SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Żarów oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
Data publikacji: 2016-02-19
Lokalizacja: Żarów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żarów, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie miesięczne stawka w zależności od wiedzy i umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca opłaca koszt przejazdu do polski?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Księgowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi oprogramowania księgowo- finansowego oraz programy exell
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Boguszów-Gorce
Adres pracodawcy:
Odrodzenia 8, 58-370 Boguszów-Gorce, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wałbrzyski
Gmina pracodawcy: Boguszów-Gorce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Boguszów-Gorce
Adres strony pracodawcy: www.pco.pl
Ulica pracodawcy: Odrodzenia
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Boguszów-Gorce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 19.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Staż w firmie D-SYSTEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówień,kształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymi działami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Ozimek (opolskie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Stary Folwark (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie efektywnej sprzedaży systemów kasowo-komputerowych w kanale HoReCapozyskiwanie nowych obszarów rynku i nawiązywanie nowych kontaktów handlowychumacnianie i rozwijanie istniejącej bazy Klientówprowadzenie negocjacji handlowychsporządzanie prezentacji, ofert i wycen
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-21 - Tajęcina (podkarpackie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
kontrola i nadzór w zakresie stosowania zasad BHP, opiniowanie instrukcji i zasad BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP, tworzenie procedur i instukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Tarnów (małopolskie)
- maszynowe mycie posadzek na wyznaczonym terenie- sprzątanie ciągów komunikacyjnych- dbanie o czystość w pomieszczeniach sanitarnych
APT TIME SP. Z O. O. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.Szczegóły oferty: http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-logistyki-i-zamowien-publicznych.htmlTermin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.10.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy Al. Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres lub na adres e-mail: rekrutacja1.pwk (at) ohp.plNa kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-09-28 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO PZREKAZANIA DO BIURA RACHUNKOWEGO, MONITOROWANIE RYNKU, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, INNE CZYNNOŚCI ZLECONE PZREZ PZREŁOŻONEGO.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Skierniewice (łódzkie)
Praca w Krapkowicach.
Stowarzyszenie KRAINA ŚW. ANNY - 2016-08-12 - Otmęt (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja kwalifikacji pracowniczych, monitorowanie na bieżąco wymogów kwalifikacyjnych zgodnie z ustawą wobec zatrudnianych i zatrudnionych pracowników dotyczących wymaganych kwalifikacji. Poszukiwanie szkoleń wymaganych dla kadry podnoszące jej kwalifikacje na zajmowanym stanowisku, prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych i składników niskocennych oraz wyposażenie. Przygotowywanie procedur kasacji. Planowanie, koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu obrony cywilnej i powszechnej samoobrony ludności realizowany przez Dom, w szczególności: organizowanie ochrony mieszkańców i pracowników Domu przed nagłymi i rozległymi zagrożeniami powstałymi w wyniku sił przyrody, klęsk żywiołowych lub awarii technicznej obiektów. Realizacja zadań z zakresu zarządzania kryzysowego oraz zadań obronnych określonym w ustawie o powszechnym obowiązku obrony narodowej oraz wydawanych na jej podstawie przepisach wykonawczych w zakresie i trybie określonym przez Starostę Płockiego, poprzez: 1. organizowanie Stałego Dyżuru Dyrektora DPS, 2. wykonywanie zadań wynikających z "Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu Płockiego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny", 3. realizację szkolenia obronnego, 4. reklamowanie żołnierzy rezerwy do obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, 5. wykonywanie zadań zarządzania kryzysowego w zakresie określanym przez Starostę Płockiego.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-11-07 - Brwilno (mazowieckie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
dobór pracowników, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych w kraju i zagranicą, rezerwacja samochodów, korzystanie z zsystemów rezerwacyjnych, sprawdzanie biletów podróży
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Poznań (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
- wykonywanie prac w celu sprawnego funkcjonowania Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie: - przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające do Wydziału Prewencji - bieżące uaktualnianie wprowadzanych danych w systemie elektronicznym- przygotowywanie korespondencji do wysyłki za pośrednictwem poczty- systematyczne przekazywanie dokumentacji ze zleconymi czynnościami dla funkcjonariuszy tut. jednostki- przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w tut. jednostce do archiwum: - sporządzanie spisu zawartości teczki - sporządzanie protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. BC
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
Dokonywanie demontażu istniejących ekspozycji, tworzenie nowej ekspozycji, obsługa magazynu itd.
"ALPOL" Alina Popow - 2016-07-07 - Bolszewo (pomorskie)
.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA - 2018-04-11 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
Praca w systemie jednozmianowym.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2016-04-14 - Opole (opolskie)
Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa indywidualnych klientów niemieckojęzycznych, długofalowe budowanie relacji z obsługiwanymi klientami i osobami współpracującymi po stronie niemieckiej, aktywne zdobywanie nowych klientów.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Kalisz (wielkopolskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
planowanie produkcji zgodne z planem sprzedażowym jak i bieżącym zamówieniem od klienta, nadzór nad planem produkcyjnym, sporządzanie raportów planistyczno-produkcyjnych, bieżące sprawy związane z obsługą procesu produkcyjnego, weryfikacja poprawności danych systemowych, raportowanie na potrzeby Spółki, praca przy komputerze, zarządzanie ludźmi
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Bielawa (dolnośląskie)
praca w salonie sprzedaży w Łasku, sprzedaż produktów wchodzących w skład oferty Grupy PETECKI, realizacja założonych planów sprzedaży, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
P.P.H.U. "Petecki" Ignacy Petecki - 2016-05-04 - Łask (łódzkie)
Praca w handlu, wystawianie faktur, organizacja wysyłki, przyjmowanie zamówień
"Jantar Ltd." Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Zdrada (pomorskie)