SPECJALISTA DS. DORADZTWA I NABORÓW Otmęt oferta pracy Stowarzyszenie KRAINA ŚW. ANNY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. DORADZTWA I NABORÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Krapkowicach.
Data publikacji: 2016-08-12
Lokalizacja: Otmęt (opolskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie KRAINA ŚW. ANNY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KILIŃSKIEGO 1, 47-303 Otmęt, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Praca w Krapkowicach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie od 1850 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. DORADZTWA I NABORÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otmęt
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krapkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gogolin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wymagane doświadczenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie KRAINA ŚW. ANNY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Adres pracodawcy:
KILIŃSKIEGO 1, 47-303 Otmęt, powiat: krapkowicki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, inny - CV+list motywacyjny na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: krapkowicki
Gmina pracodawcy: Gogolin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otmęt
Ulica pracodawcy: KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 15.08.2016
Oferta pracy ważna do: 11.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w branży metalurgicznej; zakres obowiązków: -przeprowadzanie niezbędnych analiz oraz sporządzanie zestawień w celu prawidłowego przygotowania planu produkcyjnego, -pomiar, kontrola i weryfikacja przyjętych założeń produkcyjnych, -tworzenie harmonogramu produkcyjnego oraz zapotrzebowania materiałowego, -monitorowanie i raportowanie danych dotyczących zamówień i zleceń oraz analiza terminów ich realizacji pod aspektem dostępności zasobów, -realizowanie strategii ciągłego doskonalenia procesów produkcyjnych oraz optymalizacji kosztów, -współpraca z innymi działami; praca od zaraz; wynagrodzenie 2500zł- w zależności od kompetencji; jedna zmiana (7-15); kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-14
ROMANOWSKI Stanisław Romanowski - 2015-12-02 - Redzikowo (pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Wysokość wynagrodzenia do negocjacji (zależne od kompetencji).
FURMANEK TRADING Sp. j. - 2015-11-18 - Czosnów (mazowieckie)
ksiegowanie raportów kasowych i bankowych, wycena środków pieniężnych, księgowanie i kontrola dokumentów ksiegowych, kontrola rozrachunku z dostawcami, rozliczanie transakcji zagranicznych, analiza zagadnień transportu i logistyki
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nieciecza (małopolskie)
oferta dla osoby bezrobotnej w wieku 50 lat i powyżej w zakresie prac interwencyjnych: doradztwo i obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
krojenie tkanin,drukowanie,foliowanie,wkładanie i pakowanie uszytych kontenerów elastycznych BIG-BAG
P.P.H.U. BIG - POL - 2016-03-24 - Strzelin (dolnośląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu wypełniania wniosków dla organizacji pozarządowych
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA - 2017-05-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
składnie zamówień u dostawców, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów, fakturowanie i przekazywanie do realizacji do magazynu, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie
BIOCHEM POLSKA Sp. z o. o. - 2017-07-18 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów hotelu, utrzymywanie i rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi klientami hotelu, monitorowanie i analizadanych rynkowych, realizowanie polityki marketingowo- sprzedażowej;wymagania:bardzo dobra znajomość rynku konferencyjnego i korporacyjnego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejetnośc budowania oraz zarzadzania relacjami z Klientami, silne nastawienie na osiaganie celów sprzedazowych, znajomość programu Fidelio bedzie dodatkowym atutem, odpornośc na stres i umiejetność pracy pod presja zadań i czasu, bardzo dobre zdolnosci negocjacyjne, kreatywność i komunikatywność
L&P Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze marketingu, kontakt z mediami. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Pruszków (mazowieckie)
Likwidacja szkód transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)
- Nadzorowanie dokumentów dotyczących legalności pracy i pobytu pracowników, podtrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie i uzupełnianie bazy danych, pozyskiwanie klientów. Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana sumienność i dokładność, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, zaangażowanie, komunikatywność, otwartość, umiejętności analityczne, radzenie sobie ze stresem, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
1.Serwisowanie oraz przeglądy konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego tym:wykonuje lub zleca okresowe badania techniczne elementów, np. wymianę oleju bądź elementów uszkodzonychdba o sprawność i odpowiednie warunki składowania elementów i części zamiennychdba o zabezpieczenie elementów naprawczych do układów hydraulicznych poprzez wyprzedzające składanie zamówień do Działu Zakupów2.Wsparcie techniczne w tym: wspomaga w czasie montażu i rozruchu układów hydraulicznych na budowach uczestniczy w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań. 3.Nadzoruje i kontroluje:dba o odpowiednie oznaczenie elementów w celu zapobiegania pomyłkom w czasie wydawania sprzętu na budowęuczestniczy w rozruchu układów hydraulicznych na realizowanych kontraktachusuwa ewentualne usterki powstałe podczas realizacji kontraktów4.Prowadzi dokumentację potwierdzającą przeglądy okresowe urządzeń hydraulicznych oraz UTB
ULMA CONSTRUCCION POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-05-10 - Brwinów (mazowieckie)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy. Wymagania: wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość środowiska Internetu, znajomość narzędzi Adwords, Google Analytics, znajomość zasad reklamy internetowej;wynagrodzenie+premie
Moderator Konrad Piechota - 2016-04-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace ślusarskie, obsługa elektronarzędzi, prace pomocnicze i przygotowawcze
LUWIX Zajkowski Spółka Jawna - 2018-04-30 - Kicin (mazowieckie)
Rozliczanie napraw gwarancyjnych z serwisem, nadzór nad przebiegiem pracy przy zleceniu gwarancyjnym, przygotowywanie dokumentacji do audytów gwarancyjnych, kontakt z klientami (w tym telefoniczny), dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca na dwie zmiany w pełnym wymiarze czasu pracy.
Plichta Sp. z.o.o. Spółka komandydatowa - 2016-05-20 - Wejherowo (pomorskie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zduny (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2015-11-27 - Lubin (dolnośląskie)