI "FORTE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-26 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Biegła znajomość obsługi komputera, samodzielnośc, praca przy komputerze,prowadzenie korespondencji, kontakt z pracodawcami i klientami.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie kadr i płacwsparcie w zakresie prowadzenia pełnej księgowościprowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży i zakupów prowadzenie rozrachunków z kontrahentami utrzymywanie dokumentacji finansowej w zgodzie z przyjętymi procedurami księgowymi terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych, kontakty i współpraca z zewnętrznymi instytucjami US, ZUS i innym; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną klientów(umowy handlowe,umowy marketingowe,archiwizacja dokumentówipd. współtworzenie strategii,wybór narzędzi,planowanie budżetu oraz nadzór naad realizacją działań związanych z działalnością marketingową firmy.bieżąca współpraca z pracownikami terenowymi oraz wsparcie w czynnościach operacyjnych,pomoc w organizacji biura i pracy dyrektora handlowego,aktywny udział w budowaniu silnego,zmotywowanego zespołu sprzedażowego,analiza i współpraca w doskonaleniu procesów i narzędzi mających na celu usprawnienie działania działu handlowego firmy.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-kreowanie wizerunku firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-10-04 - Góra Motyczna (podkarpackie)
NADZOROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW DLA CZŁONKÓW ZARZĄDU, NADZOROWANIE WYPŁAT PRACOWNIKÓW, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM PORTUGALSKOJĘZYCZNYM.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Łódź (łódzkie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Warszawa (pomorskie)
nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)