SPECJALISTA DS. INFORMACYJNO - DORADCZYCH I ANIMACYJNYCH W OBSZARZE DZIAŁALANOŚCI ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH Lądek-Zdrój oferta pracy STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMACYJNO - DORADCZYCH I ANIMACYJNYCH W OBSZARZE DZIAŁALANOŚCI ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu wypełniania wniosków dla organizacji pozarządowych
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lutynia 24, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie doradztwa dla wnioskodawców z zakresu wypełniania wniosków dla organizacji pozarządowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. INFORMACYJNO - DORADCZYCH I ANIMACYJNYCH W OBSZARZE DZIAŁALANOŚCI ORGANIZACJI SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
STOWARZYSZENIE KŁODZKA WSTĘGA SUDETÓW-LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Lutynia 24, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kserokopia dowodu osobistego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, dokument poświadczający wykształcenie. Wymagane dokumenty należy dostarczyć osobiście do Biura Stowarzyszenia: Lutynia 24 z dopiskiem dot. naboru na stanowisko Specjalista ds. informacyjno-doradczych i animacyjnych w obszarze działalności organizacji społecznych do dnia 31.05.2017 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
Ulica pracodawcy: Lutynia
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.05.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-25 - Dobrzyca (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
pomoc techniczna przy produkcji i realizacji dostawurządzeń dla klientów z Ukrainy i Rosji, montaż podzespołów elektrycznych do urzadzeń zasilających wg schematów
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Tychy (śląskie)
Kontrola jakości detali. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do soboty (niedziele dla chętnych) w Bielsku-Białej.
CM CNC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji ilościowo- wartościowej oraz księgowej związanej z rozliczaniem środków przeznaczonych na żywienie młodzieży mieszkającej w internacie; Obsługa programu magazynowego; Przygotowywanie jadłospisów dostosowanych do przepisów dot. żywienia dzieci i młodzieży; Kierowanie i organizacja pracy podległych pracowników; Zamawianie produktów; Przygotowanie dokumentacji związanej z przetargami na dostarczanie produktów do przygotowania potraw; Godziny pracy: 7.00- 15.00
TECHNIKUM LEŚNE W WARCINIE - 2018-06-14 - Warcino (pomorskie)
organizacja i nadzór nad przebiegiem całego procesu zaopatrzenia firmy;
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska. Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.ok 160 h/ m-c, dyzpozycyjność od 8-16Cu,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, dobra organizacja pracy, chęć do pracy, mile widziana znajomość języka obcego.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-11 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Organizacja szkoleń (w zakresie doboru sal oraz kadry trenerskiej) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, ustalanie harmonogramu zajęć, organizacja spotkań rekrutacyjnych. Sprawowanie opieki nad uczestnikami szkoleń podczas zajęć, weryfikowanie dokumentacji szkoleniowej i rekrutacyjnej. Prowadzenie baz danych uczestnikó szkoleń.
POLSKA GIEŁDA PRACY SP.Z O.O. - 2017-07-28 - Lublin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów zawierających informacje niejawne oraz prowadzenie rejestrów i ewidencji dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne. Sprawdzanie prawidłowości oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zaewidencjonowania. Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku ustania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia/delegowania do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej. Prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie ich upoważnionym policjantom i pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie pod względem zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych wykazów osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych posiadających odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienie oraz wykazów osób upoważnionych do przechowywania materiałów niejawnych poza kancelarią tajną oraz zapewnianie ich przechowywania. Archiwizowanie dokumentów niejawnych. Odnotowywanie na materiałach niejawnych oraz w odpowiednich ewidencjach zmian lub zniesienia klauzuli tajności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-30 - Sopot (pomorskie)
praca w dziale handlu, obsługa klienta, obsługa systemu informatycznego w zakresie wprowadzania zamowień i wystawiania faktur
"PP-H Indyk-Mazury Sp. z o.o." Spółka komandytowa - 2017-07-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie i śledzenie zamówień do kooperatorów i podwykonawców, współpraca z kontrolerami jakości w obszarze produkcji oraz jakości komponentów, nadzorowanie transportu i dostaw kooperatorów dbanie o optymalną współpracę w dziele zakupów, śledzenie zamówień komponentów i realizacji zamówień itp. Godz. pracy 7.30-15.30.
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2017-11-03 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw szkoleniowych
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż instalacji elektrycznych
ELKOM JACEK BAKUŁA - 2015-12-01 - Nowe Gizewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa bezpośrednia klientów działu sprzedaży, wsparcie dla przedstawicieli handlowych, przygotowanie ofert, wystawianie faktur, przyjmowanie i rejestracja dostaw, układanie towaru na dziale sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami.
Cegips Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Reda (pomorskie)
może być osoba do przyuczenia, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Borowiec (wielkopolskie)
robienie projektów wizualizacji, tworzenie ulotek, wystaw, reklam, wyszukiwanie i zamieszczanie informacji w mediach
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Trzcianka (wielkopolskie)
należności, zobowiązania, banki, kasa, faktoring, finansowanie obrotowe
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa pacjentów, wystawianie dokumentów, sprzedaż i dobór wyrobów medycznych, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Lublin (lubelskie)
doradztwo technologiczne; wypełnianie wniosków i dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc ze środków pochodzących z funduszy UE; sporządzanie opracowań dotyczących oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych; upowszechnienia postępu biologicznego w ramach doświadczalnictwa odmianowego; upowszechnianie metod produkcji rolniczej przyjaznych dla środowiska; organizowanie i prowadzenie szkoleń na rzecz producentów rolnych
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-02-19 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynku tureckim, kontakt z partnerami biznesowymi na rynku tureckim i międzynarodowym, tworzenie strategii marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- PROWADZENIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ,-SPORZĄDZANIE I ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH-NALICZANIE WYNAGRODZEŃ-OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, CDN OPTIMA-WSPÓŁPRACA Z ZUS, GUS, US-EWIDENCJONOWANIE I ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH PRACOWNIKÓW-WSPÓŁPRACA Z PUP.
PPUH ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO WŁADYSŁAW MIKOŁAJCZYK - 2016-06-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
dokonywanie zaopatrzenia materiałów i koordynacja
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe "GOBOX" Tadeusz Gorazd, Jarosław Boruch Spółka Jawna - 2017-04-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Do zadań należeć będzie:- prowadzenie pełnej księgowości w tym księgowości materiałowej,- rozliczanie rejestrów VAT,- prowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorców.
Pallmed Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)